• Тип уроку: контролю й оцінювання знань.
Мета уроку:
•перевірити рівень засвоєння учнями матеріалу;
•визначити якість набутих ними знань, умінь, навичок.
• Тип уроку: контролю й оцінювання знань.
Рівень 1{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}I варіант. II варіант1) Яка Іспанська провінція внаслідок революції 1931р. здобула обмежену автономію?А) Астурія. Б) Галісія. В) Каталонія Г) Андалузія. Хто із президентів США був представником Демократичної партії?А) В. Гардінг. Б) Г. Гувер. В) Ф. Рузвельт. Г) К. Кулідж.2) Період громадянської війни в Іспанії:а) 1933—1937 рр.; б) 1936—1939 рр.; в) 1937—1941 рр.3) Назвіть подію, що відбулася пізніше:а) похід на Рим; б) створення «Осі Берлін — Рим — Токіо».4) Дайте однозначну відповідь («Так», «Ні»). Веймарська республіка проіснувала з 1919 по 1929 р.2) Період Веймарської республіки в Німеччині:а) 1918—1920 рр.; б) 1919—1933 рр.; в) 1919—1929 рр.3) Назвіть подію, що відбулася раніше:а) прихід до влади фашистів у Німеччині;б) прихід до влади фашистів в Італії.4) Дайте однозначну відповідь («Так», «Ні»). В Італії фашистам протистояв Народний фронт.
{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}I варіант. II варіант. Демократичні країни. Держави з фашистським, диктаторським режимом. США, Польща, Великобританія, Болгарія. Франція, Угорщина, Німеччина, Італія, Іспанія, Чехословаччина, Румунія, Югославія, СРСР.5)Розбити за групами країни:{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}6)6)Яка організація після встановлення фашистської диктатури в Італії стала вищим органом політичної влади?Хто очолював ”Національний блок“ на парламентських виборах 1919р. у Франції?А) Рада корпорацій;Б) Велика фашистська рада;В) Генеральна рада господарства;Г) Особливий фашистський трибунал. А) Е. Ерріо. Б) О. Пуанкаре. В) Р. ДаладьєГ) О. Мільєран.
Рівень 2{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}I варіант. II варіант Кому належать наведені нижче слова, у зв'язку з чим вони були сказані: А)«…влада повинна належати Радам робітничих та солдатських депутатів…»? Б)”Уряд - це я”2. Складіть таблицю, об'єднавши в групи та вказавши, яке явище або подія об'єднує, якої країни стосуються наведені нижче терміни, поняття, назви:1 — фаланга, 2 — похід на Рим, 3 — каудильйо, 4 — Б. Муссоліні, 5 — дуче, 6 — Ф. Франко, 7 — Велика фашистська рада, 8 — інтербригади, 9 — корпоративна система, 10 — громадянська війна, 11 — Лютеранський пакт, 12 — “Ніч довгих ножів “.1. Кому належать наведені нижче слова, який політичний режимвони характеризують та що означають? А)«Усе в державі, нічого поза державою». Б) ”No Pasaran !!! “2. Складіть таблицю, об'єднавши в групи та вказавши, яке явище або подія об'єднує, якої країни стосуються наведені нижче терміни, поняття, назви:1 — фюрер, 2 — Добровільна міліція національної безпеки; 3 — гестапо, 4 — дуче, 5 — Народний фронт, 6 — «гітлер-югенд», 7 — сквадри, 8 — антисемітизм, 9 — «кришталева ніч», 10 — А. Гітлер, 11 — «чорносорочечники», 12 — Б. Муссоліні.
{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}I варіант. II варіант1) Постав у відповідність подію та дату:1. 1918р. А) «Велика депресія»;2. 1929 -1933р.р. Б) Встановлення нацистської диктатури в Німеччині;3. 1933 -1939р.р. В) Уряд Народного фронту в Іспанії;4.1933р. Г) Політика «нового курсу» Рузвельта в США;5. 1936-1937р.р. Д). Революція в Німеччині.1) Постав у відповідність подію та дату:1.1922р. А) Громадянська війна в Іспанії;2.1936-1939р.р. Б)Початок фашизації Італії;3.1919-1933р. В) Народний фронт у Франції;4.1923р. Г) Веймарська республіка; 5. 1936-1937р.р. Д) ”Пивний путч.“ 2) Схарактеризуйте нацистський режим у Німеччині.2) Схарактеризуйте фашистський режим в Італії. Рівень З
3) З історією яких країн, якими подіями пов’язані терміни, назви:{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}I варіант. Похід до Риму; СС;«Ніч довгих ножів»;Тоталітаризм;Інтербригади. II варіант”Кришталева ніч“Корпоративна система; Веймарська республіка; Гестапо;Новий курс. А) Республіка в Німеччині в відповідності з конституцією 1919 року;Б) Назва чисток проведених в Нацистській Німеччині в лавах СА;В) Антидемократична система, яка була встановлена в деяких європейських країнах – Німеччині, Італії, СРСР;Г) Встановлення фашистської диктатури в Італії;Д) Різня нацистами євреїв;Е) Особлива організація тоталітарної держави в Італії;Є) Добровольчі збройні формування у складі республіканської армії в Іспанії, які боролися проти фашистів;Ж) Німецькі загони охорони;З) Курс реформ по виведенню країни з великої депресії;И) Таємна поліція.
Рівень 4{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}I варіант. II варіант1. Скласти політичний портрет Б. Муссоліні.1. Скласти політичний портрет А. Гітлера. 2) Перелічіть ознаки тоталітаризму і доведіть, що фашистська держава в Німеччині мала тоталітарний характер.3) Одна з керівників Комуністичної партії Іспанії Д. Ібаррурі під час громадянської війни стверджувала, що майбутнє Європи вирішується в Іспанії. Спростуйте або підтвердьте це твердження.2) Перелічіть ознаки тоталітаризму і доведіть, що фашистська держава в Італії мала тоталітарний характер.3) Проаналізуйте зовнішню політику Німеччини в 1930-ті рр. і доведіть, що країна готувалася розв'язати Другу світову війну.