САМОЕФЕКТИВНІСТЬ ТА ЇЇ УМОВИ РОЗГОРТАННЯ У НАВЧАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
Номер слайду 2
САМОЕФЕКТИВНІСТЬ:шлях до успіху чи до дисфункціональної впевненості?
Номер слайду 3
Розвиток самоефективності учнів у системі навчально-виховної діяльності освітнього закладу може відбуватися за умов: Орієнтації педагогів на формування самоефективності учнів через психологічні механізми рефлексії, самомотивації, самопідтримки, емоційної саморегуляції. 1
Номер слайду 4
Розвиток самоефективності учнів у системі навчально-виховної діяльності освітнього закладу може відбуватися за умов: Використання гнучких моделей організації навчального процесу, врахування позитивних можливостей традиційної, дистанційної, індивідуальної та змішаної форм2для формування самоефективності на різних вікових етапах розвитку дитини.
Номер слайду 5
Розвиток самоефективності учнів у системі навчально-виховної діяльності освітнього закладу може відбуватися за умов: Визначення чітких критеріїв та показників рівня розвитку самоефективності учнів різного віку, запровадження педагогічного моніторингу. 3
Номер слайду 6
Розвиток самоефективності учнів у системі навчально-виховної діяльності освітнього закладу може відбуватися за умов: Використання раціонального комплексу форм, методів та технологій навчальної діяльності на принципах компетентнісного підходу з урахуванням епідеміологічної ситуації у регіоні4
Номер слайду 7
Розвиток самоефективності учнів у системі навчально-виховної діяльності освітнього закладу може відбуватися за умов: Впровадження методів підтримуючого контролю та оцінювання знань з метою формування навичок рефлексії та розвитку мотивації до навчання та самореалізації. 5
Номер слайду 8
Розвиток самоефективності учнів у системі навчально-виховної діяльності освітнього закладу може відбуватися за умов: Забезпечення психолого-педагогічного супроводу учнів з урахуванням нових реалій життя суспільства кризи, епідемії, хвороби, надзвичайні ситуації орієнтація на розвиток життєстійкості, дієвої емпатії, як основи соціально-емоційного інтелекту. 6
Номер слайду 9
Розвиток самоефективності учнів у системі навчально-виховної діяльності освітнього закладу може відбуватися за умов: Педагогізації освітнього простору навчального закладу, посилення взаємодії з батьками учнів, надання їм необхідної допомоги через сайти, інформаційні платформи, групи тощо.7
Номер слайду 10
Розвиток самоефективності учнів у системі навчально-виховної діяльності освітнього закладу може відбуватися за умов: Актуалізацію підготовки учнів до свідомого вибору власної освітньої траєкторії, життєвих перспектив та майбутньої професії. 8
Номер слайду 11
Розвиток самоефективності учнів у системі навчально-виховної діяльності освітнього закладу може відбуватися за умов: Аналізу, узагальнення та впровадження педагогічного досвіду щодо розвитку основних компонентів самоефективності учнів, накопиченого у процесі роботи над проєктом.9
Номер слайду 12
Креативних ідей та плідної праці в розвитку САМОЕФЕКТИВНОСТІ!