Презентація "Префікс (повторення і поглиблення). Префікси, які надають словам емоційного забарвлення та виразності."

Про матеріал
Презентація, створена до уроку української мови у 5 класі, містить запитання на повторення, теоретичний матеріал та практичні вправи, що сприятимуть формуванню орфографічної грамотності учнів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Префікс (повторення і поглиблення). Префікси, які надають словам емоційного забарвлення та виразності.

Номер слайду 2

Бліц-опитування1) З яких значущих частин складаються слова? 2) Що відрізняє спільнокореневі слова від форм слів? 3) Головна значуща частина слова – це …4) Яка значуща частина слова стоїть після кореня? 5) Яка значуща частина слова стоїть перед коренем? 6) Як називають частину слова без закінчення?

Номер слайду 3

ПІДРУЧНИК

Номер слайду 4

Стилістичне забарвлення префіксів{21 E4 AEA4-8 DFA-4 A89-87 EB-49 C32662 AFE0}Префікси Характеристика. Приклади По- Слова набувають особливої експресії. Попоїсти, пополоти. Па-, пра-, уз- Надають словам відтінку урочистостіПраліс, узлісся,паморозь. Не- Виражається негативний, зневажливий відтінок. Нездара, нероба. Анти-, архі-, екстра-, контр-, псевдо-, ультра- Книжний характер забезпечують ці запозичені префікси. Антитіла, псевдонародність, контраргументи, ультразвуковий

Номер слайду 5

Приєднайте префікси до слівпитати. За літати. СВід Розходитишити. Пере. До Без. Під

Номер слайду 6

Придумай свої слова із цими префіксами!

Номер слайду 7

Вірити – Нести – Рвати – Знати – Кидати – За допомогою префіксів утворіть якомога більше слів від поданих і запишіть

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Відсунути – Ввести – Закрити – Розплющити – Закопати – Розв’язати –Доберіть до поданих слів слова з протилежними префіксами і запишіть їх парами. Якого значення надають префікси цим словам?

Номер слайду 10

Бесіда – Глибокий – Сумний – Хоробрий – Чавити – Говорити – Питати – Творче завдання. До поданих слів дібрати синоніми з префіксами роз-, без-, з-, с-. Довідка: розмова, бездонний, засмучений, безстрашний, роздушити, сказати, розпитувати.

Номер слайду 11

Номер слайду 12

1. Біля місяця пр..тулилася хмаринка. Вона то о..гортала його, і тоді враз усе навкруг поглинала темінь, то ро..повзалася, немов набухаючи його світлом, і донизу котилася тремтлива хвиля . 2. З-за обрію висунулася хмара і ро..повзлася по небу рідким шоколадним тістом. 3. В синім тумані йшли в небо гострі верхів’я лісу, легкими ..хідцями, як полохливі свічки, десь позабуті на у..ліссі. Прочитайте речення, на місці крапок поставте потрібні літери.

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Єрьоменко Олена Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Борщ Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
11 серпня
Переглядів
2791
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку