Матеріал презентації - демонстрація реалізації проєкту «Безпечна і дружня до дитини школа» у КЗ «Шелудьківський ліцей ім. Ю.Є. Кравцова». Тренінг для педагогічного колективу та членів робочої групи, батьківського загалу.
Спільна мета об’єднуєМотивація як рушійна сила бажання змінювати і змінюватися. Реалізація проєкту «БДДШ» у КЗ «Шелудьківський ліцей ім. Ю.Є. Кравцова»Тренінг для педагогічного колективу та членів робочої групи
Номер слайду 2
«Ми довго вчимо інших того, чого повинні навчитися самі»Вправа «Знайомство»«Чому я тут?..»
Номер слайду 3
Про мотивацію говорять багато, не менше написано про неї праць. Але працювати всі звикли за давньою звичкою, простіше робити щось звичне, ніж щось змінювати, напружуватися, шукати нове. Більшість зовсім не вміють себе мотивувати. Наслідки сумні:• Робота супроводжується сплеском негативних, зокрема депресивних, емоцій, які знижують ефективність не лише праці, а й працездатність людини загалом на тривалий час;• Розум під впливом негативних емоцій постійно шукає передумови для того, щоб цю роботу не робити, причому із завидною завзятістю;• Усі похідні від розуму, зокрема пам’ять, увага, концентрація не працюватимуть на повну потужність – навіть звичайне зосередження на роботі забере дуже багато сил.
3 речі, які хочеться робити частіше3 речі, які не хочеться зовсім робити
Номер слайду 6
«Я заслуговую на…»
Номер слайду 7
10 правил самомотивації1. Визначтеся зі своїми бажаннями2. Не бійтеся виходити із «зони комфорту»3. Не зосереджуйтеся на тому, що не працює4. Складіть список того, що може вас миттєво внутрішньо мотивувати5. Об’єктивно оцінюйте успіхи і помилки інших, використовуйте їх для саморозвитку
Номер слайду 8
6. Продовжуйте вчитися7. Не здавайтеся8. Не звинувачуйте учнів, колег, адміністрацію у своїх невдачах9. Спілкуйтеся з надійними і позитивними людьми, готовими надати підтримку10. Оточуйте себе мотиваторами і станьте мотиватором для ваших близьких.10 правил самомотивації
Номер слайду 9
Знайдіть і презентуйте позитивні моменти у запропонованих ситуаціях: Ви збираєтеся на роботу, а за вікном іде рясний дощ. У вас не має грошей, щоб поїхати куди – небудь у відпустку. Вас не привітала зі святом подруга(друг). Ви спізнюєтеся на роботу, а маршрутка від’їжджає майже перед вашим приходом на зупинку. Керівництво не оцінило ваших зусиль. Ваша дитина побилася в школі. Ви вклали багато сил в урок, але учні поставилися до ваших ідей байдуже.
Автор, андрагог: Жадан Олена Миколаївна, практичний психолог, учитель основ здоров’я КЗ «Шелудьківський ліцей ім. Ю. Є. Кравцова» Слобожанської селищної ради Чугуївського району Харківської області, спеціаліст вищої категорії, старший учитель, координатор реалізації проєкту «БДДШ» в ліцеї