Педрада з виховної роботи "Проектна діяльність,як метод формування національної свідомості підлітків» із досвіду роботи вчителів Новобузького ліцею №10,2022 рік
Педрада з виховної роботи. Проектна діяльність,як метод формування національної свідомості підлітків»Новобузький ліцей №10
Номер слайду 2
Номер слайду 3
Патріотичне виховання має базуватися наформуванні моральних якостей, фізичному та інтелектуальному розвитку дитини,починаючи з дитинства. Школа виконує головну роль в цьому напрямку. Завданнямшколи є прищеплення любові до Батьківщини, рідного краю, рідного міста, поваги догромадян країни, допомоги в пізнанні минулого та розумінні сьогодення, знайомство зізвичаями та історичними набуттями минулих поколінь.
Номер слайду 4
В організації виховання є робота дітей над проектами. За визначенням Д. Пітта « методпроектів – це не алгоритм, що складається із чітких етапів, а модель творчого мисленнята прийняття рішень». Основна мета використання методу проектів у виховномупроцесі – це створення таких умов для дітей, щоб вони здобували знання, досліджувалипроблеми, розвивали в собі певні риси характеру та творчо використовували їх дляреалізації життєвих планів
Номер слайду 5
Типи проєктів1. Інформаційні проекти (збирання інформації, її опрацювання та представлення їїширокій публіці).2. Практичні проекти (такі проекти орієнтовані на інтереси самих юнаків). 3. Творчі проекти (координована педагогом робота, направлена на набуття новихзнань та виховання засобами індивідуальної або групової роботи).4. Дослідницькі проекти (експериментальна та дослідницька робота молоді надпроблемою). 5. Ігрові проекти (виховання на основі ігрової технології). 6. Навчально-телекомунікаційні проекти (діяльність учнів-партнерів), формування патріотизму підлітків на основі міжнаціонального виховання
Номер слайду 6
Виступи на загальношкільних лінійках
Номер слайду 7
Години спілкування
Номер слайду 8
Участь в конкурсах
Номер слайду 9
Онлайн-конкурс малюнків. Фото-виставка
Номер слайду 10
Спортивні змагання. Зарядка-онлайн
Номер слайду 11
До процесу патріотичного виховання учнів долучаються батьки нашого закладу Приклад подають вчителі нашої школи. Вело-забіг до «Дня незалежності» та до «Дня вишиванки»
Номер слайду 12
Кожен з цих проектів несе в собі певні педагогічні функції, які виконуютьрозвивальні, виховні та соціальні завдання. Заключення: Завдяки комплексній роботі на уроках і в позанавчальний час, правильнопідібраним формам і методам роботи, комплексному підходу до виховної діяльності,можливо виховати справжнього патріота власної держави: щирого, небайдужого,непідкореного, незламного.
Номер слайду 13
Дякуємо за увагу!Презентацію підготувала вчитель:Іонова І. В