Мета проєкту: Ознайомити учнів з історією виникнення ляльки- мотанки;Ознайомити з видами мотанок та матеріалами, з яких їх виготовляли;Сформувати уявлення про способи виготовлення ляльки;Стимулювати розвиток ініціативності, самостійності;Сприяти розвитку творчої активності, навичок самоосвітньої діяльностіВиховувати любов та повагу до культурних традицій свого народу та країни
Завдання проєкту: Організувати пошукову роботу та удосконалити вміння діяти самостійно і працювати в команді;Розширити знання про призначення мотанки;Зацікавити учнів вивченням історії розвитку ляльки-мотанки;Сприяти осмисленню учнями значення ляльки-мотанки в житті людини;Виробити духовну потребу берегти мотанку як сімейний оберіг
Очікувані результати: В учнів сформуються уміння і навички практичного застосування набутих знань у процесі пошукової діяльності Зміниться ставлення до української народної іграшки-мотанки Зросте інтерес до вивчення історії виникнення й розвитку ляльки-мотанки; Діти навчаться виготовляти мотанку власними руками Розкриється творчий потенціал учнів
Етапи проєктуІ етап – підготовчий формування груп:“Історики”“Народознавці”“Дослідники”Визначення джерел інформаціїІІ етап – практичний. Самоостійна пошукова робота учнів;Обговорення в групах;Збирання матеріалу та його опрацювання;Створення презентаціїІІІ етап – заключний Виготовлення мотанки на уроці трудового навчання
Використані джерела:1. Лялька-мотанка-берегиня.-[Електронний ресурс].- Режим доступу: www.svit-rosy.net.ua/lyalka-motanka-bereginya-rodu/ 2. Лялька-мотанка-захисниця.-[Електронний ресурс].- Режим доступу: http://motanka.in.ua/view_cat.php?category=lyalka-motank 3. Народна лялька-мотанка – оберіг наших душ.-[Електронний ресурс].- Режим доступу: http://sumno.com/article/narodna-lyalka-motanka-oberig-nashyh-dush/4. Найден О. Народна іграшка:традиції,образні особливості // Позакласний час. – 2009.