План роботи1. В чому полягає криза освіти в Ураїні. 2. Основні ідеї компетентісного підходу в світі.3. Що таке «компетентність «та її різновиди.4. Які компетентності належать до ключових і як їх реалізувати.5. Чим можна допомогти вчителю в роботі з опанування та впровадження компетентнісного підходу на уроках технологій.6. Дидактичні матеріали для самоосвіти вчителя технологій.
Вчитися не для школи,а для життя ( за Сенекою) Основні ідеї компетентнісного підходу:-Максимальна самостійність учнів-Діяльнісний підхід-Практична цінність у реальному житті набутих ЗУН та самого процесу навчальної діяльності-Можливість створення учнями власного освітнього продукту-Використання індивідуальної, групової, колективної діяльності в різних співвідношеннях
Сучасний урок у контексті компетентнісного підходу має вирішувати такі завдання :-підвищення рівня мотивації учнів до навчання;-використання суб’єктивного досвіду набутого учнями;0ефективне та творче застосування набутих знань та умінь на практиці;-формування у учнів навичок отримувати,осмислювати та використовувати інформацію з різних джерел;-здійснення організаційної чіткості та оптимізації кожного уроку;-підвищення рівня самоосвітньої та творчої активності учнів;-створення умов для інтенсифікації навчання в практичній площині;-наявність контролю,взаємоконтролю за процесом формування технологічних компетентностей в процесі навчання;-формування стійкої мотивації що до подальшої практичної діяльності.