Способи забезпечення академічноїдоброчесності в умовах віддаленостіучасників дистанційного навчання. Семінар “Вивчення прикладів позитивного досвіду організації дистанційного навчання у ЗЗСО Семенівської сільської ради Мелітопольського району Запорізької області”Доповідач: заступник керівника. Трудівського ЗЗСО І-ІІІ ст. Борисова О. А.
АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬІ ПРОБЛЕМА СПИСУВАННЯ Дистанційне навчання навесні минулого року виявилося випробуванням і для дітей, і для їхніх батьків, і для вчителів, і для системи освіти загалом. Відповіді на основні питання можна знайти в Посібнику від ГО “Смарт освіта” із методичними рекомендаціями для початкової, основної та старшої шкіл щодо дистанційного навчання Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах (Лист МОН України № 22.1/12-Г-372 від 18.06.2020)
АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬІ ПРОБЛЕМА СПИСУВАННЯ Досить часто під час дистанційної роботи виникають проблеми з дотриманням академічної доброчесності. Для учнівства виникає можливість списування, для вчительства постає проблема справедливого оцінювання. Розраховувати на високий рівень академічної доброчесності можуть ті шкільні спільноти, які культивували її постійно під час очного навчання, де була вибудована довіра між учасниками освітнього процесу.
Водночас певні педагогічні прийоми можуть спонукати дітей чесно й самостійно виконувати завдання, якщо вчитель: заохочуватиме і хвалитиме дітей, коли бачитиме, що робота виконана самостійно, хоч і не ідеально; даватиме робочі завдання, де рівень складності наростає від елементарного до дуже складного. даватиме індивідуальні завдання кожному хоча б раз на кілька тижнів, можна вибірково;даватиме завдання, які передбачають власні міркування та висловлення власної думки дитини, а не вибір з готових відповідей;
Забезпечити абсолютну неможливість плагіату та списування в умовах дистанційного навчання дуже складно, тому варто зосередити зусилля на тому, щоб пропонувати такі завдання, які не можуть бути запозичені в інших:написати власну думку, описати процес розв’язання своїми словами, навести приклад чи дібрати ілюстрацію,можна створювати галереї робіт учнів — демонстрація власної творчості часто спонукає до більш відповідальної та ретельної підготовки.
Для забезпечення академічної доброчесності можна використовувати онлайн-тести. Більшість сервісів передбачають: можливість формування запитань, іноді з варіантами відповідей, з використанням зображень, аудіо- та відеофрагментів;можливість перемішувати запитання та варіанти відповідей у них; встановлювати часові обмеження (час на спробу, час відкриття тесту для виконання); обмежувати кількість спроб; спосіб або час повідомлення результатів тестування. ВЛАСНИЙ ДОСВІД
Джерелаhttps://ru.smiletemplates.com/powerpoint-templates/global-connection/00525/https://nus.org.ua/wp-content/uploads/2020/06/GRYF_Metodychni_rekomendatsii-_dystantsiy-na_osvita_razvoroty.pdfhttps://naurok.com.ua https://ru.depositphotos.com/stock-photos/учитель-ученик.html http://nvlychman.blogspot.com/p/blog-page_6.html https://prokat-igrulya.ru/8-sovetov-kak-razvivat-umstvennye-vozmozhnosti-rebenka/ https://kahoot.com/ Дякую за увагу!