Мета уроку удосконалювати знання учнів про прислівники, вміння відрізняти їх від інших частин мови; розвивати вміння порівнювати, спостерігати, узагальнювати, аналізувати.
Восьме квітня. Класна робота. Дд де ер рж жа ав ва держава. Географічний центр Європи знаходиться в нашій державі.
Номер слайду 4
Гра "Прикметник чи прислівник?"
Номер слайду 5
Актуалізація опорних знань. Пригадаймо, що таке прислівник?
Номер слайду 6
Актуалізація опорних знань. Прислівник – це незмінна частина мови, яка називає ознаку дії або пояснює, як, де, коли відбувається дія, куди вона спрямована; відповідає на питання Як? Де? Коли? Куди? Звідки?
Номер слайду 7
А що таке АНТОНІМ??
Номер слайду 8
АНТОНІМ – це слово з протилежним значенням
Номер слайду 9
Чи бувають прислівники антонімами?
Номер слайду 10
Прочитай, знайди прислівники: Восени богач, а навесні прохач. Зробиш спішно — вийде смішно. Хто влітку холодку шукає, той взимку голодним засинає. Важко знання добувати, зате легко носити. Дим видно вдень, а вогонь вночі.
Номер слайду 11
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Номер слайду 12
Тема уроку. Прислівники, протилежні за значенням
Номер слайду 13
Робота за підручником (с. 127) Вправа 303 Восени і взимку, навесні і влітку дуже поважають черевики щітку.
Номер слайду 14
Вправа 304 (с. 127)
Номер слайду 15
Заміни прислівником: Працює, як сонна муха – …
Номер слайду 16
Заміни прислівником: Працює, як сонна муха –(повільно)
Номер слайду 17
Заміни прислівником: Надворі, хоч в око стрельни –…
Номер слайду 18
Заміни прислівником: Надворі, хоч в око стрельни –( темно )
Номер слайду 19
Рефлексія
Номер слайду 20
Домашнє завдання: Вивчити правило на с. 127. Вправа 306 на с. 128