Презентація "Технологія особистісно орієнтованого уроку" (частина перша)

Про матеріал

Дана презентація входить до блоку п'яти презентацій щодо питання особистісного орієнтованого навчання. Вона розкриває сутність технології особистісно орієнтованого уроку: його постулати, мету, завдання вчителя та моделі навчання.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Технологія особистісно орієнтованого уроку. Підготувала вчитель початкових класів. КЗ “Веселівська районна різнопрофільна гімназія”Ковальова О. М.

Номер слайду 2

Здрастуй, Урок!Де ти народжуєшся, де ти живеш, Урок?У класній кімнаті?Але ти не можеш жити там один, ти ж не можеш існувати без мене!Я тебе обдумую, планую, проводжу!Ось і виходить, що ти живеш у моїй голові, у моєму серці… Ш. Амонашвілі

Номер слайду 3

Перший: «Урок є відкриття істини, пошук і осмислення її у спільній діяльності вчителя і учня». Другий: «Урок є частиною життя дитини». Третій: «Людина на уроці завжди залишається найвищою цінністю, виступаючи в ролі мети і ніколи не виступаючи у вигляді засобу». Постулати, які закладені в основі нової технології уроку

Номер слайду 4

Який урок називають в особистісно орієнтованому навчанні?Урок - де науковий зміст народжується як знання, яким самостійно оволодіває учень, спираючись на свій суб’єктивний досвід і за алгоритмом, заданим учителем.

Номер слайду 5

Досвід життєдіяльності, який дитина набуває в конкретних умовах, в процесі сприйняття та розуміння нею світу, людей і речей. Що таке суб’єктивний досвід?

Номер слайду 6

Мета особистісно орієнтованого уроку. Стимулювання учнів до розкриття їхніх особистісних якостей. Допомогти кожному учневі вдосконалювати свої індивідуальні здібності з урахуванням того досвіду пізнання, якого він уже набув. Завдання вчителя

Номер слайду 7

Головним завданням вчителя – є не вчити, а навчати вчитися

Номер слайду 8

Не так важливо вчити дітей, як потрібно створити ситуацію, у якій дитина просто не може не вчитися і робить це із задоволенням.                                                             Карл Роджерс. Навчати – це значить знати, куди ти можеш піти і створити шлях таким цікавим і приваблюючим, що твої учні захочуть іти з тобою.     Стефан КодіВислови відомих людей

Номер слайду 9

Моделі навчання (традиційний урок ) Пасивна – учень виступає в ролі об’єкта навчання (слухає, записує, дивиться)

Номер слайду 10

Модель навчання сучасного уроку Активна учень виступає суб’єктом навчання (самостійна робота, творчі завдання)

Номер слайду 11

Інтерактивна – активна взаємодія всіх учнів і вчителя (проблемне навчання, моделювання життєвих ситуацій, рольова гра)

pptx
Додано
8 квітня 2018
Переглядів
2903
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку