Річний план роботи асистента вчителя в інклюзивному класі

Про матеріал
У річному плані роботи асистента вчителя передбачаються усі види робіт, визначені посадовою інструкцією: організаційна, навчально- розвиткова, діагностична, прогностична, консультативна.
Перегляд файлу

Річний план роботи асистента вчителя розроблений на основі посадових

обов язків асистента вчителя.

 

Асистент вчителя забезпечує:

забезпечує соціально-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами: разом із вчителем класу виконує навчальні, виховні, соціально-адаптаційні заходи, запроваджуючи ефективні форми їх проведення, допомагає дитині у виконанні навчальних завдань, залучає учня до різних видів навчальної діяльності; у складі групи фахівців приймає участь у розробленні та виконанні індивідуальної програми розвитку дитини; адаптує навчальні матеріали з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності дитини з особливими освітніми потребами.

Повинен знати:

основи законодавства України про освіту, соціальний захист; міжнародні документи про права людини й дитини; державні стандарти освіти; нормативні документи з питань навчання та виховання; сучасні досягнення науки і практики у галузі педагогіки; психолого-педагогічні дисципліни; особливості розвитку дітей з особливими освітніми потребами різного віку; ефективні методи, форми та прийоми роботи з дітьми, застосовуючи індивідуальний та диференційований підхід; рівні адаптації навчального та фізичного навантаження; методи використання сучасних технічних засобів та обладнання; основи роботи з громадськістю та сім'єю; етичні норми і правила організації навчання та виховання дітей; норми та правила ведення педагогічної документації.

Повинен вміти:

застосовувати професійні знання в практичній діяльності, здійснювати педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання; разом із іншими фахівцями складати та реалізовувати індивідуальну програму розвитку дитини; вести спостереження та аналізувати динаміку розвитку учня; налагоджувати міжособистісні стосунки між всіма суб'єктами навчально-виховної діяльності; займатись посередницькою діяльністю в сфері виховання та соціальної допомоги.

Повинен мати:

розвинені комунікативні та організаційні здібності, здатність співчувати, співпереживати; ціннісні орієнтації, спрямовані на розвиток людини як особистості та найвищої цінності суспільства, на творчу педагогічну діяльність; навички вирішення конфліктних ситуацій.

 

У річному плані роботи передбачаються усі види робіт, визначені посадовою інструкцією: організаційна, навчально- розвиткова, діагностична, прогностична, консультативна.

 

                                                                                

 

 

 

 

 ЗАТВЕРДЖУЮ

                                                                       Директор

                                                                                                  Мочулищенського ЗЗСО

                                                                                                          І-ІІІ ступенів

             _____ Т. Олексійовець

____________________

 

 

 

Річний план роботи

асистента вчителя

Голяки А.В

2021/2022 н.р.

 

 

Дата

Організаційна робота

Навчально –розвиткова робота

Діагнос-

тична  та прогнос-тична робота

Консультативно-комунікативна робота

Примітки

                     На протязі навчального року

Допомага в організації освітнього процесу

Співпраця з учителями  з метою виконання освітньої програми для досягнення учнем результатів навчання

 Участь в розробці ІПР

1.09-14.09. 2021р

Консультування батьків дитини щодо освітнього процесу, виконання ІПР (за окремим планом та в разі потреби)

 

Допомого учню з особливими освітніми потребами в організації робочого місця

Розробка індивідуальних завдань і роздаткових матеріалів для учня з ООП

Вивчення особливостей діяльності  та розвитку учня з ООП

Співпраця  з педагогічними працівниками щодо успіхів учня з ООП, вдалих прийомів та особливостей освітнього процесу

 

Організація спільно з іншими педагогічними працівниками  інклюзивного освітнього середовища в класі

Адаптація матеріалів до уроку відповідно до ІПР

Визначення сильних і слабких сторін учня з ООП

Співпраця  з батьками щодо успіхів учня з ООП, вдалих прийомів та особливостей освітнього процесу

 

Спостереження за дитиною під  час освітнього процесу, фіксування результатів спостереження в журналі спостережень

Соціалізація учня з ООП , поліпшення його емоційного стану

Оцінювання виконання ІПР, вивчення а аналіз динаміки розвитку учня

Комунікація  з фахівцями ІРЦ щодо психолого  - педагогічного супроводу дитини з ООП  (за потреби)

 

Допомога учню концентрувати увагу на уроках

Виявлення та розкриття здібностей учня з ООП

Створення порт фоліо учня

Комунікація  з фахівцями ІРЦ щодо особливостей організації освітнього процесу  (за потреби)

 

Співпраця з вчителями, психологом учать у  розробці ІПР

Створення навчально-виховних ситуацій, обстановку оптимізму та впевненості у своїх силах

Участь у перегляді ІПР учня з ООП (грудень, травень та за потреби)

 

 

           Самоосвіта, участь в семінарах ( на протязі навчального року)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додав(-ла)
Голяка Алла
Пов’язані теми
Психологія, Планування
Інкл
Додано
7 листопада 2021
Переглядів
4094
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку