Розвиток самоефективності учнів у системі навчально-виховної діяльності освітнього закладу може відбуватися за умов: Використання гнучких моделей організації навчального процесу, врахування позитивних можливостей традиційної, дистанційної, індивідуальної та змішаної форм2для формування самоефективності на різних вікових етапах розвитку дитини.
Розвиток самоефективності учнів у системі навчально-виховної діяльності освітнього закладу може відбуватися за умов: Використання раціонального комплексу форм, методів та технологій навчальної діяльності на принципах компетентнісного підходу з урахуванням епідеміологічної ситуації у регіоні4
Розвиток самоефективності учнів у системі навчально-виховної діяльності освітнього закладу може відбуватися за умов: Забезпечення психолого-педагогічного супроводу учнів з урахуванням нових реалій життя суспільства кризи, епідемії, хвороби, надзвичайні ситуації орієнтація на розвиток життєстійкості, дієвої емпатії, як основи соціально-емоційного інтелекту. 6
Розвиток самоефективності учнів у системі навчально-виховної діяльності освітнього закладу може відбуватися за умов: Педагогізації освітнього простору навчального закладу, посилення взаємодії з батьками учнів, надання їм необхідної допомоги через сайти, інформаційні платформи, групи тощо.7