Презентація "Призми.Розв’язування вправ і задач"

Про матеріал
Урок для систематизації та узагальнення теоретичних знань про фігуру, Мета: навчитись застосовувати формули на практиці та вміти обчислювати площі бічної та повної поверхні призм. Методичні завдання: впровадження технологій формування абстрактного та критичного мислення, повсякденної спрямованості .
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Призми. Розв’язування вправ і задач. Урок систематизації та узагальнення теоретичних знань про фігуру.style.text. Decoration. Underline

Номер слайду 2

Призми. Розв’язування задач. Методичні завдання: впровадження технологій формування абстрактного та критичного мислення, повсякденної спрямованості .

Номер слайду 3

Перевірка домашнього завдання1. Допрацювати робочі конспекти, вислати їх з дописаними завданнями 609,6062. Опрацювати матеріал підручника (параграф 17 с. 149), вміти відповідати на запитання Перевір себе та вивчити основні елементи призми, класифікацію призм! (РЕБРА, ДІАГОНАЛІ, ВИСОТА...)3. Творче завдання дз- підготувати колаж з фотографіями чи ваш власний варіант на тему " Призми навколо мене"

Номер слайду 4

" Призми навколо мене"

Номер слайду 5

Номер слайду 6

«Призмо будні»

Номер слайду 7

Смачні призми

Номер слайду 8

Магічна задача на концентрацію уваги. Майстер Йода в окулярах, в яких все зелене - біле, а все біле - зелене. Він подивився через на прямокутник, зображений праворуч. Що він побачив?

Номер слайду 9

Закінчіть речення Поверхня призми складається з... Бічна поверхня призми складається з... Бічні грані прямої призми...

Номер слайду 10

Актуалізація опорних знань. Призма- многогранник, складений з двох плоских n- кутників, що лежать в різних площинах і суміщаються паралельним перенесенням, і відрізків, які з'єднують відповідні точки цих многокутників. N-кутники- основи призми. Бічні ребрами- відрізки, які сполучають відповідні вершини призми.

Номер слайду 11

Елементи призми. Основи призми. Бічні граніБічні ребра. Вершини призми. Висоти призми. Діагональ призми. Діагональний переріз. Перпендикулярний перерізstyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 12

Властивості призми. Основи рівні і паралельніБічні ребра рівні і паралельніБічні грані - паралелограмиstyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 13

Інтерактивні вправи. Sбіч.= Pосн. • HПідставляючи у формулу Sбіч.= 14. • 10=140 см^2 У основі такої призми лежить трикутник, тому P=5+6+3=14 смhttps://learning.ua/matematyka/odynadtsiatyi-klas/r

Номер слайду 14

Інтерактивні вправи. Sп.п.= Sбіч.+ 2•Sосн.https://learning.ua/matematyka/odynadtsiatyi-klas/

Номер слайду 15

Інтерактивні вправи. Sп.п.= Sбіч.+ 2•Sосн.https://learning.ua/matematyka/odynadtsiatyi-klas/

Номер слайду 16

Для самостійного опрацювання

Номер слайду 17

Виконання інтерактивних вправ

Номер слайду 18

Гра «Журналіст»Візьміть інтерв’ю у фігури:https://learning.ua/matematyka/odynadtsiatyi-klas/hra-zhurnalistrrrrr

Номер слайду 19

Гра «Банк»Учні онлайн по черзі, називають слова, пов'язні з темою уроку «Призми». Це можуть бути як основні означення , елементи фігури, так і другорядні(наприклад назви фігур, що лежать у основі..). Перший учень називає своє слово, другий – спочатку попереднє, а потім додає своє, третій - слова попередніх гравців по порядку, потім своє і т.д. Хто помиляється, або не називає по таймінгу, той згадує основні поняття, властивості та формули з теми.

Номер слайду 20

*Прикладне завдання : Яку просторову фігуру нагадує вам мій кабінет?

Номер слайду 21

Припустимо, необхідно пофарбувати стелі в кабінеті математики. Стеля буде пофарбована фарбою для інтер’єрів (будь-якою фарбою на ваш вибір) На стінах, 2/3 поверхні займають шпалери, інше- пофарбовано. Розрахуйте кількість будівельних матеріалів необхідно для ремонту. Приклади фарб

Номер слайду 22

Алгоритм виконання завдання: Намалювати модель кабінету. Згадати які технологічні операції треба виконати при підготовці приміщення до поліпшеного фарбування та обклеювання шпалерами. Провести необхідні вимірювання. Розрахувати кількість мішків штукатурки/Оформити звіт за результатами!

Номер слайду 23

Підсумок уроку1. Подати звіти прикладного завдання.2. Учні оцінюють один одного, аргументуючи свою думку. Взаємооцінювання. 3. Оцінка майстра виробничого навчання або викладача спецдисциплін.style.text. Decoration. Underline

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Решетняк Галина
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
pptx
Додано
21 жовтня 2022
Переглядів
986
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку