САМОЕФЕКТИВНІСТЬ ТА ЇЇ УМОВИ РОЗГОРТАННЯ У НАВЧАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

Про матеріал
Презентація для педради за темою "САМОЕФЕКТИВНІСТЬ ТА ЇЇ УМОВИ РОЗГОРТАННЯ У НАВЧАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

САМОЕФЕКТИВНІСТЬ ТА ЇЇ УМОВИ РОЗГОРТАННЯ У НАВЧАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

Номер слайду 2

САМОЕФЕКТИВНІСТЬ:шлях до успіху чи до дисфункціональної впевненості?

Номер слайду 3

Розвиток самоефективності учнів у системі навчально-виховної діяльності освітнього закладу може відбуватися за умов: Орієнтації педагогів на формування самоефективності учнів через психологічні механізми рефлексії, самомотивації, самопідтримки, емоційної саморегуляції. 1

Номер слайду 4

Розвиток самоефективності учнів у системі навчально-виховної діяльності освітнього закладу може відбуватися за умов: Використання гнучких моделей організації навчального процесу, врахування позитивних можливостей традиційної, дистанційної, індивідуальної та змішаної форм2для формування самоефективності на різних вікових етапах розвитку дитини.

Номер слайду 5

Розвиток самоефективності учнів у системі навчально-виховної діяльності освітнього закладу може відбуватися за умов: Визначення чітких критеріїв та показників рівня розвитку самоефективності учнів різного віку, запровадження педагогічного моніторингу. 3

Номер слайду 6

Розвиток самоефективності учнів у системі навчально-виховної діяльності освітнього закладу може відбуватися за умов: Використання раціонального комплексу форм, методів та технологій навчальної діяльності на принципах компетентнісного підходу з урахуванням епідеміологічної ситуації у регіоні4

Номер слайду 7

Розвиток самоефективності учнів у системі навчально-виховної діяльності освітнього закладу може відбуватися за умов: Впровадження методів підтримуючого контролю та оцінювання знань з метою формування навичок рефлексії та розвитку мотивації до навчання та самореалізації. 5

Номер слайду 8

Розвиток самоефективності учнів у системі навчально-виховної діяльності освітнього закладу може відбуватися за умов: Забезпечення психолого-педагогічного супроводу учнів з урахуванням нових реалій життя суспільства кризи, епідемії, хвороби, надзвичайні ситуації орієнтація на розвиток життєстійкості, дієвої емпатії, як основи соціально-емоційного інтелекту. 6

Номер слайду 9

Розвиток самоефективності учнів у системі навчально-виховної діяльності освітнього закладу може відбуватися за умов: Педагогізації освітнього простору навчального закладу, посилення взаємодії з батьками учнів, надання їм необхідної допомоги через сайти, інформаційні платформи, групи тощо.7

Номер слайду 10

Розвиток самоефективності учнів у системі навчально-виховної діяльності освітнього закладу може відбуватися за умов: Актуалізацію підготовки учнів до свідомого вибору власної освітньої траєкторії, життєвих перспектив та майбутньої професії. 8

Номер слайду 11

Розвиток самоефективності учнів у системі навчально-виховної діяльності освітнього закладу може відбуватися за умов: Аналізу, узагальнення та впровадження педагогічного досвіду щодо розвитку основних компонентів самоефективності учнів, накопиченого у процесі роботи над проєктом.9

Номер слайду 12

Креативних ідей та плідної праці в розвитку САМОЕФЕКТИВНОСТІ!

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
10 січня 2021
Переглядів
2001
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку