Презентація "Правила вживання апострофа"

Про матеріал
Презентація "Правила вживання апострофа" допоможе дітям з особливими освітніми потребами зрозуміти зміст правил про апостроф. Учні навчаться правильно вимовляти та писати слова з апострофом, ознайомляться з цікавими фактами про життя тварин, збагатять словниковий запас.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема уроку «Правила вживання апострофа» Мета (формувати компетентності): предметні: поглибити й систематизувати знання учнів про правила вживання апострофа; ключові: формувати вміння правильно вимовляти та писати слова з апострофом, пояснювати свій вибір за допомогою правил, знаходити помилки, виправляти їх в усному та писемному мовленні;інформаційні: самостійно працювати з інформаційними джерелами;комунікативні: розвивати зв’язне мовлення;загальнокультурні: розширювати знання учнів про життя тварин, збагачувати словниковий запас, виховувати бережливе ставлення до тварин та інтерес до вивчення української мови. Тип уроку: засвоєння нових знань (формування мовної компетенції).

Номер слайду 2

Будемо вимовляти твердий приголосний звук ⌈в⌉. ПРОЧИТАЙТЕсклади: ва-во-ву-ве-ви; ав-ов-ув-ев-ив;слова: вовк, ведмідь, видра; мавпа; лев. ДОПОВНІТЬ РЕЧЕННЯ1. Всі тварини не можуть жити без допомоги … .2. Четвертого жовтня відзначається всесвітній день захисту диких … . Довідка: людини, тварини, сова, корова, свиня.

Номер слайду 3

Перевірка домашнього завдання1. Прочитати й записати слова:[вйурок]; [вйюн]; [вйяз ]; [тевйяк]; [хомйяк]. Знайти зображення цих тварин у Google.2. Скласти слово з літер: п, с, а , о, р, ф, т, о.

Номер слайду 4

Хто це?

Номер слайду 5

А п о с т р о ф МВПБФЯ ЮЄЇ[йа][йу] [йе] [йі]

Номер слайду 6

А п о с т р о фб‘єтьсям‘ячсолов‘їтев’якверф‘ю. АЛЕ:свято мавпячийріздвянийморквянийцвяхверф

Номер слайду 7

А п о с т р о фтвердий. Я ЮЄЇ[йа][йу] [йе] [йі]

Номер слайду 8

А п о с т р о фподвір‘яматір‘юбур‘янсузір‘яна узгір‘їАЛЕ:порядоктрюмобурякзоряний. Пирятин

Номер слайду 9

А п о с т р о фязичнийєднатисяїхатиюрмитисяпід об під з

Номер слайду 10

А п о с т р о фпівдиттрьохяблукаяслаярусний

Номер слайду 11

А п о с т р о ф. Л у к я н. Лук‘янович Лук‘янчук Лук‘янівка

Номер слайду 12

Текст «Хто живе найдовше?» Дощовий черв’як живе до 10 років, заєць також – до 10, жаба живе до 5, річковий рак живе до 20 років. Мавпи, кити, тигри, ведмеді можуть прожити до 45 років. Черепахи та крокодили можуть прожити триста років. Серед свійських тварин найдовше живе осел. Він може прожити 50 років. Коні й верблюди живуть до 30 років. Корова живе 25 років. Свиня може прожити до 20 років. А собаки й кішки живуть 15 – 20 років.

Номер слайду 13

1. Яка назва тексту?2. Про кого розповідоється у тексті?3. Хто серед свійських тварин може прожити найдовше?4. Прочитайте у тексті слова з апострофом. Довідка: осел, тварин, «Хто живе найдовше?», [пйат ], [червйак], [пйатдесят], [пйатнадцят ].

Номер слайду 14

Гра «Лінгвістичний аукціон»За 5 хвилин доберіть і запишіть якомога більше слів з апострофом.(Можна використовувати різні інформаційні джерела)

Номер слайду 15

Підсумок уроку. Вам сподобався урок?Що сподобалося найбільше?Що дізналися про апостроф?Що цікавого дізналися про тварин?

Номер слайду 16

Хто це?__а__ __ а__у__а

Номер слайду 17

Домашнє завдання. Перепишіть прислів’я, на місці крапок уставляючи, де потрібно, апостроф. Пшениця годує, а бур..ян мордує. До св..ята готуйся, а будень шануй. Заздрість здоров..я з..їдає. Завдання №371(2,3,4) с.163

pptx
Додано
11 грудня 2021
Переглядів
1396
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку