Мета уроку. Поглибити знання учнів про прикметник як частину мови, його граматичні категорії; навчити правильно визначати морфологічні ознаки, синтаксичну роль, удосконалювати навички використання прикметників в усному та писемному мовленні; розвивати пам'ять, творчі здібності; виховувати любов до рідної мови.
1) Вибірковий диктант. Виписати прикметники, визначити рід, число, відмінок кожного. Ніч у лісі. По стовбурах дерев постукує мороз. Пластівцями летить м'який іній. У темному високому небі запалилися яскраві зірки. Тихо в зимовому лісі. Але і в морозні ночі йде приховане життя. Ось хруснула мерзла гілка. Це пробіг під деревами заєць-біляк.
Підсумок уроку Інтерактивна вправа «Так» – «НІ»1. Прикметник — це самостійна частина мови.2. Прикметник виражає ознаку предмета або його належність комусь 3. Прикметник відповідає лише на питання який? яка? яке? які? 4. Прикметники змінюються за родами, числами та відмінками. 5. Початкова форма прикметника - називний відмінок однини чоловічого роду.6. Слово «тонко» – це прикметник.