Мета: удосконалювати знання учнів про народні казки; вчити усвідомлено переказувати зміст твору; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати зв’язне мовлення; виховувати толерантність, терпимість у ставленні до слабших за себе.
Мета: удосконалювати знання учнів про народні казки; вчити усвідомлено переказувати зміст твору; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати зв’язне мовлення; виховувати толерантність, терпимість у ставленні до слабших за себе.
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Пригадайте!Що таке казка?Які групи казок ви знаєте?
Номер слайду 5
Розгадайте назву казки
Номер слайду 6
Вовк і Чапля. КАЗКАІшов голодний Вовк. Він, бідний, так їсти хотів, аж в очах йому чорніло. Ішов він, ішов, аж зирк– Чапля стоїть. Підкрався Вовк тихенько – та хап її! Бачить Чапля, що непереливки їй, та каже: «Дозволь мені, Вовче, хоч перед смертю потанцювати».«Від цього мені шкоди не буде», – подумав Вовк і дозволив: «Танцюй, коли хочеш, тільки швидше, а то я їсти хочу». Чапля перед ним з ноги на ногу перескакує – танцює наче (хоч усім відомо, що чаплі ніколи не танцюють). Скаче, а сама потрошку вбік відходить. А коли відійшла вже далеченько, знялася та й полетіла. Вовк подививсь їй услід та й говорить: «І навіщо мені ті танці здалися,коли я їсти хочу!..»
Номер слайду 7
Алегорія - наділення тварин і рослин рисами людського характеру.
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Що ви знаєте про цих тварин?Це тварина з переважно рудим волосяним покривом, який на животі й горлі стає білястим, а на лапах чорнуватим. Мордочка в лисиці загострена, хвіст пухнастий, вуха настовбурчені. Цей звір м'ясоїдно-всеїдний — харчується переважно гризунами та кроликами, а також комахами, рибою й плодами рослин. Раки – досить охайні істоти, які живуть у чистій воді, добре збагаченій киснем. Вони можуть жити в будь-яких прісних водоймах: річках, озерах, лиманах, водосховищах, ставках