Шкільний дзвоник знову нагадує про щедрий вересень та об’єднує нас у громаду сподвижників задля найважливішої справи-навчання та виховання дітей. Алгоритм роботи Учень готує запитання і задає його сусіду по парті. Отримавши відповідь погоджується або коректує її. У відповідь отримує зустрічне запитання й дає на нього відповідь. Кожний навчальний рік є етапом як у справі розбудови національної освіти, так і у професійній долі кожного вчителя.
Шкільний дзвоник знову нагадує про щедрий вересень та об’єднує нас у громаду сподвижників задля найважливішої справи-навчання та виховання дітей. Алгоритм роботи Учень готує запитання і задає його сусіду по парті. Отримавши відповідь погоджується або коректує її. У відповідь отримує зустрічне запитання й дає на нього відповідь. Зміст середньої освіти є складною багаторівневою системою, що складається з 7 освітніх галузей, десятків навчальних предметів і сотень виховних заходів. Це 12 тисяч тем уроків, які повинен опановувати український учень протягом усього шкільного курсу навчання.
Новий Державний стандарт ґрунтується на засадах. Особистісно зорієнтованогопідходу. Діяльнісного підходу. Компетентнісного підходу спрямованість навчально-виховного процесу на досягнення результатів, якими є ієрархічно підпорядковані ключова, загальнопредметна і предметна (галузева) компетентності;спрямованість навчально-виховного процесу на розвиток умінь і навичок особистості, застосування на практиці здобутих знань з різних навчальних предметів, успішну адаптацію людини в соціумі, професійнусамореалізацію, формування здібностей до колективної діяльності та самоосвіти спрямованість навчально-виховного процесу на взаємодію і плідний розвитокособистості педагога та його учнів на основі рівності у спілкуванні та партнерства у навчанні;
У новому Державному стандарті розкриваються такі поняття: діяльнісний підхід загальнокультурна компетентністьінформаційно-комунікаційнаключова компетентність. компетентнісний підхід компетенція. міжпредметна компетентністьнавчальна програмаособистісно зорієнтований підхідпредметна компетенціяпредметна мистецька компетентність.проектно-технологічна компетентністьсоціальна компетентністьгромадянська компетентністьздоров’язбережувальна компетентністькомпетентність ключова компетенціякомунікативна компетентністьпредметна (галузева)міжпредметна естетична компетентність
Вимоги до уроку поділяються на дидактичні, виховні, психологічні та гігієнічніПсихологічні вимоги до уроку1. Організація та здійснення сприймання, усвідомлення, запам'ятовування та осмислення навчальної інформації.2. Розвиток довільної та післядовільної уваги учнів, її концентрація на найскладніших і найвідповідальніших заняттях (поняттях, правилах, законах).3. Застосування мнемонічних прийомів (механічного і смислового) запам'ятовування занять, тренування вмінь на уроці, а також під час виконання домашніх завдань.4. Розумове виховання та самовиховання особистості в процесі навчання.