Урок "Фотографія, реклама"

Про матеріал
У даній роботі представлено розробку конспекту уроку Мистецтва для 9 класу та презентації до уроку. Матеріал розроблений за програмою «Мистецтво» для 5-9 класів (інтегрований курс «Мистецтво» 8-9 класи) автор Л.Масол. Урок відповідає темі II семестру «Екранні мистецтва. Форми поширення мистецтва». Розробка дає можливість кожному вчителю вибрати необхідний матеріал, використати його для демонстрації на мультимедійній дошці при викладі теми.
Перегляд файлу

                                                                                                             Іващенко Лариса Анатоліївна
                                                                                                         Учитель музичного мистецтва
                                                                                             Канівської гімназії імені Івана Франка
                                                                                                                     Канівської міської ради
                                                                                                                           Черкаської області



                                                           Анотація

     У даній роботі представлено розробку конспекту уроку Мистецтва для 9 класу та презентації до уроку. Матеріал розроблений за програмою «Мистецтво» для 5-9 класів (інтегрований курс «Мистецтво» 8-9 класи) автор Л.Масол. Урок відповідає темі II семестру «Екранні мистецтва. Форми поширення мистецтва». Розробка дає можливість кожному вчителю вибрати необхідний матеріал, використати його для демонстрації на мультимедійній дошці при викладі теми.



Урок 30

Тема. Фотографія, реклама.

Мета уроку: формування ключових компетентностей: загальнокультурної, інформаційної; міжпредметної естетичної компетентності: оцінювати предмети і явища, їх взаємодію, що формується під час опанування різних видів мистецтв;
соціальної компетентності: здатність до життєдіяльності в суспільстві;
предметних мистецьких компетентностей: ознайомити з історією виникнення фотографії та реклами; вчити визначати характерні особливості реклами, аналізувати твори мистецтва; розвивати навички групової та індивідуальної роботи; розвивати пізнавальну й творчу активність, естетичний смак; виховувати інтерес до мистецької спадщини людства.
Завдання уроку: називати основні засоби виразності фотомистецтва; описувати власні почуття від сприйнятого; використовувати особистий емоційний досвід у самостійній творчій діяльності.
Тип уроку.  Комбінований, поглиблення знань.

Обладнання: для вчителя – ТЗН, презентація з видами реклами, відеоролики про рекламу.
для учня – робочий зошит, кольорові олівці, гелеві ручки.

Поняття: Реклама (від лат. «виголошую») – елемент культури, спосіб впливу на споживача, щоб з метою донести інформацію про предмет рекламування, сформувати відповідні потреби.
Білборд ((англ. Billboard – афіша, реклама на дошці) - рекламний щит на підставці, встановлений зазвичай на узбіччях автотрас поблизу місця продажу рекламованого товару, один з найпопулярніших видів зовнішньої реклами.


Структура уроку:

І. Організаційний момент (1 хв)
II. Актуалізація опорних знань (3 хв)
II. Мотивація навчальної діяльності (2 хв)
III. Повідомлення теми та завдань уроку (2 хв)
IV. Вивчення нового матеріалу (25 хв)
1. Робота в зошиті.
2. Розповідь вчителя.
3. Практичне завдання.
V. Закріплення нового матеріалу (3 хв)
VI. Рефлексія (4 хв)
VII. Підсумок уроку (3 хв)
VIII. Домашнє завдання (2 хв)


                                                               ХІД УРОКУ

                                                                           «Якщо говорять про рекламу, це погана реклама.
                                                                             Якщо говорять про товар, це хороша реклама»
                                                                                                                                    Клод Гопкінс

Слайд 1.
I. Організаційний момент
Перевірка присутності учнів на уроці, наявність обладнання в учнів. Повідомлення про організацію роботи на уроці.

Слайд 2.
II. Актуалізація опорних знань
Дати відповіді на питання
1. Яке ваше ставлення до реклами?
2. Яка реклама мала на вас більший вплив?
Слайд 3.

III. Мотивація навчальної діяльності
      Реклама завжди звертається до людини, реклама впливає на її свідомість, на прийняття того або іншого рішення, тому без знання психології людини реклама не може бути ефективною. Реклама є частиною нашого повсякдення, без неї важко уявити сучасне життя.
Слайд 4
 

IV. Повідомлення теми та завдань уроку
      Тема нашого уроку – «Фотографія, реклама». Ми визначимо засоби виразності реклами, ознайомимося з засобами розповсюдження реклами, навчимося аналізувати власні почуття від сприйнятого мистецтва.
Основні завдання – на екрані.
V.Вивчення нового матеріалу

«Існує думка, що будь-яка реклама — це двигун торгівлі. Не будь-хто! Погана реклама не двигун, а гальмо»(Клод Гопкінс)
1. Робота в зошиті.
(Запис числа, теми уроку, поняття реклама, білборд.)
Слайд 5.

Реклама (від лат. «виголошую») – елемент культури, спосіб впливу на  споживача, щоб з метою донести інформацію про предмет рекламування, сформувати відповідні потреби.
Білборд (англ. Billboard – афіша, реклама на дошці)- рекламний щит на підставці, встановлений зазвичай на узбіччях автотранс поблизу місця продажу рекламованого товару, один з найпопулярніших видів зовнішньої реклами.

Слайд 6.
1. Розповідь вчителя.
           В Стародавньому світі професійними носіями рекламного слова були спеціальні оповісники(міські глашатаї).Основною вимогою до оповісників було інформування населення про важливі події. Жанром усної реклами можна вважати рекламні пісні. Поява писемності призвела до появи рукописної реклами. Одне з найдавніших рекламних оголошень було знайдено під час розкопок давньоєгипетського міста Мемфіс: «Я, Ріно, з острова Крит, за волею богів тлумачу сни».Часто рекламу розміщували на стінах міських будівель.Розвиток рекламної практики припав на V - XVI століття. До фольклорних різновидів усної реклами в середньовічний період можна віднести :
- «Крики вулиць» - повідомлення бродячих ремісників, фокусників, торговців, акробатів про різні товари та послуги;
- Тексти стаціонарних закличних. Найчастіше самі продавці припрошували людей завітати до їхньої крамниці;
Новий період у розвитку реклами настає після винайдення друкарського станка Гутенбергом. Перше рекламне оголошення з’явилось через 22 роки після цієї події. Його текст розміщувався на дверях одного з храмів Лондона та інформував про продаж молитовника.
Слайд 7.
          Розвиток реклами припадає на XIX ст. На початку століття рекламні оголошення друкувалися у таких виданнях, як «Харківський еженедельник» (1812), «Харковские известия» (1817-1823), «Украинский вестник» (1816). Наприкінці XIX - на початку XX ст. якість реклами була не найкращою. Рекламісти завжди перебільшували в описі характеристик товару. Наприклад, в одній з американських газет розмістили рекламне оголошення такого змісту: «Хочете курити безперервно? Чому б і ні! Цю люльку ви можете курити хоч цілодобово, не піддаючись впливові нікотину.»У 1950-ті роки загальний оборот рекламної індустрії становив 10 мільярдів доларів на рік.
        З другої половини XIX ст. в Україні активно видаються спеціалізовані рекламні видання. Радіореклама в Україні бере початок від 1927 року – часу введення в дію централізованого радіомовлення в Україні. Перші рекламні повідомлення з’являються у 1987 році на телебаченні.
 

Перегляд відео
 

Слайд 8.
2. Розповідь вчителя
           За допомогою реклами будь-яка організація, використовуючи різні засоби, може просувати свою інформацію. Завдяки рекламі можна привернути увагу споживачів до об'єкта та підтримати цікавість до товарів та послуг. В сучасному світі існує безліч видів реклами та способів її донести до споживачів. Кожна організація може вибрати для себе найпривабливіший вид реклами. А тепер розгляньмо основні види реклами.
Слайд 9.
Рекламну інформацію розрізняють:
• В залежності від способу та місця розміщення;
• За наявності впливовості та масштабності : ATL і BTL;
• А також в залежності від поставленої мети. Вона може бути інформаційна, порівняльна, нагадувальна і т.д. За місцем розміщення та способом, рекламу можна поділити на такі види:
Слайд 10.
• Реклама, яка подається засобами масової інформації. Вона може бути на телебаченні, радіо, журналах, каталогах, газетах, довідниках.
Слайд 11.
• Рекламна інформація розташована на транспорті, надрукована в середині салонів та розміщена на моніторах.
Слайд 12.
• Зовнішня реклама, яка розміщена на щитах, стовпах, білбордах,, кіосках. Також до зовнішньої реклами належать вивіски магазинів, інформація на світлових екранах, неонових установках і лайт-боксах;
• Якщо ви одержуєте листівки поштою, або дізнаєтесь про щось за телефоном чи отримуєте буклет безпосередньо із рук в руки, то така реклама має назву прямої.

Слайд 13.
• Різноманітні проспекти, календарики, візитні картки, каталоги, називаються друкованою рекламою.
Слайд 14.
• Також існує реклама на місцях продажу товарів. Таку рекламну інформацію несе оформлення торгових залів, фірмових цінників,наявність манекенів, підлогових спікерів.
Слайд 15.
• Кожна компанія за для реклами замовляє сувенірну рекламну продукцію у вигляді календарів, брелоків, авторучок, прапорців чи буклетів з логотипом своєї фірми.
• Ну і на кінець поширена реклама в Інтернеті. Це може бути контекстна, реклама на форумах, медійна, в соціальних мережах або розсилка по e-mail.
        Для того, щоб вплив на споживача був дієвий, у рекламі використовують живопис, театр, музику, літературу, кіно. Тому її можна сприймати, як вид сучасного мистецтва.
Дуже популярною є антиреклама – інформація, яка зменшує інтерес до того чи іншого продукту або товару, чи виробника. Реклама творить модель поведінки, дає зразки спілкування. Реклама також формує стиль нашого життя.
 

Перегляд відео
Слайд 16.
3. Практичне завдання
Створити власний варіант оригінальної реклами
 

VI. Закріплення навчального матеріалу
Визначити, до якого засобу розповсюдження, належить зображення.
Слайд 17 -21
 

VII. Рефлексія
Слайд 22.

Дайте відповіді на питання:
- Які складові елементи фірмового стилю запам’ятали?
- Поясніть специфіку реклами як виду мистецтва.
- Що нового відкрили для себе?
- Продовжте речення. Під час уроку я – дізналась/дізнався про ...
 

VIII. Підсумок уроку
Слайд 23.
В сучасному світі реклама являється дієвим та найвпливовішим методом впливу на споживача. Вона постійний супутник нашого життя. Реклама нас оточує кругом. Інколи ми її не помічаємо, доволі часто критикуємо, але і без неї не обходимось. Адже реклама є потужним двигуном.
 

IX. Домашнє завдання
Слайд 24.
Запропонувати ідею або розробити сценарій рекламного відеоролика про охорону довкілля або шкідливість куріння.

 

 

 

 

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

 

  1. З історії виникнення реклами – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://prezi.com/4nfs4o4jphou/presentation/
  2. Цитати про рекламу – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://umvs.rv.ua/kreativ/tsitati-velikikh-reklam-st-v.html
  3. Мистецтво програма для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://mon.gov.ua/content/Освіта/31.pdf
  4. Вікіпедія - [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://uk.wikipedia.org/wiki
  5. Відеоролик «Одна історія про рекламу» – [Електронний ресурс]. – Режим доступу:

https://www.youtube.com/watch?v=iGwvbPr269Y

  1. Відеоролик «Сюжет –історія реклами» – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=4r0PMmpDbUs

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Мистецтво, Розробки уроків
Додано
21 серпня
Переглядів
68
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку