Презентація "Професійне зростання вчителя шляхом оволодіння сучасними освітніми технологіями"

Про матеріал
Презентація створена на допомогу молодому учителю та педагогу, що визначається з темою самоосвіти. Містить короткий опис сучасних освітніх технологій.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Професійне зростання вчителя шляхом оволодіння сучасними освітніми технологіями. Комунальна установа « Бочечківський центр професійного розвиткупедагогічних працівників»Бочечківської сільської ради. Очкурова Людмила Іллівна

Номер слайду 2

сукупність методів, засобів і форм організації навчання, спрямованих на оптимальне досягнення поставлених дидактичних цілейалгоритм здійснюваних учителями та учнями спільних дій з метою досягнення конкретного результату при забезпеченні комфортних умов учасникам. Освітня технологія

Номер слайду 3

Технологія дистанційного навчання Електронна освіта (elearning) – це спосіб організації освітнього процесу, який базується на використанні ІКТ, технологій мультимедія й Інтернету з метою створення системи масового навчання і перепідготовки населення, підвищення якості освіти за рахунок доступу до ресурсів і сервісів, а також віддаленого обміну знаннями і сумісної діяльності. Не розглядається як заміна традиційної,а як додаткова, спрямована на здобуття поглиблених знань, така що слід раціонально інтегрувати в сучасну освіту.

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Особистісно орієнтована технологія навчання

Номер слайду 7

,

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Технологія розвитку критичного мислення Критичне мислення – це ретельно обдумане, зважене рішення на основі осмислення, аналізу, узагальнення та оцінки інформації, отриманої шляхом спостереження, індивідуального досвіду

Номер слайду 10

Прес. Узагальніть свою думку «Таким чином...»

Номер слайду 11

Психологічні аспекти* Кожен учень має відчувати себе успішним, інтелектуально спроможнім.* Учитель і учень –рівноправні суб'єкти освітнього процесу.* Кожен учень відчуває особисту відповідальність за результат спільної діяльності Інтерактивні технологіїФункціїСприяють* формуваннюнавички культурного спілкування,* вміння прийматиспільні рішення,* навичок ораторського мистецтва. Особливості організації навчального процесу* Постійна взаємодія учнів* Відсутність пасивних* Постійний самоконтроль* Рефлексія* Обговорюється сказане, а не людина. Правила для учня* Обдумав, сформулював, висловив;* Вислухав, висловився, наводь тільки обґрунтовані докази;*Умій погодитись і не погодитись;* Кожна думка важлива

Номер слайду 12

Технології кооперативного навчанняІнтерактивні технологіїТехнології колективно-групового навчання. Технології ситуативного моделювання. Дискусійні технологіїРобота в парах. Змінні трійки. Два-чотири-всі разом. Карусель. Робота в малих групах. Акваріум. Броунівський рух Мікрофон. Мозковий штурм Навчаючи-вчуся. Ажурна пилка. Незакінчені речення Дерево рішень Аналіз ситуаціїКоло ідейІмітаційні ігри. Рольові ігри. Драматизація Громадські слухання. Спрощене судове засідання. Метод “Прес”Обери позицію. Зміни позицію. Шкала думок. Дебати. Дискусія

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Технологіярозвивального навчання« Головне у навчанні – це забезпечення всебічного розвитку особистості »Конфуцій. Засвоєння знань, формування навичок і вмінь не кінцева мета, а засіб розвитку учнів. Розвиток теоретичного мислення учнів, словесно вираженого розуміння походження і суті явищ. Активно-діяльнісний спосіб розвитку інтелектуальних можливостей, почуттів, уміння вчитися та спілкуватися Метод «креативного поля» , «мозковий штурм», проблемні ситуації, дослідження, дискусія, полеміка, метод паратеатр. Методи

Номер слайду 15

Технології проблемного навчання Спеціально створена система специфічних прийомів і методів, що сприяють самостійному добуванню знань, їх застосовуванню при рішенні пізнавальних і практичних задач. Способи створення проблемної ситуації:* ознайомлення учнів з явищами, фактами, які вимагають теоретичного пояснення; * спонукання учнів до аналізу зовнішніх суперечливих фактів, явищ, висловлювань; * спонукання учнів до вибору із суперечливих фактів, тих, які вважають правильними і обґрунтування свого вибору;* спонукання до самостійного порівняння фактів, явищ, дій;* спонукання до висування гіпотез, формулювання висновків та їх перевірки. Проблемно-діалогічний урок 1. Створення проблемної ситуації вчителем і формулювання проблеми учнями 2. Актуалізація учнями своїх знань 3. Пошук вирішення проблеми учнями 4. Озвучення рішення 5. Застосування знань учнями

Номер слайду 16

Технологія навчання як дослідження. Організація самостійного пошуку різноманітної інформації, під час якого учні встановлюють зв'язки між предметами, явищами і процесами об'єктивної дійсності, висувають гіпотези,роблять висновки Постановка проблеми здійснюється не спочатку,а вже за підсумками її самостійного розгляду учнями. Основні відмінності Діяльність учителя носить не спрямовуючий ,а оціночний характер Учні мають навчитися не лише вирішувати проблему, а й визначити її, передбачатирезультати своєї діяльностіУчень самостійно засвоює основні поняття та провідні ідеїУчні самостійно обирають способи вивчення об'єктів, напрямки і послідовність своєї діяльності

Номер слайду 17

Інформаційні технології навчання. Формуютьуміння користуватись навчальними програмами. Унаочнюють навчальний процес. Забезпечують ефективний контроль за якістю навчання. Забезпечують одночасне тестування значної кількості учнів. Готують учнів до діяльності в умовах інформаційного суспільстваІндивідуалізують навчання

Номер слайду 18

Технологія кооперованого навчання Створюються малі групи учнів, об'єднаних навчальною метою, психологічною єдністю. Учитель виконує координуючу роль з обмеженою допомогою. Реалізує природню потребу учнів у спілкуванні, взаємодопомозі та співпраціРозподіл функцій між учасниками. Обмін думками, розв'язання конфліктів. Взаємоконтроль,Взаємооцінюванняробота на принципі рівноправностіСтворення інструкцій, пам'яток для групової діяльностіГрупи повинні бути гетерогенними за навчальними і психологічними можливостями Учителем готується консультант із успішних за навчанням учнів

Номер слайду 19

ДИДАКТИЧНІ ІГРИСЮЖЕТНО-РОЛЬОВІІГРИ-ВПРАВИІГРИ-ДРАМАТИЗАЦІЇІГРИ-КОНСТРУЮВАННЯІГРОВА СИТУАЦІЯІГРОВА ДИСКУСІЯРОЛЬОВА ГРАДІЛОВА ГРАКОЛЕКТИВНІ ТВОРЧІ СПРАВИУлюблена форма діяльності для людини будь-якого віку;Мотивує, активує діяльність,Дозволяє передавати знання, навички, досвід;Має кінцевий результат: матеріальний, моральний, психологічний;Сприяє формуванню культури спілкування. Вносить позитивні зміни в структуру особистостіЧерез деякі негативні ефекти гри, слід використовувати на уроках не ігри, а ігрові ситуації, які дозволяють підвищитиінтерес учнів до предметаІгрові технології навчання

Номер слайду 20

Дидактичні ігриІгри - вправикросворди,ребуси,вікториниІгрова дискусіяколективне обговорення спірного питання, встановлення істини в процесі товаристської суперечкиІгрова ситуаціявстановлення зв'язку між теорією і практикою, рішення у нестандартних ситуаціях. Рольова гравідтворення ситуації в ролях, сприяє психологічній переорієнтаціїДілова грамоделювання діяльності фахівців і керівників щодо розв'язання проблеми, повязаної з виробничим процесом. Колективні творчі справиаукціон знань, інтелектуальний хокей,біатлон, розповідь-естафета,ринг, коло ідей

Номер слайду 21

Проєктна технологія. Продуктмає бути теоретично, практично чи соціально значимий, теоретичний чи матеріальний,портфоліо, знання, уміння,навички учасників,досвід, емоційний стан. Проблемаобговорення предмета дослідження, визначення мети і завдань Плануваннявизначення джерел інформації,вибір методів аналізу інформації,вибір засобів презентації результатів, вироблення плану дій, розподіл завдань між членами. Пошукробота з літературою,застосування знань з різнихгалузей наук,поєднання різних методів пошуку, використання дослідницьких методів, аналіз інформації, формулювання висновків. Презентаціяпредставлення результатів у формі звіту,колективне обговорення,самооцінка та взаємооцінка за встановленими критеріями

Номер слайду 22

Класифікація навчальних проєктів. За домінуючоюдяльністю учнів За предметно-змістовним наповненням. За характером контактів. За тривалістю. За кількістю учасниківпрактико-орієнтовані,дослідницькі,інформаційні,творчі,рольовімонопроєкти,міжпредметні проєктиколективні,шкільні,міські,регіональні,міжнародніміні-проєкти (1-2 заняття),короткотривалі(4-6 занять),тижневі,довгострокові(річні)індивідуальні,парні, групові

Номер слайду 23

Здоров’язбережувальні освітні технологіїСтворення сприятливих умов навчання дитини. Відсутність стресових ситуацій, адекватність вимог, методика навчання та виховання, що відповідає віковим та індивідуальним особливостям учня,відчуття фізичного, інтелектуального, емоційного та соціального комфорту дитини. Виховання в учнів позитивного ставлення до здорового способу життя, емоційно-ціннісного відношення до власного здоров’я,забезпечення цілісного розвитку особистостіПовноцінний та раціонально організований руховий режим, дотримання гігієнічних норм,організація здорового дозвілля , раціонального харчування. Забезпечення розвитку здорової дитини. Формування культуриздоров’я у дітей та підлітків

Номер слайду 24

Внутрішньошкільні фактори, що впливають на здоров'я учніввзаємини з однокласниками  ставлення вчителів  здоров'я вчителіввид навчальної діяльностітехнології, стиль викладаннявідмітка, оцінка знаньобсяг домашніх завданьрежим днярозклад навчальних занятьхарчуваннясанітарно-гігієнічні умови режим змін. Організація занять. Режим функціонування школиздоров'я школярауроки фізкультуриспортивні секції та гурткидозвілля

Номер слайду 25

ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇрухливіспортивні ігри,спортивномасові,фізкультурно-оздоровчі заходи,танцювальний флешмобрелаксація, пальчикова гімнастика, гімнастика для очей,сольові мішечки,корекція постави, дихальна гімнастика, масажарт-терапія,технологіямузичного впливу, впливу кольором,казкотерапія, квіткотерапіякомунікативні ігри, бесіди, лекції, тренінги, години спілкування виготовлення та розміщення годівниць,шпаківень, робота на пришкільних квітниках, екологічні десантиформування творчої особистості, критичногомислення ведення листків та щоденників здоров’я,організація батьківського університету,співпраця з громадськими організаціямипоходи на природу, валеологічні екскурсіїгурткова та клубна робота

Номер слайду 26

Технологія дистанційного навчання Базується на принципі самостійного навчання учня на відстані від учителя у просторі або у часі, та на можливості підтримувати діалог за допомогою засобів інформаційно-комунікаційних технологій. Вимагає особистих якостей учнів: дисциплінованості, самостійності, відповідальності, здатності до співпраці Засоби організації навчання: Електронна пошта. Форум Відеоконференція Чат (текстовий, голосовий, аудіовідеочат)Блог Форми навчання:електронні навчальні курси; навчальні й контрольні завдання; електронніпрактикуми; дослідницькі проектні роботи; інформаційні ресурси; дистанційніолімпіади та конкурси; форуми; конференції; спілкування on-line

pptx
Додав(-ла)
Очкурова Люда
Додано
22 червня 2021
Переглядів
1664
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку