Презентація "Ранкові зустрічі в початкових класах. Вимоги до проведення"

Про матеріал
Презентація "Ранкові зустрічі в початкових класах. Вимоги до проведення" розкриває методику, структуру ранкових зустрічей, пояснює кожний етап ранкових зустрічей, знайомить з різними видами вправ, ігор, які проводяться на кожному з етапів. Презентація може бути використана на методичних об'єднаннях вчителів початкових класів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Ранкові зустрічі в початкових класах Вимоги до проведення Вакуленко Олена Олександрівна

Номер слайду 2

Що таке ранкова зустріч?Ранкова зустріч – це зустріч на початку дня учнів класу з педагогом. Сидячи в колі один проти одного, кожна дитина вітається з іншими дітьми, після чого впродовж короткого часу ділиться власним досвідом зі своїми товаришами, які з повагою слухають її. Після цього вся група бере участь у короткій груповій вправі, спрямованій на розвиток академічних навичок, почуття команди та відчуття єдності. Ранкова зустріч закінчується щоденними новинами, які зазвичай готує педагог, щоб представити навчальні завдання дня.

Номер слайду 3

Цілі ранкових зустрічей. Сформувати єдину спільноту. Стимулювати обмін думками, уважне слухання співрозмовника, залучення та участь у спільній діяльності. За допомогою щоденних ритуалів і стандартних заходів сформувати у дітей необхідні навички, щоб стати відповідальним членом громади (класної, шкільної).

Номер слайду 4

Задачі ранкових зустрічей. Формують у дітей звичку піклуватися про інших. Сприяють створенню живої, відкритої і дружньої атмосфери на весь день. Сприяють виробленню правил. Створюють індивідуальні та колективні можливості для участі у спільній роботі. Переконують дітей у тому, що участь кожного з них у спільній роботі має велике значення. Сприяють розвитку важливих академічних навичок: слуханню співрозмовника, мовленню, узагальненню отриманої інформації, прийняттю рішень, читанню, письму, правопису та математиці.

Номер слайду 5

Значення ранкових зустрічей. Створення спільноти. Розвиток навичок спілкування. Розвиток соціальних навичок. Створення позитивного настрою.

Номер слайду 6

Створення спільноти. Спільнота дає відчуття приналежності. Члени спільноти пов’язані один з одним спільними інтересами та цінностями. Вони піклуються один про одного. Коли вони почуваються частиною спільноти, то більше й довше працюють задля її інтересів.

Номер слайду 7

Розвиток навичок спілкування. Учні молодших класів можуть висловлювати свою точку зору, чути відмінні думки інших дітей, аналізувати їх. Ранкова зустріч дає учням змогу брати участь у групових обговореннях, а педагогам – моделювати й активно розвивати в дітей уміння та навички ефективного спілкування.

Номер слайду 8

Розвиток соціальних навичок. Соціальні навички розвиваються не в ізоляції, і не тоді, коли діяльність та моделі поведінки жорстко визначені. Уміння сприйняти точку зору іншої людини руйнує упередженість, сприяє толерантності . Такі соціальні компетентності допомагають людям жити у взаємній повазі, створюють умови для позитивного, відкритого спілкування.

Номер слайду 9

Створення позитивного настрою. Повсякденні вправи, які практикуються під час проведення ранкової зустрічі, допомагають учням зблизитися зі своїми однолітками, навчитися співпрацювати, утримуватися від критики інших, поважати інших як особистостей.

Номер слайду 10

Основні компоненти ранкової зустрічі Вітання Групове заняття. Обмін інформацією. Щоденні новини

Номер слайду 11

Основні компоненти ранкової зустрічі Вітання. Учні разом із вчителем розміщуються в колі. Усі діти вітаються і звертаються один до одного на ім’я, що допомагає створити атмосферу дружби та приналежності до групи. Вітання створює спокійний і розважливий настрій для наступного елементу зустрічі.

Номер слайду 12

Вітанняпрості вітання;привітання і відповідь (додавання жестів, нових слів, зміна послідовності);використання карток з іменами;комплімент сусіду;вітання – побажання;ігри-привітання (передача предмета, павутина, алфавітні, математичні).

Номер слайду 13

Основні компоненти ранкової зустрічі Групове заняття. Розпочинається після спокійного обмірковування інформації. У класі створюється відчуття єдності, радості через виконання пісень, участі в іграх, коротких і швидких заняттях. Ігри та заняття, позбавлені елементів суперництва. Такі групові заняття, здебільшого, пов’язані з навчальною програмою чи темою, яка в цей час вивчається в класі.

Номер слайду 14

Групове заняттярозважальні ігри;інтелектуальні ігри і заняття;перегляд мультфільму, відео;пісні;складання пам′яток, правил;творча майстерня;

Номер слайду 15

Основні компоненти ранкової зустрічі Обмін інформацією. Учні висловлюють свої думки, обмінюються ідеями. Діти мають змогу дізнатися щось один про одного. Обмін інформацією допомагає розвивати навички, які дають змогу навчатися впевнено говорити й слухати. Кожна дитина може поставити запитання чи прокоментувати, а учень, який повідомляє інформацію, відповідає на запитання та коментарі товаришів.

Номер слайду 16

Обмін інформацією. Крісло автора;відкритий мікрофон;гра з м′ячем;«я міркую…»;«продовж речення…»

Номер слайду 17

Основні компоненти ранкової зустрічі Щоденні новини. Це коментування письмового оголошення, яке щодня вивішується на відповідному стенді чи дошці. Письмове оголошення налаштовує учнів на те, що має вивчатися цього дня, а також дає можливість обміркувати події та навчання попередніх днів. Щоденні новини можуть містити різноманітні завдання : заповнення календаря, перегляд розкладу виконання робіт, створення графіка.

Номер слайду 18

Щоденні новини. Особливе вітання. Повідомлення або інформація про поточну тему навчальної програми або тему обговорення. Пояснення щодо плану роботи на день.Інформація про конкретні види роботи або обов’язки. Робота з календарем. Спеціальні оголошення.

Номер слайду 19

Щоденні новинивізуально і фізично доступні для всіх;сприяють розвитку навичок читання і дають змогу постійно здійснювати адаптації;чіткі, прості, стислі;розбірливо та охайно написані;враховують мовленнєві навички, що відповідають вікові дітей;враховують вміння читати і писати, що відповідають вікові дітей;мають сталий формат.

Номер слайду 20

Планування ранкової зустрічіДля проведення ранкової зустрічі потрібні визначений час, місце, килим або інше покриття на підлозі, а також стенд або класна дошка. Планування всіх компонентів зустрічі має враховувати:– інтереси й ідеї окремих дітей;– інтереси й ідеї групи;– навчальні теми;– ідеї, що виникли;– проблеми або занепокоєння, що витікають з відгуків або групових обговорень.

Номер слайду 21

Планування ранкової зустрічіРекомендовану послідовність компонентів – вітання, обмін інформацією, групове заняття, щоденні новини – можна змінити відповідно до потреб кожного класу. Деякі педагоги закінчують ранкову зустріч груповим заняттям, оскільки воно створює відчуття спільноти, готує клас до роботи впродовж дня. Інші завершують ранкову зустріч щоденними новинами, оскільки це створює перехід до навчального матеріалу.

Номер слайду 22

Дякую за увагу!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Мороз Маша
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
31 липня 2019
Переглядів
3544
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку