Презентація "Реклама"

Про матеріал
У даній роботі представлено розробку конспекту уроку Мистецтва для 9 класу та презентації до уроку. Матеріал розроблений за програмою «Мистецтво» для 5-9 класів (інтегрований курс «Мистецтво» 8-9 класи) автор Л.Масол. Урок відповідає темі II семестру «Екранні мистецтва. Форми поширення мистецтва». Розробка дає можливість кожному вчителю вибрати необхідний матеріал, використати його для демонстрації на мультимедійній дошці при викладі теми.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Якщо говорять про рекламу, це погана реклама. Якщо говорять про товар, це хороша реклама»Клод Хопкінс

Номер слайду 2

Дайте відповіді на питання. Яке ваше ставлення до реклами?Яка реклама мала на вас більший вплив?

Номер слайду 3

Реклама є частиною нашого повсякдення, без неї важко уявити сучасне життя.

Номер слайду 4

Тема уроку :«Фотографія, реклама»Завдання уроку: визначити засоби виразності реклами; ознайомитися з засобами розповсюдження реклами; навчитися аналізувати власні почуття від сприйнятого мистецтва.

Номер слайду 5

Словничок. Реклама (від лат. «виголошую») – елемент культури, спосіб впливу на споживача, щоб з метою донести інформацію про предмет рекламування, сформувати відповідні потреби. Білборд ( англ. Billboard – афіша, реклама на дошці)- рекламний щит на підставці, встановлений зазвичай на узбіччях автотранс поблизу місця продажу рекламованого товару, один з найпопулярніших видів зовнішньої реклами.

Номер слайду 6

Стародавній світ. В Стародавньому світі професійними носіями рекламного слова були спеціальні оповісники(міські глашаті). Основною вимогою до оповісників було інформування населення про важливі події.

Номер слайду 7

Реклама 19 -20 ст. На початку століття рекламні оголошення друкувалися у таких виданнях, як «Харковский еженедельник» (1812), «Харковские известия» (1817-1823), «Украинский вестник» (1816).

Номер слайду 8

Сучасна реклама. Завдяки рекламі можна привернути увагу споживачів до об’єкту та підтримати цікавість до товарів та послуг.

Номер слайду 9

Види реклами • В залежності від способу та місця розміщення;• За наявності впливовості та масштабності : ATL і BTL;• А також в залежності від поставленої мети вона може бути інформаційна, порівняльна, нагадувальна.

Номер слайду 10

Види реклами за місцем розміщення Реклама, яка подається засобами масової інформації

Номер слайду 11

Види реклами за місцем розміщення Рекламна інформація розташована на транспорті, надрукована в середині салонів та розміщена на моніторах.

Номер слайду 12

Види реклами за місцем розміщення Зовнішня реклама, яка розміщена на щитах, стовпах, білбордах, кіосках.

Номер слайду 13

Друкована реклама проспекти, календарики, візитні картки, каталоги

Номер слайду 14

Реклама на місцях продажу товаруоформлення торгових залів, фірмових цінників, наявність манекенів, підлогових стікерів

Номер слайду 15

Сувенірна рекламна продукція компанії сувенірна рекламна продукція у вигляді календарів, брелоків, авторучок, прапорців чи буклетів з логотипом своєї фірми

Номер слайду 16

Антиреклама

Номер слайду 17

Практичне завдання. Створити власний варіант реклами

Номер слайду 18

Визначити, до якого засобу розповсюдження, належить зображення

Номер слайду 19

Визначити, до якого засобу розповсюдження, належить зображення.

Номер слайду 20

Визначити, до якого засобу розповсюдження, належить зображення.

Номер слайду 21

Визначити, до якого засобу розповсюдження, належить зображення.

Номер слайду 22

Дайте відповіді на запитання. Які складові елементи фірмового стилю запам’ятали?Поясніть специфіку реклами як виду мистецтва. Що нового відкрили для себе?Продовжте речення. Під час уроку я – дізналась/дізнався про …

Номер слайду 23

Реклама - найвпливовіший метод впливу на людину

Номер слайду 24

Дякую за увагу!Презентацію підготувала вчитель мистецтва Канівської гімназії імені Івана Франка Іващенко Л. А.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Подгайная Марина
    Дякую за корисний матеріал!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Галюк Марина Юріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Балко Лідія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Савченко Тетяна Терентіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
pptx
Додано
21 серпня 2019
Переглядів
28175
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку