МЕТА: проаналізувати причини, зміст та значення реформ 60-70х. рр. ХІХ ст.; розвивати вміння оцінювати історичні події, висловлювати власну думку,робити власні висновки, удосконалювати навички роботи у групі; виховувати громадську свідомість та повагу до історичного минулого, розуміння важливості об’єктивного сприйняття реалій української історії.
Номер слайду 3
з’ясувати причини проведення реформ 60-70х. рр. ХІХ ст. в Російській імперії; охарактеризувати основні положення реформ ІІ пол. ХІХ ст. визначити характер та значення даних реформ; встановити причино-наслідкові зв’язки; поглибити знання з історії своєї Батьківщини ЗАВДАННЯ:
Номер слайду 4
Проблемне запитання Чи згодні ви із твердженням, що реформи 60-70-х рр. мали половинчастий характер?
Номер слайду 5
Що станеться з двигуном внутрішнього згорання, якщо його механізм запалення, упускні й випускні клапани та поршень діятимуть без узгодження?
Номер слайду 6
Номер слайду 7
карта
Номер слайду 8
1855 - 1881 рр.
Номер слайду 9
РЕФОРМИ 1.Військова 2. Фінансова 3.Освітня 4. Судова та цензури 5. Міського та земського самоврядування
Номер слайду 10
Робота з термінами та поняттями Рефо́рма (лат. reform, — «перетворюю», «змінюю») зміни у різних галузях суспільного та державного життя, вводяться на зміну старих.
Номер слайду 11
Робота з термінами та поняттями Модернізація (від франц. modernisation – оновлення) - це оновлення, удосконалення, надання будь-чому сучасного вигляду, переробка відповідно до сучасних вимог.
Номер слайду 12
Визначити причини проведення реформ в ІІ пол. ХІХ ст. Перегляд відео
Номер слайду 13
Причини : Поразка у Кримській війні 1653-1656рр Криза кріпосницької системи Посилення селянських повстань: Київська козаччина 1855” та “ Похід у Таврію за волею 1856р” Гальмування розвитку економіки Падіння міжнародного авторитету
Номер слайду 14
Випереджальне завдання Скласти схему: “ Основні положення реформи ”
Номер слайду 15
Комісія з питань освіти та науки Комісія самоврядування Комісія судочинства та цензури Комісія з військових питань Комісія фінансів
Номер слайду 16
Фізкультхвилинка
Номер слайду 17
Не просто слухали , а чули. Не просто дивились, а бачили. Не просто відповідали, а міркували. Дружно і плідно працювали…
Номер слайду 18
Представлення результатів роботи
Номер слайду 19
Проблемне запитання Чи згодні ви із твердженням, що реформи 60-70-х рр. мали половинчастий характер?
Номер слайду 20
Асоціативний кущ
Номер слайду 21
Завершіть речення: Значення реформ: Були першим кроком на шляху ………………… Сприяли ……………………………………………………….. Піднесли роль ……………………………………………….. Заклали основи ……………….............................. Закріпили………………………………………..................
Номер слайду 22
Домашнє завдання : Параграф 15 ст. 126-134 Скласти замітку на тему “Реформи 60-70-х років ХІХ ст. на українських землях у складі Російської імперії ”
Номер слайду 23
Поховайте та вставайте, Кайдани порвіте І вражою злою кров’ю Волю окропіте. І мене в сем’ї великій, В сім’ї вольній, новій, Не забудьте пом’янути Незлим тихим словом. Т.Г. ШЕВЧЕНКО Підсумки уроку