Презентація буде в нагоді малодосвідченим вчителям англійської мови. Матеріал розкриває основні функції навчання, пояснює зміст навчального матеріалу, наводить приклад засобів навчання, форм організації навчання. демонструє основні вимоги до сучасного уроку
v
vь
vВ
ь:
o , , ; o ь ; o ь ; o .
ь
є :
Ø ’ ;
Ø ;
Ø ;
Ø ;
Ø ;
Ø ;
Ø ь ь ;
Ø .
є :
ü ь ;
ü ь ;
ü ;
ü ; ü ;
ü ; ü .
q;
q;
q;
q;
q.
З
( ь , ь , )
• ;
• ь ;
• ;
• ;
• ;
• ь ;
• ' ;
• ь ь .
v
v
v
v ( ь )
v
v
v ь vь
v ( )
v ь
– …
• ь ь ;
• ь -
;
• .
В
1. ь ,
, .
2. — .
3. є ь є .
4. є ь :
— ;
— ;
— , .
5. є :
— є ь;
— ь ; — ь ь .
6. ' ь , .
7. є ь .
8. З ь є
( ь, ' , ь, ь ).
9. З ь . 10. В ь
.
11. З ь .
12. З ь ' .
13. ь є ь , ь ь ь є , ,
, ь, ь , є
, є .
14.
: ь , ь -, є , .
15. ь —
.
16. , ь
.
17. В ь ь .
18. ь є ь
.
( В. )
v є ь
v ь
v ь
v ь ь
v ь
v
( М. )
ü В .
ü ь.
ü ь.
ü ь.
ü ь.
ü ,
.
І.
ІІ. А ь
▪ ь я
▪ ь я
▪
ІІІ. В
▪ я
▪ я ь я ь ; я ,
▪ я ( ь; я ь ь)
▪ я
▪ я
▪ я
ІV.
V. Д є
І.
ІІ. В
▪ я
▪ я ь я ь ; я ,
▪ я ( ь; я ь ь)
▪ я
▪ я
▪ я
ІІІ.
ІV. Д є
І.
ІІ. С , ь ь
▪ я ь я ь ; я , ь ▪ я, ь я ь
ІІІ.
ІV. Д є ( ,
, )
Ч ь є , , ь ,
( . )
Ф І
•
•
•
ь
•
“ ? є ь?”
•
“ ?”
•
“ ?”
Ф
• А , “З
!”
• “І ”
• “В ”
• “В – ”
• “ ”
• “ ”
• “ ”
.
—
,
' З , , ь -ь.