Матеріали стануть в нагоді вчителям, що прагнуть розвивати здібності учнів, робити процес навчання для дітей цікавим та захоплючим, застосовувати диференціацію на різних етапах уроку
Що дає людині освіта Шанс на самореалізацію в умовах ринку і громадського суспільства; Робить її спроможною вибирати і приймати на себе відповідальність за власну долю і за власні вчинки;
Номер слайду 3
Якою має бути освіта сьогодні Освіта має носити творчий характер і стати основою нового мислення: учні повинні навчитись здобувати знання, навчитись працювати, навчитись жити. Таким чином, освіта повинна постійно адаптуватись до змін, які проходять у суспільстві, одночасно зберігаючи певні набутки.
Номер слайду 4
Мета сучасної школи Створення освітнього середовища, яке забезпечує саморозвиток і самореалізацію кожного учня.
Номер слайду 5
Цілі сучасної освіти Навчитись вчитися; Навчитись працювати; Навчитись жити разом; Навчитись жити у гармонії із самим собою.
Номер слайду 6
Головна мета - навчитися жити у гармонії з самим собою Мотиваційна культура; Емоційна культура; Культура дій; Прагнення до саморозвитку і самовдосконалення.
Номер слайду 7
Найважливіший стимул освітнього процесу – Система оцінювання, заснована на позитивному зворотному зв'язку між вчителем і учнем, що дає можливість визначити динаміку зростання кожного учня А. Кушнір
Номер слайду 8
Недоліки сучасної освіти середня тривалість навчального дня учнів 9-11 класів сягає 14 -16 годин на добу; тільки 10% учнів можна вважати відносно здоровими, кожний третій має психологічні та нервові відхилення ( за даними професора С.А. Вершловського); провідним мотивом навчальної діяльності у 70% учнів є страх отримати погану оцінку, виявити себе нездібними в очах товаришів, страх перед батьками , вчителями тощо; пізнавальний мотив та мотив самореалізації особистості відзначається тільки у 4% учнів.
Номер слайду 9
“Наука виграє , коли її крила розкуті фантазією” “ Геній—це лише один процент надхнення і дев’яносто дев’ять процентів поту” Томас Едісон “ Уся моя геніальність в тому, що я можу більше за інших висидіти за роботою” Ісаак Ньютон
Номер слайду 10
Поняття обдарованості Обдарованість – це прискорений, високий рівень розвитку певних здібностей (В. Юркевич) Види обдарованості: соціальна, художня, спортивна, академічна, інтелектуальна, творча.
Номер слайду 11
Які вони – обдаровані діти Дуже активні і завжди чимось зайняті Настирливо прагнуть досягти поставлених цілей Краще за інших вміють займатись самостіною діяльністю Вони хочуть вчитись і добиватись справжніх успіхів Вони допитливі, вміють логічно мислити, застосовувати знання в нестандартних ситуаціях.
Номер слайду 12
Фактори, що впливають на формування обдарованості Соціальні, політичні, економічні процеси в суспільстві. Стан фізичного здоров’я учнів та повноцінне харчування Оточуюче середовище (навчальне середовище, родина, “вулиця”)
Номер слайду 13
Коли формується талант Психологи стверджують, що базу майбутньої обдарованості слід сформувати до 3 років, тому що саме до цього віку завершується формування мозкової структури А формування таланту завершується до 13 років Якщо дитина самостійна, і готова до пошуку нового рішення, то вона вже талановита
Номер слайду 14
Мета педагогічного моніторингу Визначення невеликої кількості показників, які відбивають стан освітньої системи і які дають змогу методом повторних замірів накопичувати і аналізувати інформацію в динаміці. Проектувати на цій основі подальший розвиток подальшої системи