Матеріал можна використовувати як на уроці під час етапу мотивації навчальної діяльності, на позакласному заході, як один з етапів перевірки засвоення різноманітності рослин, додатково ввести завдання з характеристики данних рослин.
РІЗНОМАНІТНІСТЬ РОСЛИН
І ЕТАП. Відгадай загадки
ПАПОРОТЬ Дивна в лісі є трава – Не лопух, не кропива. Коли хочуть щастя, влітку Все шукають її квітку. Хоч півсвіту обійди – Того цвіту не знайти.
НАСІНИНА Мале дитятко на землю впало – деревом стало.
КАРТОПЛЯ. Печуть мене, варять мене, Їдять мене, хвалять мене.
КАЛИНА У вінку зеленолистім, У червоному намисті Видивляється у воду На свою хорошу вроду.
ЛЬОН На полі я був синенький, Край води я був біленький, Опинився в човнику швиденькім, Потім під ножиком гостреньким.
ІІ ЕТАП – з слів скласти одну прикмету та одне прислів’я.
ПРИСЛІВ’Я: ВЕРБИ/ ДЕ/ ТАМ/ ЧИСТІ/ РОСТУТЬ/ ДЖЕРЕЛА/ ВОДИ (Де ростуть верби, там чисті джерела води).
ПРИКМЕТА: ШКІРКА /НА ЦИБУЛІ/ТОНКА –/ ЗИМА БУДЕ/ М’ЯКА; /ТВЕРДА І ТОВСТА – /ЗИМА БУДЕ /СУВОРОЮ.
Реєструючись, ви погоджуєтеся з угодою користувача та політикою конфіденційності.
«На Урок». Освітній інтернет-проект