Тема уроку : Прямокутний трикутник . Властивості прямокутного трикутника . Рівність прямокутних трикутників. Н. М. Шевченко. У СВІТІ ТРИКУТНИКІВ
Номер слайду 2
«У величезному саду геометрії кожний може підібрати собі букет за смаком» Давид Гільберт(німецький математик)
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Номер слайду 10
1. «Трикутник, у якого є прямий кут, називається...»2. У прямокутному трикутнику один з кутів дорівнює 47°. Чому дорівнюють два інші його кути?3. Закінчіть речення: «Сторона прямокутного трикутника, що лежить проти прямого кута, називається...»4. Гіпотенузи двох прямокутних трикутників рівні. Один з кутів першого трикутника дорівнює 40° та один з кутів другого дорівнює 50°. Чи рівні ці трикутники? Чому?5. У трикутнику ABC кут А прямий. Чим є в цьому трикутнику сторона AB?6. У прямокутних трикутниках ABC і XTY рівні катети BC і TY та гіпотенузи AB і XT. Що можна сказати про ці трикутники? Чому?Математичний диктант ( незакінчене речення )
Номер слайду 11
Історична хвилинка
Номер слайду 12
Побудова прямого кута
Номер слайду 13
Сторони єгипетського трикутника відносяться , як 3:4:5
Номер слайду 14
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Номер слайду 17
За даними, вказаними на рисунку, знайдіть невідомий елемент x. 5. 6 4. 3. 2. 1.
Номер слайду 18
ТРЕНУВАЛЬНІ ВПРАВИ
Номер слайду 19
Підсумки уроку: Рефлексія: Дізнався. Зрозумів. Навчився. Найбільший мій успіх на уроціНайбільші труднощі на уроці Свої пропозиції, побажання.