Рівні сформованості професійного самовизначення Високий рівень - Наявність чітких мотивів вибору професії, повязаних в основному з її змістом, чітко виражені професійні інтереси, майбутню професію вже обрано. - Високий рівень здатності до самоаналізу та аналізу професії, володіння інформацією про світ професій і ринок праці. - Високий рівень здатності до самоаналізу та аналізу професії, володіння інформацією про світ професій і ринок праці
Середній рівень - Опосередкована мотивація вибору професії, вибір професійної діяльності за ступенем привабливості, визначення найближчої професійної перспективи (навчальний заклад) - Середній рівень здатності до самоаналізу та аналізу професій, володіння неповною і несистематизованою інформацією про світ професій і ринок праці, трохи завищена або занижена самооцінка. - Наявність найближчого перспективного професійного плану, плану дій із його реалізації
Низький рівень - Переважання мотивів, повязаних із зовнішніми привабливими атрибутами професій, відсутність професійних інтересів, вибір професії не є значимим для особистості і відбувається під впливом зовнішніх чинників. - Низький рівень здатності до самоаналізу та аналізу професій, відсутність знань про світ професій і ринок праці - Відсутність особистого професійного плану
Конвенційний тип - віддають перевагу чітко структурованій діяльності. Надає перевагу професіям, пов’язаним з розрахунками, канцелярією. Професії Нотаріус Бухгалтер Податковий інспектор Касир Оператор ЕОМ Економіст Статистик Секретар Комірник Програміст Працівник банку Фінансист Ревізор
Підприємницький тип - вибирає цілі, цінності і задачі, які дозволяють йому проявляти енергію, ентузіазм, імпу-льсивність, реалізувати любов до пригод. Професії Брокер Директор Фермер Журналіст Бізнесмен Телерепортер Дипломат Спеціаліст з реклами Організатор подорожей Менеджер Страхагент
Постановили: Заступнику директора з навчально - виховної роботи Криштоп Л.М.: - провести бесіди з батьками учнів, що мають значні пропуски, та порушують поведінку на уроках - Лютий - тримати на контролі процес реєстрації на ЗНО - Березень Психологу школи Тимченко Р.В.: - провести цикл бесід професійного спрямування – Лютий - Березень - провести індивідуальні консультації учнів 11 класу - По запиту - інформувати батьків про результати діагностики - На батьківських зборах Класному керівнику Батогу М.Ю. : - враховувати результати психодіагностики в навчально – виховному процесі – Постійно - провести батьківські збори з участю психолога - Березень Медичній сестрі школи Мартиненко М.О.: - слідкувати за дотриманням збалансованого режиму харчування та дотримання правил гігієни старшокласників та класної кімнати. - Протягом навчально процесу у школі.