Презентація "Психологічні вимоги до уроку в умовах упровадження нових Державних стандартів"

Про матеріал
Методичні рекомендації для практичних психологів ЗЗСО андрогогічного напрямку: матеріал для просвітницько-консультативного заняття з педагогічним колективом щодо психологічних вимог до уроку через призму реформування стандартизації в освіті.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Психологічні вимоги до уроку в умовах упровадження нових Державних стандартів

Номер слайду 2

Ефективність уроку великою мірою залежить від уміння вчителя аналізувати психологічні особливості управління діяльністю дітей, передбачати наслідки педагогічних впливів, враховувати психологічні критерії педагогічної діяльності.

Номер слайду 3

Шкільний дзвоник знову нагадує про щедрий вересень та об’єднує нас у громаду сподвижників задля найважливішої справи-навчання та виховання дітей. Алгоритм роботи Учень готує запитання і задає його сусіду по парті. Отримавши відповідь погоджується або коректує її. У відповідь отримує зустрічне запитання й дає на нього відповідь. Кожний навчальний рік є етапом як у справі розбудови національної освіти, так і у професійній долі кожного вчителя.

Номер слайду 4

Сьогодні освіта України, можна сказати, переживає процес «перезавантаження»: вводяться нові Державні освітні стандарти, оновлені програми, підручники.

Номер слайду 5

Шкільний дзвоник знову нагадує про щедрий вересень та об’єднує нас у громаду сподвижників задля найважливішої справи-навчання та виховання дітей. Алгоритм роботи Учень готує запитання і задає його сусіду по парті. Отримавши відповідь погоджується або коректує її. У відповідь отримує зустрічне запитання й дає на нього відповідь. Зміст середньої освіти є складною багаторівневою системою, що складається з 7 освітніх галузей, десятків навчальних предметів і сотень виховних заходів. Це 12 тисяч тем уроків, які повинен опановувати український учень протягом усього шкільного курсу навчання.

Номер слайду 6

Новий Державний стандарт ґрунтується на засадах. Особистісно зорієнтованогопідходу. Діяльнісного підходу. Компетентнісного підходу спрямованість навчально-виховного процесу на досягнення результатів, якими є ієрархічно підпорядковані ключова, загальнопредметна і предметна (галузева) компетентності;спрямованість навчально-виховного процесу на розвиток умінь і навичок особистості, застосування на практиці здобутих знань з різних навчальних предметів, успішну адаптацію людини в соціумі, професійнусамореалізацію, формування здібностей до колективної діяльності та самоосвіти спрямованість навчально-виховного процесу на взаємодію і плідний розвитокособистості педагога та його учнів на основі рівності у спілкуванні та партнерства у навчанні;

Номер слайду 7

У новому Державному стандарті розкриваються такі поняття: діяльнісний підхід загальнокультурна компетентністьінформаційно-комунікаційнаключова компетентність. компетентнісний підхід компетенція. міжпредметна компетентністьнавчальна програмаособистісно зорієнтований підхідпредметна компетенціяпредметна мистецька компетентність.проектно-технологічна компетентністьсоціальна компетентністьгромадянська компетентністьздоров’язбережувальна компетентністькомпетентність ключова компетенціякомунікативна компетентністьпредметна (галузева)міжпредметна естетична компетентність

Номер слайду 8

Формування предметних (галузевих) компетентностей. ПРЕДМЕТНІ (ГАЛУЗЕВІ)КОМПЕТЕНТНОСТІЗНАЄ І РОЗУМІЄУМІЄ І ЗАСТОСОВУЄВИЯВЛЯЄ СТАВЛЕННЯ І ОЦІНЮЄ

Номер слайду 9

3512641 – здатність сприймати думки інших критично;2 – компетентність;3 – небайдужість у сприйнятті подій;4 – незалежність думок;5 – допитливість;6 – здатність до діалогу і дискусії. Випускник школи – це особистість, яка володіє такими якостями:

Номер слайду 10

Вимоги до уроку поділяються на дидактичні, виховні, психологічні та гігієнічніПсихологічні вимоги до уроку1. Організація та здійснення сприймання, усвідомлення, запам'ятовування та осмислення навчальної інформації.2. Розвиток довільної та післядовільної уваги учнів, її концентрація на найскладніших і найвідповідальніших заняттях (поняттях, правилах, законах).3. Застосування мнемонічних прийомів (механічного і смислового) запам'ятовування занять, тренування вмінь на уроці, а також під час виконання домашніх завдань.4. Розумове виховання та самовиховання особистості в процесі навчання.

Номер слайду 11

Учитель – особистість, і вона неповторна. Його завдання – наповнитижиття дитини змістом, зберегти її здоров’я, не згубивши свого.

Номер слайду 12

Сормувати в учнів позитивну установку на урок: Впевненість у собі та дітях. Зацікавленість у результаті. Передбачення успіху. Формування позитивної установки на урок внаслідок ефективно продуманої мети.

Номер слайду 13

…уміти бачити у певному класі "психологічну індивідуальність", знати індивідуальні психологічні особливості учнів цього класу, хоча б тих, хто потребує підтримки…

Номер слайду 14

Приклад правил для учнів середніх класів:1. Принось усе необхідне на урок (назвати).2. Будь на своєму місці, коли пролунає дзвоник.3. Поважай інших і будь ввічливим.

Номер слайду 15

ремесло і творчість нестандартність роботи артистизмпоетичність мови талант у спілкуванні з дітьми. Учитель-творець гармонійно поєднує

Номер слайду 16

МИ-ВЧИТЕЛІ!Підручники, зошити, пустотливі учні, веселі дзвінки, зустрічі з батьками, перевірка зошитів, цікаві уроки, складні контрольні роботи – це все наша улюблена справа.

pptx
Додано
6 листопада 2021
Переглядів
838
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку