Виступ на тему "Способи забезпечення академічної доброчесності в умовах віддаленості учасників дистанційного навчання"

Про матеріал
Виступ на семінарі "Вивчення прикладів позитивного досвіду організації дистанційного навчання у ЗЗСО Семенівської сільської ради Мелітопольського району Запорізької області"
Перегляд файлу

СЕМІНАР
“Вивчення прикладів позитивного досвіду організації дистанційного навчання у ЗЗСО Семенівської сільської ради Мелітопольського району Запорізької області”

Виступ на тему «Способи забезпечення   академічної доброчесності в умовах віддаленості учасників дистанційного навчання»

Доповідач: заступник керівника

Трудівського ЗЗСО І-ІІІ ст. Борисова О.А.

 

Слайд1 

АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ

І ПРОБЛЕМА СПИСУВАННЯ

Слайд2 Дистанційне навчання навесні минулого року виявилося випробуванням і для дітей, і для їхніх батьків, і для вчителів, і для системи освіти загалом.

Відповіді на основні питання можна знайти в Посібнику від ГО “Смарт освіта” із методичними рекомендаціями для початкової, основної та старшої шкіл щодо дистанційного навчання

Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах (Лист МОН України № 22.1/12-Г-372 від 18.06.2020)

 

 

( https://nus.org.ua/wp-content/uploads/2020/06/GRYF_Metodychni_rekomendatsii-_dystantsiy-na_osvita_razvoroty.pdf )

 

 

 

 

 

 

 

Слайд 3

Також в ньому висвітлюється проблеми з дотриманням академічної доброчесності під час дистанційної роботи.  Для учнівства виникає можливість списування, для вчительства постає проблема справедливого оцінювання.

Розраховувати на високий рівень академічної доброчесності можуть ті шкільні спільноти, які культивували її постійно під час очного навчання, де була вибудована довіра між учасниками освітнього процесу.

Слайд 4

Водночас певні педагогічні прийоми можуть спонукати дітей чесно й самостійно виконувати завдання, якщо вчитель:

  •            заохочуватиме і хвалитиме дітей, коли бачитиме, що робота виконана самостійно, хоч і не ідеально;
  •            даватиме робочі завдання, де рівень складності наростає від елементарного до дуже складного (якщо дитина виконала завдання лише до половини, вчитель дякуватиме за зроблену роботу і пояснить складніший матеріал додатково);
  •            даватиме індивідуальні завдання кожному хоча б раз на кілька тижнів, можна вибірково;
  •            даватиме завдання, які передбачають власні міркування та висловлення власної думки дитини, а не вибір з готових відповідей.

Слайд 5

Забезпечити абсолютну неможливість плагіату та списування в умовах дистанційного навчання дуже складно, тому  варто зосередити зусилля на тому, щоб пропонувати такі завдання, які не можуть бути запозичені в   інших — написати власну думку, описати процес розв’язання своїми словами, навести приклад чи дібрати ілюстрацію. Можна створювати галереї робіт учнів — демонстрація власної творчості часто спонукає до більш відповідальної та ретельної підготовки.

Слайд 6

Але найголовніша профілактика списування — розумна помірність навантаження. Часто діти списують через надмірну кількість завдань, особливо якщо вправи затеоретизовані й одноманітні. Учителям, особливо під час дистанційного навчання, коли учні значну кількість матеріалу мають опанувати самостійно, варто чітко вимірювати і прогнозувати час, який знадобиться дітям на виконання завдань.

 

Слайд 7

ВЛАСНИЙ ДОСВІД

Для забезпечення академічної доброчесності можна використовувати онлайн-тести. Більшість сервісів передбачають можливість формування запитань, іноді з варіантами відповідей, з використанням зображень, аудіо- та відеофрагментів. Таким чином можна формувати цілу траєкторію опанування певної теми. Серед типових налаштувань онлайн-тестів варто відзначити можливість перемішувати запитання та варіанти відповідей у них, встановлювати часові обмеження (час на спробу, час відкриття тесту для виконання), обмежувати кількість спроб, а також спосіб або час повідомлення результатів тестування. Якщо тестування застосовується з навчальною метою, то можна послабити строгість цих параметрів. Якщо ж тестування є контрольним, то має сенс застосувати жорсткіші обмеження і нагадати учням про важливість дотримання норм академічної доброчесності. Хоча електронні платформи дозволяють налаштувати жорсткі умови прийому завдань (обмеження часу виконання тестів та кількості спроб), не варто ними зловживати, зважаючи на нерівність технічних умов роботи учнів.

 

Слайд 8

Особисто використовую можливості освітнього проекту «На урок»  

 

Слайд 9(створення), 10 (повідомлення), 11(відстеження результату)

 

 

 

 

 

Слайд 12

Процитую Льюїса Керролла "Аліса в Країні Див": "Треба бігти з усіх ніг, щоб тільки залишатися на місці. А щоб кудись потрапити, треба бігти, як мінімум, удвічі швидше!"

Слайд 13

Інтерактивні сервіси миттєвого опитування

На даний момент освоюю сервіс Kahoot!

 

Слайд 14 Дякую за увагу!

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. середня Світлогірська
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
22 червня 2021
Переглядів
1228
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку