Презентація "Професійне самовизначення старшокласників"

Про матеріал
Процес самовизначення особистості в соціумі передбачає пошук певної, особистісно значущої для себе і схвалюваної оточуючими (педагогами, батьками, однокласниками) позиції субєктності. І тому доречно дане питання заслухати на засіданні психолого - педагогічного консиліуму.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Життєве та професійне самовизначення старшокласників Вільшанська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Практичний психолог Тимченко Р.В.

Номер слайду 2

Самовизначення – це процес, відносно самостійний, суть якого полягає у формуванні в індивіда усвідомлення мети і смислу життя, готовності до самостійної життєдія-льності на основі співвідношення своїх бажань, наявних якостей, можливостей і вимог

Номер слайду 3

Процес самовизначення особистості в соціумі передбачає пошук певної, особистісно значущої для себе і схвалюваної оточуючими (педаго-гами, батьками, однокласниками) позиції субєктності

Номер слайду 4

Рівні сформованості професійного самовизначення  Високий рівень - Наявність чітких мотивів вибору професії, повязаних в основному з її змістом, чітко виражені професійні інтереси, майбутню професію вже обрано. - Високий рівень здатності до самоаналізу та аналізу професії, володіння інформацією про світ професій і ринок праці. - Високий рівень здатності до самоаналізу та аналізу професії, володіння інформацією про світ професій і ринок праці

Номер слайду 5

Середній рівень - Опосередкована мотивація вибору професії, вибір професійної діяльності за ступенем привабливості, визначення найближчої професійної перспективи (навчальний заклад) - Середній рівень здатності до самоаналізу та аналізу професій, володіння неповною і несистематизованою інформацією про світ професій і ринок праці, трохи завищена або занижена самооцінка. - Наявність найближчого перспективного професійного плану, плану дій із його реалізації  

Номер слайду 6

Низький рівень - Переважання мотивів, повязаних із зовнішніми привабливими атрибутами професій, відсутність професійних інтересів, вибір професії не є значимим для особистості і відбувається під впливом зовнішніх чинників. - Низький рівень здатності до самоаналізу та аналізу професій, відсутність знань про світ професій і ринок праці - Відсутність особистого професійного плану 

Номер слайду 7

Результати опитування на визначення рівнів сформованості професійного самовизначення 

Номер слайду 8

Результати діагностики за методикою Д.Голанда

Номер слайду 9

Соціальний тип Ставить перед собою такі цілі і завдання, які дозволяють йому встановлювати тісний контакт з навколишнім середовищем. Професії Лікар Екскурсовод Логопед Вчитель Адвокат Працівник міліції Психолог Соціолог Продавець консультант Страховий агент Соціальний працівник

Номер слайду 10

Артистичний тип в спілкуванні з оточуючими опирається на свої безпосередні почуття, емоції, інтуїцію і уяву. Це не реальний тип, а оригінальний. Професії Актор Музикант Декоратор Художник Поет Режисер Письменник Журналіст Скульптор Фотограф Дизайнер інтер’єру, одягу

Номер слайду 11

Конвенційний тип - віддають перевагу чітко структурованій діяльності. Надає перевагу професіям, пов’язаним з розрахунками, канцелярією. Професії Нотаріус Бухгалтер Податковий інспектор Касир Оператор ЕОМ Економіст Статистик Секретар Комірник Програміст Працівник банку Фінансист Ревізор

Номер слайду 12

Підприємницький тип - вибирає цілі, цінності і задачі, які дозволяють йому проявляти енергію, ентузіазм, імпу-льсивність, реалізувати любов до пригод. Професії Брокер Директор Фермер Журналіст Бізнесмен Телерепортер Дипломат Спеціаліст з реклами Організатор подорожей Менеджер Страхагент

Номер слайду 13

Результати діагностики самоставлення учнів за методикою В.Століна

Номер слайду 14

Як визначитись, на кого вчитися після школи? Це життєво важливе запитання, яке турбує усіх випускників шкіл та старшокласників. Як обрати професію до душі та з хорошими перспективами?

Номер слайду 15

Постановили: Заступнику директора з навчально - виховної роботи Криштоп Л.М.: - провести бесіди з батьками учнів, що мають значні пропуски, та порушують поведінку на уроках - Лютий - тримати на контролі процес реєстрації на ЗНО - Березень Психологу школи Тимченко Р.В.: - провести цикл бесід професійного спрямування – Лютий - Березень - провести індивідуальні консультації учнів 11 класу - По запиту - інформувати батьків про результати діагностики - На батьківських зборах Класному керівнику Батогу М.Ю. : - враховувати результати психодіагностики в навчально – виховному процесі – Постійно - провести батьківські збори з участю психолога - Березень Медичній сестрі школи Мартиненко М.О.: - слідкувати за дотриманням збалансованого режиму харчування та дотримання правил гігієни старшокласників та класної кімнати. - Протягом навчально процесу у школі.

ppt
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
10 березня 2020
Переглядів
1486
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку