Презентація "Психолого-педагогічні аспекти взаємодії вчителя та учнів на уроках іноземної мови" представляє актуальність даної теми, дає визначення поняттям "успіх та успішність" , містить класифікацію ознак, видів та типів педагогічної взаємодії та пояснює які якості притаманні успішному вчителю та учню.
Динамічний розвиток українського суспільства вимагає формування в людині не стільки типового та одноманітного, скільки яскравого та індивідуального, що дозволяє учню стати і залишатись собою в соціумі, що швидко змінюється Сучасні школярі прагматичні в думках і діях, мобільні і розкуті, а це вимагає від педагогів застосування нових підходів і методів у взаємодіїї з учнями Сучасна школа гостро потребує гуманізації стосунків дітей та дорослих
Що необхідно успішному вчителю щоб створити успішного учня? Чітко керувати навч.процесом та позашкільною діяльністю учнів Добре знати і любити свій предмет Вміти терпіти, стримуватись, не роздратовуватись Сухомлинський: “ Інтерес до навчання проявляється лише тоді, коли є натхнення, народжене від успіху ” Вважати своїм головним завданням увагу до особистості учня, забезпечення його особистісного розвитку, навчання, виховання Володіти освітніми технологіями, вміти пояснювати, опитувати, організовувати роботу учнів, застосовуючи різні методи Бути завжди організованим, зібраним, активним, енергійним, готовим до роботи