Презентація "Протилежні числа. Модуль числа"

Про матеріал

Презентація "Протилежні числа. Модуль числа" з застосуванням ІКТ може бути використана вчителями математики для розкриття теми модуля числа.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

?-5 Проблемне питання. Відгадайте два протилежних числа, які я задумала, задавши мені тількиодне запитання від цілого класу, на яке я б дала відповідь одним словом

Номер слайду 2

Завдання 1 Як називаються дані числа?-1; 𝟒𝟑;−𝟒𝟏𝟐;−𝟗𝟔,𝟑;𝟎;−𝟐𝟓;𝟐𝟖𝟑;𝟒,𝟕𝟖;𝟏𝟏;-𝟏𝟏𝟔; 56; -85; 7𝟏𝟏𝟏𝟐;𝟐𝟓𝟕𝟕 Натуральні: Цілі: Дробові: Недодатні: Невід’ємні: Яке число в останніх двох завданнях було названо двічі?

Номер слайду 3

Завдання 2 У кожному ряді є зайве число. Вилучіть його-2; -74,3; -1,8; -452) 12,3; -4,6; -74,33) -5,2; 8; -2; 15,8; -454) 3; -4,5; -8; 4,5; 8;-312,3;12;0;15;

Номер слайду 4

Робота у робочих аркушах. Завдання 1 На даній координатній прямій позначити точки:від 0 на 1 одиничний відрізок вліво буква Д;від точки Д на 7 одиничних відрізків вправо буква Ь;від Ь на 4 одиничних відрізків вліво буква У;від У на 5 одиничних відрізків вліво буква О;від точки О на 7 одиничних відрізків вправо буква Лвід Л на 9 одиничних відрізків вліво буква М;Накреслити координатну пряму

Номер слайду 5

Модуль. Чи зустрічали ви десь у своєму житті слово модуль?У космонавтиціБазовий модуль китайської космічної станціїУ будівництві, архітектурі

Номер слайду 6

У техніціКомп’ютерний модуль пам’яті Модульні картини модульні меблі

Номер слайду 7

Точка. Координататочки. Відрізок Відстань (в одиничних відрізках) від початку відлікудо точки Позначення                    Завдання 2 Модуль числа. Користуючись рисунком, заповнити таблицю

Номер слайду 8

Точка. Координататочки. Відрізок Відстань (в одиничних відрізках) від початку відлікудо точки Позначення|a| А  -7 ОА7 |-7| В  -3 ОВ 3 |-3|  С  2 ОС 2 |2|  D  5 ОD  5|5|  Завдання 2 Модуль числа

Номер слайду 9

Закінчити речення Модулем числа а називають ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Слова для довідок: від, відліку, відстань, до, А(а), точки, початку, (в одиничних відрізках) 

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Завдання 32) Спираючись на виконання даного завдання, заповнити пропуски у реченнях. Знаходили модулі _________________, ________________________ чисел і числа __________. Модуль додатного числа є число _________________________. Модуль від’ємного числа є число _________________________. Модуль числа 0 дорівнює _____. Висновок. Модуль будь-якого числа є __________________________ числом. Знайти модуль числа Знайти модуль числа Знайти модуль числа 1 ряд 2 ряд 3 ряд|6| = |-7| = |-3,5| =|2,7| = |-5,2| = |9| =|- 12,3| = |3,07| = |67,8| = |0| = |0| = |0| =додатних від’ємнихнульдодатнедодатним1) Змагання між рядами

Номер слайду 12

Робота в парах. Підкреслити у кожнім ряді число, модуль якого найбільший:1). 1,2; -1,11; 1,19; 1,3.2). 7,81; -7,392; 7, 085; -7,9.3). -5,8; 5,18; -5,08; 5,8 Завдання 4 Висновок. У протилежних чисел модулі рівніІ-аІ = ІаІ

Номер слайду 13

Завдання 5 Використовуючи властивість |-a| = |a|, позначити на координатній прямій точки, координати яких мають модулі 2; 4; 6.І-2І = І2І = 2І-4І = І4І = 4І-6І = І6І = 6

Номер слайду 14

Завдання 6 Розмістити числа Варіант 1 Варіант 2 у порядку зростання їх модулів у порядку спадання їх модулів-30,2; 3,02; -8; -1,5. 7; -4.15; -0.5; 41.5. Відповідь: Відповідь: -1,5; 3,02; -8; -30,2 41,5; 7; -4,15; -0,5

Номер слайду 15

Чи можете тепер мені дати запитання?5

Номер слайду 16

Домашня робота № 860; 871; 874 ПІДСУМОКЗакінчити речення. Сьогодні на уроці я навчився(лася) …Найбільше мені сподобалося …Я дізнався(лася) де ще крім математики використовуються модулі

Номер слайду 17

Робочий аркуш. Прізвище, ім’я _______________________________________________Число________________________________________________________ Завдання 1. Накреслити координатну пряму. На даній координатній прямій позначити точки:від 0 на 1 одиничний відрізок вліво буква Д;від точки Д на 7 одиничних відрізків вправо буква Ь;від Ь на 4 одиничних відрізків вліво буква У;від У на 5 одиничних відрізків вліво буква О;від точки О на 7 одиничних відрізків вправо буква Лвід Л на 9 одиничних відрізків вліво буква М;

Номер слайду 18

ТЕМА УРОКУ ____________________________________________ Завдання 2. Користуючись рисунком заповнити таблицю. Закінчити речення Модулем числа а називають ___________________________________________________________________________________________________________Слова для довідок: від, відліку, відстань, до, А(а), точки, початку, (в одиничних відрізках) Завдання 3. (завдання на слайді)1) Змагання між рядами 2) Спираючись на виконання даного завдання, заповнити пропуски у реченнях. Знаходили модулі __________________, ________________________ чисел і числа __________. Модуль додатного числа є число _________________________. Модуль від’ємного числа є число _________________________. Модуль числа 0 дорівнює _____. Висновок. Модуль будь-якого числа є __________________________ числом.

Номер слайду 19

Завдання 4 Підкреслити у кожнім ряді число, модуль якого найбільший:1). 1,2; -1,11; 1,19; 1,3.2). 7,81; -7,392; 7, 085; 7,9.3). -5,8; 5,18; -5,08; 5,8 Висновок. У протилежних чисел модулі ___________________  Завдання 5 Використовуючи властивість І-аІ = ІаІ , позначити на координатній прямій точки, координати яких мають модулі 2; 4; 6. Завдання 6 Розмістити числа Варіант 1 Варіант 2 у порядку зростання їх модулів у порядку спадання їх модулів-30,2; 3,02; -8; -1,5. 7; -4.15; -0.5; 41.5. Відповідь: Відповідь:

pptx
Пов’язані теми
Математика, Презентації
Додано
2 квітня
Переглядів
32
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку