Презентація "Про інноваційні підходи до творчої індивідуальної діяльності учнів на уроках гуманітарного циклу з метою виховання в них стійкої мотивації до навчання"

Про матеріал
Презентація до проведення педагогічної ради кафедрою гуманітарних наук з теми «Про інноваційні підходи до творчої індивідуальної діяльності учнів на уроках гуманітарного циклу з метою виховання в них стійкої мотивації до навчання» допоможе в підготовці до методичних нарад, у роботі над цією темою.Сучасні новації у сфері освіти фокусуються на її гуманістичній спрямованості,особливо в плані міжособистісних стосунків учасників освітнього процесу-вчителя й учня.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Про інноваційні підходи до творчої індивідуальної діяльності учнів на уроках гуманітарного циклу з метою виховання в них стійкої мотивації до навчання. Педагогічна рада

Номер слайду 2

Учитель живе до тих пір, поки він вчиться. Як тільки він перестає вчитися, в ньому помирає вчитель. К. Ушинський. Навчатися і навчати :новий формат взаємодії

Номер слайду 3

ідея, новітній продукт в галузі техніки, технології, організації праці, управління, а також у інших сферах наукової та соціальної діяльності, засноване на використанні досягнень науки і передового досвіду, є кінцевим результатом інноваційної діяльності.Іннова́ція (англ. innovation — нововведення) —

Номер слайду 4

Ця необхідність, зумовлена часом, конституційними вимогами, тенденціями розвитку освіти щодо забезпечення кожної дитини освітнім рівнем, відповідно до її індивідуальних потреб та здібностей.Інноваційна діяльність -характерна ознака сучасної освіти та освіти майбутнього.

Номер слайду 5

Інноваційна діяльність залежить від сукупності якостей вчителя, що визначають його спрямованість на розвиток особистої педагогічної діяльності та діяльності колективу, а також здатність виявляти актуальні проблеминавчання учнів, знаходити та реалізувати ефективні засоби їх розв`язання.

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Особистісний фактор відображає активність суб’єкта в навчальному процесі й передбачає врахування і подальше збагачення індивідуальних можливостей, потреб та інтересів учнів, наявного досвіду під час організації навчально-творчої діяльності, використання засобів, що сприяють активізації резервних можливостей особистості, повнішому розкриттю її творчого потенціалу, формуванню прагнення до самовдосконалення і саморозвитку. Формування творчої особистості є пріоритетним завданням для загальноосвітніх навчальних закладів різного типу

Номер слайду 8

1) Діяльність, що мотивує учнів до процесу навчання та сприяє розумінню ними його значення для особистісного розвитку.2) Діяльність, що цілеспрямовує, орієнтує учнів на мету і результат. 3) Діяльність, що індивідуально диференціює учнів, розвиває різні рівні їхніх можливостей , не обмежує у часі, стимулює всіх до відповідей.4) Діяльність, яка організує колективну творчу діяльність учнів, забезпечує організацію групових форм творчої навчальної діяльності.5) Діяльність, яка організує контрольно-оцінювальну діяльність учнів Виділяють п’ять видів діяльності вчителя на уроці, які вважаються сприятливими длятворчого розвитку учнів.

Номер слайду 9

цілісності уявлень учнів про світ та усвідомлення можливості його творчого вдосконалення, а також має задовольняти вікові й індивідуальні запити учнів, сприяти зміцненню інтересу та мотивації до творчої діяльності, стимулювати їхню пізнавально-творчу активність, спонукати до роздумів , сприяти формуванню гуманістичної спрямованості особистості. Зміст навчання передбачає інтеграцію знань різних предметів для забезпечення

Номер слайду 10

колективної, групової й індивідуальної, проведення нетрадиційних занять (пресконференцій, змагань, театралізованих занять, конкурсів, заочних мандрівок та ін.), залучення до позакласних заходів, що створюють виключно сприятливі умови учням для творчого самовиявлення, своєї винахідливості, фантазії , розкриття власної індивідуальності. Це потребує застосування активних та інтерактивних методів навчання і всіх форм спільної діяльності –

Номер слайду 11

Урок – це дзеркало загальної педагогічної культури вчителя, мірило його інтелектуального багатства, показник кругозору, ерудиції. В. Сухомлинський

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

pptx
Додав(-ла)
Батрак Ольга
Додано
10 січня 2021
Переглядів
829
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку