Презентація "Проєкт "Лялька-мотанка - саморобна дитяча народна іграшка"

Про матеріал
Завдання проєкту:організувати пошукову роботу та удосконалити вміння діяти самостійно і в команді, зацікавити учнів вивченням історії розвитку ляльки-мотанки, виховувати любов і повагу до культурних традицій свого народу та країни.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Лялька-мотанка. Підготувала вчитель початкових класів. ШЗШ І-ІІІ ступенів № 4 Черкай Любов Василівна

Номер слайду 2

Проєкт «Лялька-мотанка –саморобна дитяча народна іграшка»Члени проекту. Учні 4-го класу. Вчитель трудового навчання. Ключове питання проекту: Мотанка – оберіг чи іграшка?

Номер слайду 3

Мета проєкту: Ознайомити учнів з історією виникнення ляльки- мотанки;Ознайомити з видами мотанок та матеріалами, з яких їх виготовляли;Сформувати уявлення про способи виготовлення ляльки;Стимулювати розвиток ініціативності, самостійності;Сприяти розвитку творчої активності, навичок самоосвітньої діяльностіВиховувати любов та повагу до культурних традицій свого народу та країни

Номер слайду 4

Завдання проєкту: Організувати пошукову роботу та удосконалити вміння діяти самостійно і працювати в команді;Розширити знання про призначення мотанки;Зацікавити учнів вивченням історії розвитку ляльки-мотанки;Сприяти осмисленню учнями значення ляльки-мотанки в житті людини;Виробити духовну потребу берегти мотанку як сімейний оберіг

Номер слайду 5

Очікувані результати: В учнів сформуються уміння і навички практичного застосування набутих знань у процесі пошукової діяльності Зміниться ставлення до української народної іграшки-мотанки Зросте інтерес до вивчення історії виникнення й розвитку ляльки-мотанки; Діти навчаться виготовляти мотанку власними руками Розкриється творчий потенціал учнів

Номер слайду 6

Очік. Способи реалізації завдань: Збирання інформації в бібліотеках, періодичній пресі, через Інтернет; Створення презентацій;Виготовлення мотанок

Номер слайду 7

Етапи проєктуІ етап – підготовчий формування груп:“Історики”“Народознавці”“Дослідники”Визначення джерел інформаціїІІ етап – практичний. Самоостійна пошукова робота учнів;Обговорення в групах;Збирання матеріалу та його опрацювання;Створення презентаціїІІІ етап – заключний Виготовлення мотанки на уроці трудового навчання

Номер слайду 8

Група “Історики” з’ясовує: Коли виникли ляльки- мотанки?Чому вона так називається?З чого виготовляли ляльки-мотанки?

Номер слайду 9

Група “Народознавці” з’ясовує : У що вдягали ляльку- мотанку?Чому мотанка виготовлялася без обличчя?Що було замість обличчя?

Номер слайду 10

Група “Дослідники” з’ясовує : Які є види ляльок-мотанок?Чому лялька-мотанка є родинним оберегом?

Номер слайду 11

Презентація проекту“Історики”“Народознавці”“Дослідники”

Номер слайду 12

Створення ляльки-мотанки із ниток. Моя лялька-мотанка ниточкою змотана. Оберіг мій на земліТалісман мені в житті.

Номер слайду 13

Використані джерела:1. Лялька-мотанка-берегиня.-[Електронний ресурс].- Режим доступу: www.svit-rosy.net.ua/lyalka-motanka-bereginya-rodu/ 2. Лялька-мотанка-захисниця.-[Електронний ресурс].- Режим доступу: http://motanka.in.ua/view_cat.php?category=lyalka-motank 3. Народна лялька-мотанка – оберіг наших душ.-[Електронний ресурс].- Режим доступу: http://sumno.com/article/narodna-lyalka-motanka-oberig-nashyh-dush/4. Найден О. Народна іграшка:традиції,образні особливості // Позакласний час. – 2009.

pptx
Додав(-ла)
Черкай Любов
Додано
4 січня 2022
Переглядів
800
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку