Презентація "Про роль ігри в групі подовженого дня"

Про матеріал
Про діяльність груп подовженого дня, де відкриваються широкі можливості для надання кваліфікованої допомоги учням у виконанні навчальних завдань, усуненні прогалин у знаннях, створює сприятливі умови для задоволення різноманітних інтересів учнів, організації дозвілля вихованців, проведення позакласних заходів. Про значення рухливої ігри в моральному вихованні. Розвиток почуття товариської солідарності, взаємодопомоги, відповідальності за дії друга.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Ігрова діяльність учнів під час групи подовженого дня як засіб соціалізації»Підготувала вихователь ГПДРіпкинського І – ІІІ ст. ПАВЛЕНКО Т. Ю.

Номер слайду 2

«Гра має важливе значення в житті дитини… Якою буде дитина в грі, такою вона буде і в праці, коли виросте. Тому виховання майбутнього діяча відбувається перш за все в грі…» , - писав А. С. Макаренко.

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Ігри, які застосовуються в ГПД Творчі ігри (режисерські, сюжетно-рольові (сімейні, побутові, суспільні), будівельно-конструкційні, ігри на теми літературних творів (драматизації, інсценування).Ігри за правилами ( рухливі:великої, середньої, малої рухливості; сюжетні, ігри з предметами; з переважанням основного руху: бігу, стрибків тощо; ігри-естафети та дидактичні ігри (словесні, з іграшками, настільно-друковані).

Номер слайду 7

• Творчі ігри.

Номер слайду 8

Творчі ігри

Номер слайду 9

Творчі ігри

Номер слайду 10

Рольова гра. Головна мета рольової гри – розвивати здібності школярів, прищеплювати уміння приймати правильні рішення. У рольових іграх виявляються особистість учня, його здібності та перспективи на майбутнє.

Номер слайду 11

Дидактична гра а) визначити місце дидактичних ігор та ігрових ситуацій у системі видів діяльності під час самопідготовки;б) доцільність використання їх на різних етапах повторення різноманітного за характером навчального матеріалу;в) розробка методики проведення дидактичних ігор з урахуванням дидактичної мети самопідготовки та рівня підготовленості учнів;г) вимоги до змісту ігрової діяльності у світлі ідей розвивального навчання;д) передбачення способів стимулювання учнів, заохочення в процесі гри тих, хто найбільше відзначився, а також для підбадьорення відстаючих.

Номер слайду 12

Дидактична гра

Номер слайду 13

Ігри за правилами

Номер слайду 14

Ігри за правилами

Номер слайду 15

Ігри за правилами

Номер слайду 16

Діяльність груп продовженого дня відкриває широкі можливості для надання кваліфікованої допомоги учням у виконанні навчальних завдань, усуненні прогалин у знаннях, створює сприятливі умови для задоволення різноманітних інтересів учнів, організації дозвілля вихованців, проведення позакласних заходів.

pptx
Додано
8 січня 2022
Переглядів
884
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку