Презентація "Продуктивні шляхи формування креативного мислення студентів на заняттях біології

Про матеріал
Вимоги сьогодення стимулюють викладача до пошуку нових форм і методів навчання. Традиційний тип навчання недостатньо ефективний у вирішенні актуальних освітніх проблем. Нині існує багато інноваційних технологій навчання, які допомагають викладачу знаходити можливості досягати мети. Серед них особливе місце займає ейдетика, методика, що ґрунтується на максимальному використанні образного типу інформації.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Продуктивні шляхи формування креативного критичного мислення студентів на заняттях біологіїЗ досвіду роботи викладача Бобринекого коледжу ім. В. Порика Біолоцерківського НАУ Бібік Наталії Миколаївни

Номер слайду 2

Ейдетика(від грецького ейдос – образ) - методика, що ґрунтується на максимальному використанні образного типу інформації.

Номер слайду 3

ІЗ ПОСТУЛАТІВ ЕЙДЕТИКИ- Не буває поганої пам’яті, є лише невміння нею користуватися.- Пам’ять розум не замінить, але сприятиме його формуванню.- Повторення – мачуха навчання.- Один раз побачити краще, ніж сто раз… повторити!- Відношення до себе подібне до малювання – не розфарбовуйте себе в похмурі тони. Ейдосфера – простір для розвитку

Номер слайду 4

Головні завдання ейдетики- допомогти студенту запам`ятовувати необхідну інформацію і вчасно пригадувати її- пробуджувати інтерес, спонукати до мовленнєвої активності, дарувати відчуття успіху. Ейдетизм – це здатність дуже яскраво уявляти собі предмет, якого немає в полі нашого зору.

Номер слайду 5

Принципи ейдетики. Уява + позитивні емоції = засвоєна інформація. Радісна, весела атмосфера. Мобільність і доступність ігрового матеріалу. Поділ інформації відповідно до особливостей кожного студента

Номер слайду 6

Метод Цицерона, або метод місць • Доведено, що пригадування інформації пов'язується з місцем її винекнення. • Метод місць базується на зорових асоціаціях: потрібно ясно уявити собі предмет, який необхідно запам'ятати, і поєднати його образ з образом певного місця, який легко «виймається» з пам'яті.

Номер слайду 7

Особливо ефективною є флеш-анімація. Такі невеликі анімаційні ілюстрації допомагають уявити природні процеси. Наприклад, натрій – калієвий насос, фотосинтез, запліднення,фагоцитоз тощо. Цікавими є віртуальні екскурсіїфільми про заповідні куточки нашої країни, які можна демонструвати як під час позакласних заходів, так і під час навчальної практики.

Номер слайду 8

Обмін речовин – це сукупність процесів надходження, перетворення необхідних речовин та виведення непотрібних речовин. Після читання задаю питання: - Що таке обмін речовин ? (сукупність процесів) Яких процесів? (надходження, перетворення та виведення)Що отримує організм в результаті? (потрібні речовини)Чого позбавляється? (непотрібних речовин)ЛОК

Номер слайду 9

Застосування акровербального методу, тобто асоціативних фраз Пропоную студентам фразу: А Ти Гу. Цулочка

Номер слайду 10

Вчитися з посмішкою - це не фантастика. Це ейдетика!

pptx
Додав(-ла)
Бібік Наталія
Пов’язані теми
Біологія, Майстер-класи
Додано
28 січня 2020
Переглядів
742
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку