Презентація "Ринкове вирішення питань «що виробляти?», «як виробляти?», «для кого виробляти?». Зміст та ознаки ринкової конкуренції, її роль в організації ринкової економіки"

Про матеріал
Презентація для вивчення теми "Ринкове вирішення питань «що виробляти?», «як виробляти?», «для кого виробляти?». Зміст та ознаки ринкової конкуренції, її роль в організації ринкової економіки."
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Ринкове вирішення питань «що виробляти?», «як виробляти?», «для кого виробляти?». Зміст та ознаки ринкової конкуренції, її роль в організації ринкової економіки.

Номер слайду 2

Епіграф «Чим більше ти знаєш, тим більше ти можеш» арабський мислитель Абу.

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Що виробляти? Необхідно вибрати такий вид продукції, який забезпечив би прибуток і процвітання фірми. На запитання "що виробляти?" відповідають самі споживачі своїми коштами. "Голосування" споживачів відбувається постійно: кожну хвилину, день, місяць, рік.

Номер слайду 5

Тістечка Кількість випечених тістечок, шт. Витрати на одиницю товару, грн Ціна одного тістечка, грн Продано тістечок, шт. Дохід, грн Реакція на ринкову ситуацію Із маком 100 1,5 1,8 90 Із повидлом 100 1,4 1,6 80 Зі згущеним молоком 100 1,8 2,2 100

Номер слайду 6

Як виробляти? Проблема «Як виробляти» пов’язана із організацією виробництва, способом поєднання ресурсів, технологією виробництва. У розв’язанні проблеми важливим чинником виступає «голосування» грошима та конкуренція.

Номер слайду 7

Ресурси Ціна за одиницю ресурсу Технологія І Технологія ІІ Технологія ІІ Праця 2 4 2 1 Земля 1 1 3 4 Капітал 3 1 1 2 Підприємницькі здібності 3 1 1 1

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Конкуренція Цінова Нецінова Зниження цін на товари та послуги порівнянно з суперниками Інші нецінові способи залучення покупців. Які?

Номер слайду 13

Критерії характери- стики Досконала (чиста) конкуренція Недосконала конкуренція Монополістична конкуренція Олігополія Монополія Кількість фірм, що виробляють конкретний продукт Велика кількість незалежних одна від одної фірм Багато фірм Кілька фірм Одна фірма Тип продукту Однорідний Неоднорідний (диференційований) Однорідний, неоднорідний Унікальний, не має аналогів Умови входження в ринок Вільні Відносно легкі Обмежені Практично неможливі Контроль за цінами Відсутній Практично відсутній Значний, за принципом лідерства Дуже значний, іноді повний Приклади Ринок сільськогос- подарської продукції Виробництво одягу, взуття Виробництво сталі й прокату, автомобілів, побутової техніки Регіональні підприємства комунальних послуг

Номер слайду 14

Позитивні риси конкуренції: змушує людей пристосовуватись до нових ситуацій підвищує ефективність виробництва знижує ціни і підвищує загальний добробут

Номер слайду 15

Негативні риси конкуренції: роз’єднує людей як супротивників знищує найслабших зменшує доходи найманих працівників

ppt
Додано
6 лютого 2019
Переглядів
1749
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку