МАН як особлива форма роботи з обдарованими учнями. Дана презентація відображає напрямки роботи з обдарованими учнями, етапи, діагностику та результативність.
МАН як особлива форма роботи з обдарованими учнями. Напрямки роботи програми з обдарованою МОЛОДДЮ виявлення та відбір обдарованих учнів; участь у Всеукраїнських учнівських олімпіадах, конкурсах, чемпіонатах; залучення обдарованих дітей до пошуково-дослідницької та наукової роботи; робота над проектами.
Робота МАН «Екологічні проблеми транспортних забруднень міста» (Клименко Вячеслав, І місце в обласному етапі), 2006 р ,. V місце у заключному етапі. Всеукраїнський конкурс інформаційних технологій «Екософт - 2005»: контрольно – діагностична тестова програма “Довкілля і транспорт”, Попов Олександр, І місце серед учасників ПТНЗ області; Грамота Міністерства освіти і науки України. Робота МАН “Аналіз екологічного стану водних рессіурв м. Черкас”(Гупал Олександр, І місце в обласному етапі), 2004 р. Участь у Всеукраїнському чемпіонаті “Водний приз – 2005”