Презентація "Робота води в природі".

Про матеріал
Навчальна: дати здобувачам освіти з порушеннями слуху поняття про роботу води в природі та її значення на Землі; сформувати навички самостійно працювати з різноманітними джерелами інформації; удосконалювати вміння здобувачів освіти з порушеннями слуху працювати в парах, групах; Розвиваюча: розвивати логічне мислення здобувачів освіти з порушеннями слуху через проведення таких операцій як аналіз, порівняння, систематизація; розвивати мовну і слухову пам’ять; підвищувати стилістичну культуру мовлення; розвивати зв’язне усне й писемне мовлення, творчу уяву. Виховна: виховувати в здобувачів освіти з порушеннями слуху національну свідомість, самосвідомість та ментальність, провідні риси громадянина своєї держави, любов до рідної країни, до української мови, до свого народу, старанність, наполегливість, бажання творчо працювати.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Робота води в природі. Н. ШУТКО

Номер слайду 2

Вправа «Палітра емоцій»Мета: аналіз емоційного стану на початку та в кінці уроку, налаштованість учнів до роботи. Учитель показує учням картки із зображенням обличчя. Учням пропонується вибрати зображення, яке відповідає їхньому настрою.

Номер слайду 3

Вправа «Зима»Яка тепер пора року?Скільки місяців триває зима?Назвіть зимові місяці?Яка погода переважає взимку?Які опади випадають взимку?Сьогодні на дворі паде …?Температура …?

Номер слайду 4

Створення ситуації зацікавленості: Розгадування ребусів:

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Вправа «Відкритий мікрофон»Запитання. Де міститься вода на Землі?Що називають океаном?Що таке Світовий океан?Що таке протока і затока?Назви океани. Які моря є на Україні? Назви їх і покажи на карті.

Номер слайду 10

«Інтелектуальна розминка»Де зосереджено більшість води на Землі? (у Світовому океані)Води суходолу – це …? (частина водної оболонки Землі)Що відносять до поверхневих вод? (річки, озера, болота, Льодовики, штучні водойми). Що відносять до підземних вод?Які річки протікають в Закарпатській області?З чого складається річка?Які є річки? (гірські, рівнинні). Чим вони відрізняються?

Номер слайду 11

Вода - одне з головних багатств Землі. Саме у воді з’явилися перші організми. Вода - важливий помічник людини. Річками, морями та океанами перевозять вантажі та пасажирів.

Номер слайду 12

Воду використовують у сільському господарстві, на заводах і фабриках.

Номер слайду 13

Номер слайду 14

На гідроелектростанціях виробляють електрику. Для людини вода є найціннішим природним багатством.

Номер слайду 15

Розглянемо, як діяльність води в природі змінює зовнішній вигляд нашої планети. Роботу льодовиків можна порівняти із бульдозерами: своїм тілом вони руйнують гірські породи, захоплюють уламки і транспортують їх униз.

Номер слайду 16

Вода розчиняє гірські породи, унаслідок чого утворюються печери різноманітних форм зі сталактитами (ростуть зверху вниз) та сталагмітами (ростуть знизу вверх) 

Номер слайду 17

До інших видів роботи води в природі належать:руйнування прибережних територій океанічними та морськими хвилями,руйнування берегів річок,вимивання родючого шару ґрунту інтенсивними опадами.

Номер слайду 18

Дуже часто робота води спричинює руйнівні наслідки. До небезпечних явищ водної стихії належать цунамі, снігові лавини, повені, селі, підтоплення. 

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Значення води для рослин і тварин: Рослини одержують з ґрунту мінеральні солі у вигляді водних розчинів. За допомогою води шкідливі та непотрібні речовини виводяться з організмів. За допомогою води набрякають та проростають насінини, рослини збільшуються в розмірах, наливаються соковиті плоди. Узимку рослини, вкриті снігом, не вимерзають, а у водоймах, вкритих льодом, зберігається життя.

Номер слайду 21

Завдання: Наведи і запиши приклади рослин і тварин, які мешкають у водоймах твоєї місцевості.

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Вправа «Читання з маркіруванням тексту». + - Я це знав/ла - - Я це не знав/ла ) Я думав/ла інакше ? - Це мене здивувало ! - Я хотів/ла би дізнатися про це детальніше. Текст. Значення води у житті людини. Вода потрібна людині. Вона становить приблизно 2/3 маси її тіла. Тому так важливо щодня випивати 2-3 л чистої питної води. Вода допомагає переробляти їжу на енергію, поліпшує засвоюваність поживних речовин, допомагає регулювати температуру тіла і контролювати власну масу. Вода прискорює виведення шкідливих речовин з організму. Вода і людина нерозривно пов’язані одне з одним. Без води люди просто не вижили б. Значення води у побуті та господарській діяльності людини. Важливу роль вода відіграє у побуті та господарській діяльності людини. Щоб не хворіти, людині потрібно підтримувати своє тіло у чистоті. Майже жодну страву не можна приготувати без використання води.

Номер слайду 24

Мал. 126. Витрати води у побутіЗавдання1: На які види діяльності твоя родина витрачає найбільше води? Розглянь діаграму «Витрати води у побуті» (мал. 126). Як можна зменшити водоспоживання? Що для цього робить твоя сім’я?

Номер слайду 25

3. Перейдіть за посиланням та виконайте вправи:https://learningapps.org/5838090https://learningapps.org/26889526

Номер слайду 26

Вправа «Квітка засвоєння». На дошці прикріплений центр (коло), здобувачі освіти прикріплюють до кола пелюстки квітки:- Зелені – все зрозуміло;- Сині – майже все зрозуміло;- Жовті – зрозуміло наполовину;- Оранжеві – дещо зрозуміло;- Червоні – нічого не зрозуміло.

Номер слайду 27

Домашнє завдання. Опрацювати § 33 ст. 120 Підручник: Пізнаємо природу 5 клас; авт.: Д. Біда. Завдання: 5, ст. 124

pptx
Пов’язані теми
Природознавство, 5 клас, Презентації
Інкл
Додано
23 липня
Переглядів
25
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку