?-5 Проблемне питання. Відгадайте два протилежних числа, які я задумала, задавши мені тількиодне запитання від цілого класу, на яке я б дала відповідь одним словом
Номер слайду 2
Завдання 1 Як називаються дані числа?-1; 𝟒𝟑;−𝟒𝟏𝟐;−𝟗𝟔,𝟑;𝟎;−𝟐𝟓;𝟐𝟖𝟑;𝟒,𝟕𝟖;𝟏𝟏;-𝟏𝟏𝟔; 56; -85; 7𝟏𝟏𝟏𝟐;𝟐𝟓𝟕𝟕 Натуральні: Цілі: Дробові: Недодатні: Невід’ємні: Яке число в останніх двох завданнях було названо двічі?
Номер слайду 3
Завдання 2 У кожному ряді є зайве число. Вилучіть його-2; -74,3; -1,8; -452) 12,3; -4,6; -74,33) -5,2; 8; -2; 15,8; -454) 3; -4,5; -8; 4,5; 8;-312,3;12;0;15;
Номер слайду 4
Робота у робочих аркушах. Завдання 1 На даній координатній прямій позначити точки:від 0 на 1 одиничний відрізок вліво буква Д;від точки Д на 7 одиничних відрізків вправо буква Ь;від Ь на 4 одиничних відрізків вліво буква У;від У на 5 одиничних відрізків вліво буква О;від точки О на 7 одиничних відрізків вправо буква Лвід Л на 9 одиничних відрізків вліво буква М;Накреслити координатну пряму
Номер слайду 5
Модуль. Чи зустрічали ви десь у своєму житті слово модуль?У космонавтиціБазовий модуль китайської космічної станціїУ будівництві, архітектурі
Номер слайду 6
У техніціКомп’ютерний модуль пам’яті Модульні картини модульні меблі
Номер слайду 7
Точка. Координататочки. Відрізок Відстань (в одиничних відрізках) від початку відлікудо точки Позначення Завдання 2 Модуль числа. Користуючись рисунком, заповнити таблицю
Номер слайду 8
Точка. Координататочки. Відрізок Відстань (в одиничних відрізках) від початку відлікудо точки Позначення|a| А -7 ОА7 |-7| В -3 ОВ 3 |-3| С 2 ОС 2 |2| D 5 ОD 5|5| Завдання 2 Модуль числа
Номер слайду 9
Закінчити речення Модулем числа а називають ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Слова для довідок: від, відліку, відстань, до, А(а), точки, початку, (в одиничних відрізках)
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Завдання 32) Спираючись на виконання даного завдання, заповнити пропуски у реченнях. Знаходили модулі _________________, ________________________ чисел і числа __________. Модуль додатного числа є число _________________________. Модуль від’ємного числа є число _________________________. Модуль числа 0 дорівнює _____. Висновок. Модуль будь-якого числа є __________________________ числом. Знайти модуль числа Знайти модуль числа Знайти модуль числа 1 ряд 2 ряд 3 ряд|6| = |-7| = |-3,5| =|2,7| = |-5,2| = |9| =|- 12,3| = |3,07| = |67,8| = |0| = |0| = |0| =додатних від’ємнихнульдодатнедодатним1) Змагання між рядами
Номер слайду 12
Робота в парах. Підкреслити у кожнім ряді число, модуль якого найбільший:1). 1,2; -1,11; 1,19; 1,3.2). 7,81; -7,392; 7, 085; -7,9.3). -5,8; 5,18; -5,08; 5,8 Завдання 4 Висновок. У протилежних чисел модулі рівніІ-аІ = ІаІ
Номер слайду 13
Завдання 5 Використовуючи властивість |-a| = |a|, позначити на координатній прямій точки, координати яких мають модулі 2; 4; 6.І-2І = І2І = 2І-4І = І4І = 4І-6І = І6І = 6
Номер слайду 14
Завдання 6 Розмістити числа Варіант 1 Варіант 2 у порядку зростання їх модулів у порядку спадання їх модулів-30,2; 3,02; -8; -1,5. 7; -4.15; -0.5; 41.5. Відповідь: Відповідь: -1,5; 3,02; -8; -30,2 41,5; 7; -4,15; -0,5
Номер слайду 15
Чи можете тепер мені дати запитання?5
Номер слайду 16
Домашня робота № 860; 871; 874 ПІДСУМОКЗакінчити речення. Сьогодні на уроці я навчився(лася) …Найбільше мені сподобалося …Я дізнався(лася) де ще крім математики використовуються модулі
Номер слайду 17
Робочий аркуш. Прізвище, ім’я _______________________________________________Число________________________________________________________ Завдання 1. Накреслити координатну пряму. На даній координатній прямій позначити точки:від 0 на 1 одиничний відрізок вліво буква Д;від точки Д на 7 одиничних відрізків вправо буква Ь;від Ь на 4 одиничних відрізків вліво буква У;від У на 5 одиничних відрізків вліво буква О;від точки О на 7 одиничних відрізків вправо буква Лвід Л на 9 одиничних відрізків вліво буква М;
Номер слайду 18
ТЕМА УРОКУ ____________________________________________ Завдання 2. Користуючись рисунком заповнити таблицю. Закінчити речення Модулем числа а називають ___________________________________________________________________________________________________________Слова для довідок: від, відліку, відстань, до, А(а), точки, початку, (в одиничних відрізках) Завдання 3. (завдання на слайді)1) Змагання між рядами 2) Спираючись на виконання даного завдання, заповнити пропуски у реченнях. Знаходили модулі __________________, ________________________ чисел і числа __________. Модуль додатного числа є число _________________________. Модуль від’ємного числа є число _________________________. Модуль числа 0 дорівнює _____. Висновок. Модуль будь-якого числа є __________________________ числом.
Номер слайду 19
Завдання 4 Підкреслити у кожнім ряді число, модуль якого найбільший:1). 1,2; -1,11; 1,19; 1,3.2). 7,81; -7,392; 7, 085; 7,9.3). -5,8; 5,18; -5,08; 5,8 Висновок. У протилежних чисел модулі ___________________ Завдання 5 Використовуючи властивість І-аІ = ІаІ , позначити на координатній прямій точки, координати яких мають модулі 2; 4; 6. Завдання 6 Розмістити числа Варіант 1 Варіант 2 у порядку зростання їх модулів у порядку спадання їх модулів-30,2; 3,02; -8; -1,5. 7; -4.15; -0.5; 41.5. Відповідь: Відповідь: