Презентація "Проект з фізики"

Про матеріал
Презентація "Економія електроенргії в нашій школі" подана як форма захисту проекту (на засіданні шкільного наукового товаримтва)
Зміст слайдів
Номер слайду 1

 Проект “Економія електроенергії в нашій школі ” Автор: член ШНТ «Креатив», учениця 9-А класу ОНЗ ЗЗСО І-ІІІ ст.№1 м. Ямпіль Бойчук Анастасія Сергіївна Керівник: вчитель фізики ОНЗ ЗЗСО І-ІІІ ст.№1 м. Ямпіль Зверховська Ніна Георгіївна

Номер слайду 2

Актуальність: Проблеми регулювання витрат електроенергії в школі – частина важливого процесу енергозбереження. Мета: Отримати знання з історії електроенергетики. Переконатись, що велика економія складається з малих економій кожного. Завдання: Обчислити фінансову економію збереження електроенергії в нашій школі. Сформулювати поради для учнів та вчителів про економію електроенергії

Номер слайду 3

Об’єкт дослідження: Освітлювальна мережа школи. Теоретичні питання електроенергетики. Методи дослідження: Опис. Опрацювання різних джерел інформації Розрахунки

Номер слайду 4

Ми постійно чуємо про можливість екологічної катастрофи за умови нераціонального використання електроенергії. В школі вчитель фізики при вивченні теми «Електричний струм» наголошувала на необхідності дотримуватись правил техніки безпеки при роботі з електроприладами та економити електроенергію. Вчитель біології неодноразово піднімала тему економії електроенергії як одного із факторів уникнення екологічної катастрофи. Класний керівник в школі постійно звертається до цієї теми. Фраза «Не забудьте виключити світло в класі, якщо я вирішила перевірити чи правда, що виключена на перерву електролампа може дати відчутну економію електроенергії, а значить і фінансів, і збереже природу.

Номер слайду 5

Чому обрала дану тему?Порадила вчитель фізики. Постійно чуємо про можливу екологічну катастрофу та необхідність енргозбереження. Часто вдома ведуться розмови з даної теми. В школі класний керівник постійно нагадує про економію електроенергії і я вирішилиа перевірити чи правда, що виключена на перерву електролампа або замінена на економку може дати відчутну фінансову економію Вважаю, що це актуально

Номер слайду 6

Моя мама, Бойчук Іванна Іванівна, - працівник Ямпільської електромережі, вона порадила розглянути питання економії електроенергії шляхом заміни електроламп. Мені ця ідея сподобалась. Я вирішила з допомогою вчителя фізики Зверховської Н. Г. та моєї мами виконати проект, результати якого, на мою думку, стануть в пригоді учням та дирекції школи.

Номер слайду 7

Хто допомагав?Вчитель фізики Зверховська Ніна ГеоргіївнаІнтернет. Мама Бойчук Іванна Іванівна. Однокласники (найбільше Зелінська Юлія)Працівники школи

Номер слайду 8

Інформаційно-дослідницький проект. Тривалість – один семестр ( І семестр 2018-2019 н.р.)Пов’язаний з фізикою,екологією, математикою, інформатикою, історією, технікою. Виконано частину роботи, в планах маю продовжити робота над проектом – провести дослідження використання електроенергії шкільною кухнею, інтерактивними класами, системою опалення.

Номер слайду 9

ВСТУП ОСНОВНА ЧАСТИНА 1. З історії електроламп ЗМІСТ 1.1 Лампи розжарення 1.2 Сучасні лампи 2. Електромережі 2.1. Перша освітлювальна мережа в світі. 2.2. Перша освітлювальна мережа в Україні 2.3. Електромережа Ямполя 3. Як зберегти електроенергію 3.1. Цікаві факти 3.2 Наші дослідження. ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇСПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ

Номер слайду 10

Сучасні лампи(Переваги та недоліки).. Енергозберігаючі лампи мають масу переваг в порівнянні із звичайними лампами ( лампами розжарювання). 1. Гарантійний термін 1 рік;2. Низьке тепловиділення ( макс. 50 С), їх можна ставити в пластикові стелі і світильники;3. Економія енергії і грошей до 80%;4. Тривалий термін служби 6000-12000 годин, що в 6-15 разів більше звичайних ламп;5. М'яке розподіл світла;6. Можливість створювати світло різного спектру.

Номер слайду 11

Згадаємо імена видатних вчених, дякуючи працям яких, ми маємо електроосвітлення. Це представники різних країн світу. Першим, хто відкрив електрику, був давньогрецький філософ Фалес. Сталося це в 600 році до нашої ери: одного разу натираючи бурштин об шерсть, він зауважив, що камінь може притягувати дрібні предмети, між якими виникає електричний струм

Номер слайду 12

Англієць Стівен Грей в 1729 році виявив здатність речовин, що проводяться електрику. Він ввів поняття непроводнікі і провідників

Номер слайду 13

Антуан Нолле винаходить прилад для оцінки електричного потенціалу – електроскоп. Крім того, вчений виявив властивість досліджуваного явища стікати з гострих тіл набагато швидше, ніж з інших

Номер слайду 14

У 1747-1753 роках Бенджамін Франклін, досліджуючи електрику, винайшов блискавковідвід і висунув ідею електричного двигуна. Він ввів у науковий обіг поняття двох заряджених станів «-» і «+». Він був першим, хто застосував електричну іскру для запалювання пороху.

Номер слайду 15

Шарль Огюстен Кулон, французький фізик, в період 1785-1789 років провів роботи по дослідженню розташування зарядів електрики на поверхні провідника. Він ввів поняття поляризації зарядів і магнітного моменту.

Номер слайду 16

Італійський лікар і анатом Луїджі Гальвані в 1791 році виявив, що електрика виникає при зіткненні живого організму з двома різнорідними металами. Сьогодні його ідея лежить в основі сучасного електрокардіографа

Номер слайду 17

Алессандро Вольта досліджував ефект Гальвані і довів факт виникнення електричного струму між різнорідними металами внаслідок взаємодії спеціальної провідної рідини.

Номер слайду 18

Василь Володимирович Петров в 1801 році встановив, що електричний струм може нагрівати провідники електричних дуг і газів. Також він висунув думку про його використання для плавки і освітлення металів

Номер слайду 19

Ханс Крістіан Ерстед, датський фізик, встановив в 1820 році зв’язок між магнетизмом і електрикою. Він заклав фундамент сучасної електротехніки.

Номер слайду 20

в 1827 році німецьким вченим Георгом Симоном Омом був відкритий закон Ома – фундаментальний закон електрики, який встановлює залежність між напругою і силою струму

Номер слайду 21

Відкриття англійського фізика Майкла Фарадея в 1831 році привели до розвитку нової галузі – електротехніки. Подальші відкриття пов’язані зі створенням електричних двигунів, телефону, генераторів, радіо, телеграфу.

Номер слайду 22

Як зберегти електроенергію: Зберігання електроенергії в побуті . Вимикати світло, якщо ніхто не знаходиться у кімнаті. Використовувати енергоефективні лампочки. Варто встановити світлодіодні (LED) енергозберігаючі лампочки, які не містять шкідливих речовин

Номер слайду 23

Датчики руху – можливість заощаджувати електроенергію, коли вона не потрібна. У багатоквартирних будинках їх варто встановити у коридорах, під’їзді, на сходах та інших місцях спільного користування. У приватному будинку – біля дверей та на подвір’ї.

Номер слайду 24

Енергозберігаючі побутові прилади мають маркування «А» чи «А+». Холодильник такого класу споживатиме на 30-50% менше електроенергії, ніж пристрій такого ж об’єму марки «В».

Номер слайду 25

Режим очікування для комп’ютера доречний, якщо залишати його на кілька хвилин, а не на всю ніч.

Номер слайду 26

Слід вимикати пристрої, якими ніхто не користується. А ще краще – вимикати взагалі штекер з розетки. Це не лише дозволить заощадити електроенергію, але й вбереже пристрої від впливу можливих перепадів електроенергії. Можна також встановити автоматичні вимикачі

Номер слайду 27

Не можна залишати прилади, що працюють від акумулятора (наприклад, мобільні телефони), увімкненими довше, ніж потрібно для повної зарядки акумулятора.

Номер слайду 28

Холодильник та морозильник варто тримати в чистоті, без льоду та снігу, регулярно розморожуйте ці прилади. Треба стежити за тим, щоб дверцята були щільно закритими.

Номер слайду 29

Охолоджуйте їжу перед тим, як поставити її в холодильник. По-перше, гаряча каструля змусить холодильник працювати інтенсивніше, а по-друге, вона нагріє інші продукти, і вони можуть зіпсуватися.

Номер слайду 30

Оптимальна температура в холодильнику – від нуля до п’яти градусів тепла. Регулюйте її відповідно до температури на кухні та кількості продуктів.

Номер слайду 31

Прості побутові речі часто зберігають значну кількість газу та електроенергії. Наприклад, холодильник повинен розташовуватися подалі від плити, нагрівача, колонки чи бойлера, батареї та прямих сонячних променів, а сучасні пристрої для приготування їжі, наприклад, мультиварки, дають змогу готувати 2-3 страви одночасно , що зберігає як газ, так і електроенергію.

Номер слайду 32

Використовуйте НВЧ-печі, МХ-печі та індукційні плити – вони працюють швидко та економічно

Номер слайду 33

Як можна здійснити енергозбереження на малому підприємстві?1. Поліпшите на Вашому підприємстві природне освітлення приміщень. Як це можна здійснити: Більше світла обробка стель і стін допоможе зекономити від 1 до 3% електроенергії, яка зазвичай витрачається на освітлення;Не закривайте вікна шторами або іншими предметами — тоді Ви зможете заощадити від 1 до 3% електроенергії, яка звичайно витрачається на освітлення. Тримайте Ваші вікна в чистоті: чисті вікна дозволяють заощадити від 3% електроенергії, яка витрачається на освітлення;

Номер слайду 34

2. Підвищуйте ступінь ефективності штучного освітлення — це є одним з методів енергозбереження на підприємстві. Утримуйте в чистоті світильники та плафони. Регулярно періть з них пил. Це дозволить заощадити від 5 до 20% електроенергії, що витрачається на освітлення;Використовувати місцеве освітлення (настільні лампи, торшери, бра тощо). У разі вимкненого або зниженого рівня загального освітлення можна заощадити від 30 до 50 % електроенергії, яка витрачається на освітлення;

Номер слайду 35

Забезпечте ефективне використання електроенергії, передбачає більш жорсткий контроль за її споживанням за допомогою сучасних систем обліку (лічильників електроенергії) Встановіть прилади обліку електроенергії з більш високим класом точності;Виберіть автоматизований комерційний облік електроенергії — АСКОЕ;Здійснюйте технічний облік споживаної електроенергії

Номер слайду 36

. Організуйте впровадження енергозберігаючих технологій застосування теплових акумуляторів на виробництві дозволяє економити 70-80% коштів, хоча при цьому не економить електроенергію;— застосування автоматичних систем керування електроприводом двигунів (перетворювачі частоти, контролери-оптимізатори, софтстартеры) економить до 10-50%;

Номер слайду 37

У цілому застосування енергоефективного технологічного обладнання економить від 10 до 80% енергії холодильне обладнання, із застосуванням:регульовані гвинтові компресори;контролерна система управління;термостати з індикацією і точним виставленням температури;ефективна теплоізоляція;застосування сигнальної автоматики.

Номер слайду 38

ДОСЛІДЖЕННЯ: Аналіз використання електроенергії для освітлення приміщень в ОНЗ ЗЗСО І-ІІІ ступенів №1 міста Ямполя Вінницької області Ямпільського району. Порівняльна характеристика оплати за електроенергію при використанні різних типів ламп. (МЕНШЕ ПЛАТИМО-МЕНШЕ СПОЖИВАЄМО-БІЛЬШЕ ЕКОНОМИМО)

Номер слайду 39

Звичайні лампи розжарення 311 лампочок потужністю по 100 Ват№Місяць. Кількість робочих днів. Кількість годин роботи електрики. Ціна. Грн. Сума. Грн.1 Січень14981.85486.042 Лютий201401.87837.23 Березень201401.87837.24 Квітень221841.810300.325 Травень221841.810300.32

Номер слайду 40

№Місяць. Кількість робочих днів. Кількість годин роботи електрики. Ціна. Грн. Сума. Грн.1 Січень14981.8493.752 Лютий201401.8705.353 Березень201401.8705.354 Квітень221841.8927.035 Травень221841.8927.03 Економки (311 лампочок потужністю по 9 Ват)

Номер слайду 41

№Місяць. Кількість робочих днів. Кількість годин роботи електрикизвичайна лампочка сума, грн.економки сума, грн. Різниця грн.1 Січень14985486.04493.754992.292 Лютий201407837.2705.357131.853 Березень201407837.2705.357131.854 Квітень2218410300.32927.039373.295 Травень2218410300.32927.039373.29 Порівняльна таблиця Всього 38002.57 грн

Номер слайду 42

За час виконання проекту частково лампи розжарення замінено на економки . Ми накреслили схему школи, на якій позначили різними кольорами типи ламп, які використовуються для освітлення. З цією схемою ми ознайомили дирекцію школи та плануємо виступити на засіданнях Ради школи та піклувальної ради, щоб батьки змогли долучитися до процесу економії електроенергії шляхом заміни електроламп. Мої розрахунки зроблені для ламп розжарення та економок і основані на наступних таблицях

Номер слайду 43

Використання електроенергії школою за січеньвиплати електроенергії за січень Клас. Кількість лампочок економок. Ціна. Сума Кількість лампочок люмінісцентніЦіна. Сума Всього грошей1-А41.865.5201.8065.521-Б51.881.911.814.781.92-А61.898.2821.829.5112.982-Б01.8001.829.529.53-А121.8196.5601.80196.563-Б21.832.7601.8032.764-А31.849.1401.8049.144-Б121.8196.5601.80196.565-А41.865.5201.8065.525-Б41.865.5201.8065.526-А51.881.901.8081.96-Б61.898.2801.8098.287-А81.8131.0401.80131.047-Б01.80161.8235.9235.98-А81.898.2801.8098.288-Б41.865.5201.8065.529-А81.8131.0411.814.7145.89-Б61.898.2801.8098.2810-А01.80241.8393.12393.1210-б61.898.2801.8098.2811-А1.81.811-Б41.865.5201.8065.52   

Номер слайду 44

Використання електроенергії школою за лютий. Клас. Кількість лампочок економок. Ціна. Сума Кількість лампочок люмінісцентніЦіна. Сума Всього грошей1-А41.844.801.8044.81-Б51.85601.8056,002-А61.867.211.82.367.22-Б01.8021.84.54.53-А01.80121.827.227.23-Б21.822.401.8022.44-А31.833.601.8033.64-Б121.8302.401.80302.45-А41.844.801.8044.85-Б41.844.801.8044.86-А51.85601.80566-Б61.867.201.8067.27-А81.8201.601.80201.67-Б01.80161.836.336.38-А81.8201.601.80201.68-Б41.844.801.8044.89-А81.8201.611.82.3203.99-Б61.867.201.8067.210-А01.80241.854.454.410-Б61.867.201.8067.211-А1.81.811-Б41.844.801.8044.8

Номер слайду 45

Використання електроенергії школою за березень. Клас. Кількість лампочок економок. Ціна. Сума Кількість лампочок люмінісцентніЦіна. Сума Всього грошей1-А41.844.801.8044.81-Б51.85601.8056,002-А61.867.211.82.367.22-Б01.8021.84.54.53-А01.80121.827.227.23-Б21.822.401.8022.44-А31.833.601.8033.64-Б121.8302.401.80302.45-А41.844.801.8044.85-Б41.844.801.8044.86-А51.85601.80566-Б61.867.201.8067.27-А81.8201.601.80201.67-Б01.80161.836.336.38-А81.8201.601.80201.68-Б41.844.801.8044.89-А81.8201.611.82.3203.99-Б61.867.201.8067.210-А01.80241.854.454.410-Б61.867.201.8067.211-А1.81.811-Б41.844.801.8044.8

Номер слайду 46

виплати електроенергії за квітень Клас. Кількість лампочок економок. Ціна. Сума Кількість лампочок люмінісцентніЦіна. Сума Всього грошей1-А41.844.801.8044.81-Б51.85601.8056,002-А61.867.211.82.367.22-Б01.8021.84.54.53-А01.80121.827.227.23-Б21.822.401.8022.44-А31.833.601.8033.64-Б121.8302.401.80302.45-А41.844.801.8044.85-Б41.844.801.8044.86-А51.85601.80566-Б61.867.201.8067.27-А81.8201.601.80201.67-Б01.80161.836.336.38-А81.8201.601.80201.68-Б41.844.801.8044.89-А81.8201.611.82.3203.99-Б61.867.201.8067.210-А01.80241.854.454.410-Б61.867.201.8067.211-А1.81.811-Б41.844.801.8044.8

Номер слайду 47

Сума виплати за електроенергії за Травень Клас. Кількість лампочок економок. Ціна. Сума Кількість лампочок люмінісцентніЦіна. Сума Всього грошей1-А41.844.801.8044.81-Б51.85601.8056,002-А61.867.211.82.367.22-Б01.8021.84.54.53-А01.80121.827.227.23-Б21.822.401.8022.44-А31.833.601.8033.64-Б121.8302.401.80302.45-А41.844.801.8044.85-Б41.844.801.8044.86-А51.85601.80566-Б61.867.201.8067.27-А81.8201.601.80201.67-Б01.80161.836.336.38-А81.8201.601.80201.68-Б41.844.801.8044.89-А81.8201.611.82.3203.99-Б61.867.201.8067.210-А01.80241.854.454.410-Б61.867.201.8067.211-А1.81.811-Б41.844.801.8044.8

Номер слайду 48

. Порада про збереження та економію електроенергії. Поради дирекції школи. Установка енергоефективних вікон. Догляд за кухонними електроприладами. Контроль чистоти світильників. Купуйвати електроприлади класу "А"Заміна старої проводки. Встановіть прилади обліку електроенергії з більш високим класом точності. Організуйте впровадження енергозберігаючих технологій. Поміняйте лампи (відмовтесь від ламп розжарення)Активізуйте роз’яснювальну роботу серед школярів та батьків

Номер слайду 49

Номер слайду 50

Енергозбереження – це сукупність трьох основних видів заходів:1. моніторинг вжитку енергоресурсів; 2. регулювання витрати теплоносія, електроенергії і води; 3. підвищення мотивації учасників.

Номер слайду 51

Лише використання всіх 3-х елементів одночасно дає ефект. Не проблема утеплювати будівлю, встановити терморегулятори і рекуператори. Але чи має це сенс на більшості об'єктів? Впровадження подібних заходів часто виявляється настільки трудомістким і дорогим, що термін окупності складає більш ніж життя самої будівлі, де це устаткування встановлене.

Номер слайду 52

Проблема в тому, що основні тепловтрати знаходяться не на високодоходних промислових підприємствах, а в житлових будівлях і бюджетних установах. Але якщо зацікавлених немає зовні – їх необхідно шукати усередині. Для того, щоб достукатися залишається лише однин дієвий засіб – РОЗ'ЯСНЮВАЛЬНА РОБОТА.

Номер слайду 53

Починати роз'яснювальну роботу необхідно у школі! Не лише тому, що в школах є колосальний потенціал для енергозбереження. Важливе інше – школярі навчаться самі зберігати енергію в школі, навчать всіх удома, а в майбутньому зроблять прорив в енергозбереженні і на своїх робочих місцях, а значить – у всій країні.

Номер слайду 54

Місяць Оплата за електроенергію. Січень 4992.29 грн Лютий 7131.85 грн Березень 7131.85 грн Квітень 9373.29 грн. Травень 9373.29 грн Всього 38002.57 грн ВИСНОВКИМоє дослідження показало, що лише заміна ламп розжарення на економки за п’ять місяців ІІ семестру дасть фінансову економію в ОНЗ ЗЗСО І-ІІІ ступенів №1 м. Ямпіль. Результати мого дослідження змінили ставлення моїх однокласників до проблеми збереження електроенергії. Виявилось, що часткове вирішення даної проблеми в наших силах.

pptx
Пов’язані теми
Фізика, 9 клас, Інші матеріали
До підручника
Фізика 9 клас (Бар'яхтар В.Г., Довгий С.О., Божинова Ф.Я., Кирюхіна О.О. (за редакцією Баряхтара В.Г., Довгого С.О.))
До уроку
§ 15. Робота й потужність електричного струму
Додано
2 квітня 2021
Переглядів
2493
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку