Річний план роботи асистента вчителя розроблений на основі посадових
обов язків асистента вчителя.
Асистент вчителя забезпечує:
забезпечує соціально-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами: разом із вчителем класу виконує навчальні, виховні, соціально-адаптаційні заходи, запроваджуючи ефективні форми їх проведення, допомагає дитині у виконанні навчальних завдань, залучає учня до різних видів навчальної діяльності; у складі групи фахівців приймає участь у розробленні та виконанні індивідуальної програми розвитку дитини; адаптує навчальні матеріали з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності дитини з особливими освітніми потребами.
Повинен знати:
основи законодавства України про освіту, соціальний захист; міжнародні документи про права людини й дитини; державні стандарти освіти; нормативні документи з питань навчання та виховання; сучасні досягнення науки і практики у галузі педагогіки; психолого-педагогічні дисципліни; особливості розвитку дітей з особливими освітніми потребами різного віку; ефективні методи, форми та прийоми роботи з дітьми, застосовуючи індивідуальний та диференційований підхід; рівні адаптації навчального та фізичного навантаження; методи використання сучасних технічних засобів та обладнання; основи роботи з громадськістю та сім'єю; етичні норми і правила організації навчання та виховання дітей; норми та правила ведення педагогічної документації.
Повинен вміти:
застосовувати професійні знання в практичній діяльності, здійснювати педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання; разом із іншими фахівцями складати та реалізовувати індивідуальну програму розвитку дитини; вести спостереження та аналізувати динаміку розвитку учня; налагоджувати міжособистісні стосунки між всіма суб'єктами навчально-виховної діяльності; займатись посередницькою діяльністю в сфері виховання та соціальної допомоги.
Повинен мати:
розвинені комунікативні та організаційні здібності, здатність співчувати, співпереживати; ціннісні орієнтації, спрямовані на розвиток людини як особистості та найвищої цінності суспільства, на творчу педагогічну діяльність; навички вирішення конфліктних ситуацій.
У річному плані роботи передбачаються усі види робіт, визначені посадовою інструкцією: організаційна, навчально- розвиткова, діагностична, прогностична, консультативна.
ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор
Мочулищенського ЗЗСО
І-ІІІ ступенів
_____ Т. Олексійовець
____________________
Річний план роботи
асистента вчителя
Голяки А.В
2021/2022 н.р.
Організаційна робота |
Навчально –розвиткова робота |
Діагнос- тична та прогнос-тична робота |
Консультативно-комунікативна робота |
Примітки |
Допомага в організації освітнього процесу |
Співпраця з учителями з метою виконання освітньої програми для досягнення учнем результатів навчання |
Участь в розробці ІПР 1.09-14.09. 2021р |
Консультування батьків дитини щодо освітнього процесу, виконання ІПР (за окремим планом та в разі потреби) |
|
Допомого учню з особливими освітніми потребами в організації робочого місця |
Розробка індивідуальних завдань і роздаткових матеріалів для учня з ООП |
Вивчення особливостей діяльності та розвитку учня з ООП |
Співпраця з педагогічними працівниками щодо успіхів учня з ООП, вдалих прийомів та особливостей освітнього процесу |
|
Організація спільно з іншими педагогічними працівниками інклюзивного освітнього середовища в класі |
Адаптація матеріалів до уроку відповідно до ІПР |
Визначення сильних і слабких сторін учня з ООП |
Співпраця з батьками щодо успіхів учня з ООП, вдалих прийомів та особливостей освітнього процесу |
|
Спостереження за дитиною під час освітнього процесу, фіксування результатів спостереження в журналі спостережень |
Соціалізація учня з ООП , поліпшення його емоційного стану |
Оцінювання виконання ІПР, вивчення а аналіз динаміки розвитку учня |
Комунікація з фахівцями ІРЦ щодо психолого - педагогічного супроводу дитини з ООП (за потреби) |
|
Допомога учню концентрувати увагу на уроках |
Виявлення та розкриття здібностей учня з ООП |
Створення порт фоліо учня |
Комунікація з фахівцями ІРЦ щодо особливостей організації освітнього процесу (за потреби) |
|
Співпраця з вчителями, психологом учать у розробці ІПР |
Створення навчально-виховних ситуацій, обстановку оптимізму та впевненості у своїх силах |
Участь у перегляді ІПР учня з ООП (грудень, травень та за потреби) |
|
|
Самоосвіта, участь в семінарах ( на протязі навчального року) |