Прочитай деформований текст пріДні На тку. Влі ра. Ві і нис. Де халипої до даді тра. Дми . дусь. Ді вежи леконеда пра. Дні. про. Дні - ликаве і сивакра каріч. По пріДні ваютьпла блікора. сять. Де нівд велипро тиді на пріДні. вили. Ло бури, валипла , лисяката , на теріка.
Садок вишневий коло хати. Хрущі над вишнями гудуть. Плугатарі з плугами йдуть,Співають, ідучи, дівчата, А матері вечерять ждуть. Тарас Григорович Шевченко“Садок вишневий коло хати”
Номер слайду 5
о. Д їєом іцинвідог алітелирп акчинис . ано. В уктачопс ясаладйогоп ан йшн. міто. П алачоп итабоьзд онрез, ясалїа. Н й алітелоп. а. З акьлік ниливх ясюлвид, а кошатп ежу івд. е. Щ й ругінс єялжурк. икчини. С оп ізреч онрез ьтюабоьзд . анд. О емьзів, аз юен - агурд. ежу. Д овакіц итагіретсопс аз имин. Потрібно прочитати текст , де слова записані “задом наперед”, і записати його. “Цікавий текст”
Номер слайду 6
Кожне речення виділене іншим кольором. Завдання : поставити речення в правильній послідовності , за допомогою цеглинок LEGO, побудувати вежу. Наприклад: Блищить на сонці сніг. Усі дерева давно сплять, а горобина забула зняти червоне намисто. Щодня прилітає до неї снігур. Він ласує ягодами. Сяде на гілочку в гущавині і дзьобає. Між ягідками він немов велика яскрава квітка. Віднови порядок речень з цеглинками LEGO
Номер слайду 7
Доповни речення з цеглинками LEGOВчитель читає речення, а діти його доповнюють показавши відповідну цеглинку. ЗЕРНАГОДІВНИЦІ ТУРБОТУСИНИЧКИ, ГОРОБЦІСНІГЗИМАНаприклад : Прийшла зима. Шкільне подвір’я засипав м’який білий сніг. Школярі почепили на деревах годівниці. Та насипали туди зерна. Сюди прилетіли синички, горобці. Вони вдячні людям за турботу.
Номер слайду 8
Лелеки Нависокомукленісиділи лелеки. Вонивеселоклекотали. Колокленаліталималілелечата. Однелелечасілонакленовугілку. Вононемоглолітати. Татополетівнаболотопокорм. Мамастереглакволелелеча.“ Суцільний текст “ Встанови межі речень і прочитай текст.
Номер слайду 9
ЛосіЛось-лісовийжитель. Лосьїстьтраву. Аледляньогопотрібна сіль. Василькоідідусьносятьдолісусіль. Воникладутьсільнапеньок,накамінь. Лосіприходятьполизатисіль,апотімідутьпастись. “ Суцільний текст “ Встанови межі речень і прочитай текст.
Номер слайду 10
“Віднови текст” Віднови текст , поставивши абзаци так, щоб вийшла зв’язна розповідь . Вийшов кіт на поріг. Мружиться від ясного сонечка. Раптом чує – горобці зацвірінькали. Принишк кіт, насторожився. Тихенько почав пробиратися до паркана. А там сидять горобці. Підповз аж до паркана та як стрибне. Хотів горобця схопити. А горобчик – пурх та й утік. Кіт перелетів через паркан та в калюжу й упав. Вискочив мокрий, брудний. Іде кіт додому. Соромно йому. А горобці позліталися з усього подвір’я літають над невдахою й цвірінькають. То вони сміються з кота.
Номер слайду 11
“Віднови текст” Віднови текст , поставивши абзаци так, щоб вийшла зв’язна розповідь . Одного разу Юрко хотів узути свої гумові чобітки. А там чималий запас їжі. Замість нірки Хомка чобіток пристосував. Купила бабуся внукам хом’яка. Біленький, тепленький, з червоними очицями. Ротик – наче бантик. І такий уже спритний! Діти назвали його Хомкою. Одного разу Юрко хотів узути свої гумові чобітки. А там чималий запас їжі. Замість нірки Хомка чобіток пристосував.