Презентація "Рівність геометричних фігур"

Про матеріал
Мета: дати означення рівних фігур, рівних трикутників, навчити знаходити пари рівних відповідних елементів трикутників; застосувати означення рівності трикутників під час розв’язування задач; застосовувати означення рівності трикутників під час розв’язування задач; розвивати просторову уяву та логічне мислення, уміння грамотно висловлювати свою думку, вміння наводити приклади рівних фігур, знаходити по запису рівних трикутників пари рівних елементів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Рівність геометричних фігур. Що я чую – забуваю, Що я бачу – пам’ятаю, Що я роблю – розумію.

Номер слайду 2

Поради учням. Доведи собі,що твої знання грунтовні, міцніПорадій досягненням,успіхам своїм таоднокласників. Випереди себе вчорашнього

Номер слайду 3

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}             {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}трикутник{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}рівні{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Рівносторонній{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}рівнобедрений{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}фігури{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}сторони{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}гострий{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}шість

Номер слайду 4

Сьогодні на уроці: Сформуємо уявлення про рівність геометричних фігур;Будемо розвивати аналітичне і порівняльне мислення;Навчимось розв’язувати задачі з використанням основних понять. Тема уроку: Рівність геометричних фігур

Номер слайду 5

Перші відомості про трикутник та його властивості ми знаходимо в єгипетських папірусах, яким більше 4000 років. Прокл Діадохбл.410-485 Геродот484 — 425 до н. е.

Номер слайду 6

Рівність геометричних фігур. Що я чую – забуваю, Що я бачу – пам’ятаю, Що я роблю – розумію.

Номер слайду 7

Дві фігури називаються рівними, якщо при накладанні вони суміщаються. F1 F2 F1 = F2ppt_x

Номер слайду 8

F1 F2 F1 = F2 Рівні геометричні фігуриppt_x

Номер слайду 9

Рівні геометричні фігури

Номер слайду 10

МNSС В Два трикутника називаються рівними, якщо їх можна сумістити накладанням. АВС = MSNА

Номер слайду 11

ВСА1 В1 С1 АВСА Два трикутника називаються рівними, якщо їх можна сумістити накладанням.

Номер слайду 12

ВСА1 В1 С1 ААВ = А1 В1 ВС = В1 С1 АС = А1 С1

Номер слайду 13

МNSМNSС ВАВС = MSNАВ СА ВMSМNА СSN123 Знайдіть відповідність:

Номер слайду 14

МNSМNSС ВАВС = MSNАВ СMSА С12321cм65см48 см. Знайдіть відповідність:

Номер слайду 15

ВСА1 В1 С1 А А1 В1 = 10 см В1 С1 = 12 см. А1 С1 = 16 см Дано: АВ=10см, ВС=12 см, АС=16см,

Номер слайду 16

Цей спосіб застосовувався тисячоліття тому будівельниками єгипетських пірамід. СВА

Номер слайду 17

Нічого не розумію. Все розумію. Потрібна допомога. Рефлексія

Номер слайду 18

Домашнє завдання. Творче завдання: знайти приклади рівних фігур в архітектурних спорудах нашого міста.

Номер слайду 19

Дякую за урок!!!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Левадній Сергій Павлович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
30 жовтня 2022
Переглядів
471
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку