Тема уроку «Правила вживання апострофа» Мета (формувати компетентності): предметні: поглибити й систематизувати знання учнів про правила вживання апострофа; ключові: формувати вміння правильно вимовляти та писати слова з апострофом, пояснювати свій вибір за допомогою правил, знаходити помилки, виправляти їх в усному та писемному мовленні;інформаційні: самостійно працювати з інформаційними джерелами;комунікативні: розвивати зв’язне мовлення;загальнокультурні: розширювати знання учнів про життя тварин, збагачувати словниковий запас, виховувати бережливе ставлення до тварин та інтерес до вивчення української мови. Тип уроку: засвоєння нових знань (формування мовної компетенції).
Будемо вимовляти твердий приголосний звук ⌈в⌉. ПРОЧИТАЙТЕсклади: ва-во-ву-ве-ви; ав-ов-ув-ев-ив;слова: вовк, ведмідь, видра; мавпа; лев. ДОПОВНІТЬ РЕЧЕННЯ1. Всі тварини не можуть жити без допомоги … .2. Четвертого жовтня відзначається всесвітній день захисту диких … . Довідка: людини, тварини, сова, корова, свиня.
Текст «Хто живе найдовше?» Дощовий черв’як живе до 10 років, заєць також – до 10, жаба живе до 5, річковий рак живе до 20 років. Мавпи, кити, тигри, ведмеді можуть прожити до 45 років. Черепахи та крокодили можуть прожити триста років. Серед свійських тварин найдовше живе осел. Він може прожити 50 років. Коні й верблюди живуть до 30 років. Корова живе 25 років. Свиня може прожити до 20 років. А собаки й кішки живуть 15 – 20 років.