Презентація . Проект "Пташина їдальня"

Про матеріал

ПРОЕКТ«ПТАШИНА ЇДАЛЬНЯ»

Характеристика проекту:

задіяльністю: дослідницько-інформаційний, творчий;

закількістюнавчальнихпредметів: міжпредметний;

закількістюучасниківпроекту: груповий;

захарактеромконтактів: внутрішній;

затривалістювиконання: короткостроковий;

захарактеромпартнерськихвзаємодій: кооперативний.

Мета та завдання:

•формувати навички роботи з енциклопедичною та довідковою літературою;

•учити учні взнаходити необхідну інформацію в різноманітних джерелахзнань;

•поглиблювати знання школярів за темою «Зимуючіптахи»;

•формувати явлення про залежність життя птахів від поведінки людини;

•формувати потребу в пізнанні живої природи;

•виховувати товариськість, організованість, доброзичливе ставлення до оточення.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

ТЕХНОЛОГІЇ ЕФЕКТИВНОЇ ВЗАЄМОДІЇЗМІШАНЕ НАВЧАННЯ: РОТАЦІЇНавчальний проект Пташина їдальня. Природознавство + Літературне читання + Трудове навчання + Образотворче мистецтво. Виконавці: учні 2 класу

Номер слайду 2

ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОЕКТУ:за діяльністю: дослідницько-інформаційний, творчий;за кількістю учасників проекту: груповий;за тривалістю виконання: короткостроковий;за характером партнерських взаємодій: кооперативний. АКТУАЛЬНІСТЬ ПРОЕКТУ: зимуючі птахи потребують допомоги людей взимку. ЗАВДАННЯ ПРОЕКТУ:поглибити знання за темою «Зимуючі птахи»;з'ясувати значення птахів у житті людей;вчитися спостерігати за птахами взимку;розвивати навички пізнавально-дослідницької діяльності;тренувати навички роботи в групі;створення ситуації успіху, творчої самореалізації.

Номер слайду 3

МАРШРУТ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЕКТУ

Номер слайду 4

МАТЕРІАЛИ ДО УРОКУhttp://kolosok.org.ua/wp-content/uploads/2012/03/-1_gazeta_2012.pdfhttp://kolosok.org.ua/wp-content/uploads/2012/03/godivn_gazeta_konstr_2012.pdfhttp://kolosok.org.ua/wp-content/uploads/2014/12/gazeta_15_14.pdfhttps://www.youtube.com/watch?v=mno. R-5pa. M3 M

Номер слайду 5

КОЛО ВЗАЄМОДІЇ(ефективна технологія організації спільноти дітей)Діти сідають у коло так, щоб хлопчики та дівчатка чергувалися. Створення спільної сітки (вправа «Павутинка») –клубок кидають хаотично один до одного з добрими побажаннями. Утвореннякола

Номер слайду 6

ОБМІН НОВИНАМИ (повідомлення, обмін думками) під час КОЛА ВЗАЄМОДІЇ«Синоптики».«Зворотній зв’язок» (перевірити готовність учнів до уроку): Яких птахів називають зимуючими?Чи достатньо корму знаходять птахи взимку?Якою їжею ласують птахи залюбки?Яких птахів у нашому місті можна побачити взимку?Чому птахи потребують допомоги?

Номер слайду 7

Номер слайду 8

ЧЕРГУВАННЯ РІЗНИХ ВИДІВ ДІЯЛЬНОСТІ

Номер слайду 9

РЕФЛЕКСІЯВиставка малюнків «Зимуючі птахи». Виставка виготовлених учнями годівниць. Вправа «Відкритий мікрофон» Працюючи над проектом, я дізнався… На мій погляд, проект був… Тема була цікавою для мене, тому що…. Вправа «Хай щастить!» Стати боком в тісне коло. Покласти праві руки одна на одну в центрі. Підняти ліву ногу і, стрибаючі на правій, разом сказати: «Хай сьогодні нам щастить, хай нам завтра пощастить, хай завжди усім щастить! Будьмо!»

pptx
Додано
26 лютого 2018
Переглядів
4811
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку