Презентація роботи над проблемою

Про матеріал

Вашій увазі надається презентація роботи над проблемою "Методи та прийоми створення ситуації успіху як напрямок соціалізації особистості", де представлено розробку методик для реалізації ситуацій успіху на уроках природничого циклу, а саме природознавства, хімії та біології, а також наочно показано способи втілення у життя даних заходів серед учнів 5 - 9 класів.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

КЗ НСЗШ № 11 Методи та прийоми створення ситуації успіху як напрямок соціалізації особистості вчитель хімії та біології Ободзинська І.С.

Номер слайду 2

Вчитель хімії та біології Ободзинська Інна Сергіївна Стаж педагогічної роботи- 2,3 року Маю дві вищі освіти: Запорізький національний університет, 2009 рік (“Облік та аудит”) та 2015 рік (кафедра біології) Посада – вчитель хімії і біології Педагогічне кредо – зацікав, щоб пізнати, навчай, щоб уміли вчитись, твори, щоб осмислили.

Номер слайду 3

АКТУАЛЬНІСТЬ ПРОБЛЕМИ     Провідною формою організації навчальної діяльності в школі є урок. Але як би не змінювалася тема, мета, завдання, зміст, "незмінними залишаються наші турботи про створення найсприятливіших умов для навчання, розвитку й виховання кожної дитини", створення атмосфери психологічного комфорту. Це збагачує емоційне життя учнів, створює піднесений настрій. А що ж таке успіх?

Номер слайду 4

З педагогічної точки зору ситуація успіху — це  цілеспрямоване, організоване поєднання умов, за яких створюється можливість досягти значних результатів у діяльності як окремо взятої особистості, так і колективу в цілому. Це результат продуманої та підготовленої стратегії і тактики вчителя, сім'ї. З психологічної точки зору  успіх — це переживання стану радості, задоволення від того, що результат, до якого особистість прямувала в своїй діяльності, або збігся з її очікуваннями, сподіваннями (з рівнем домагань), або перевершив їх. З соціально-психологічної точки зору успіх — оптимальне співвідношення між очікуваннями оточуючих, особистості та результатами їх діяльності. В тих випадках, коли очікування особистості збігаються або перевершують очікування оточуючих, найбільш значних для особи, можна говорити про успіх. Може  змінюватися коло людей, думку яких цінує особистість, але сутність успіху не змінюється.

Номер слайду 5

Ситуація успіху — поєднання умов, які забезпечують успіх як результат проблемної ситуації, тобто це те, що може організувати вчитель для успішного виховання і навчання учня і досягнення ними радості. Отже, якщо узагальнити вищесказане, то актуальність поняття “успіху” та “ситуація успіху”  сьогодні  полягає  в  тому,  що:    - знання, якості, мислення сучасного учня мають бути гнучкими, мобільними та конкурентоспроможними; - особистість має вміти володіти комунікативною культурою, працювати в команді; - критичне мислення, оцінювання ситуації, вміння знаходити шляхи вирішення  проблем – головна запорука успіху; - вміння працювати з інформацією, використовувати її для індивідуального розвитку і самовдосконалення – вимоги сучасного життя.

Номер слайду 6

ЗАВДАННЯ ПЕДАГОГА: Допомогти особистості дитини зрости в успіху, дати відчути радість від здолання труднощів, переконати, що задарма в житті нічого не дається, скрізь необхідно докласти зусиль. І успіх буде еквівалентним витраченим зусиллям. Навчити учнів вірити навіть тоді, коли вони самі в себе не вірять. Використовувати основні умови  для запровадження  данних ідеї:  позитивний настрій для навчання; відчуття себе рівним серед рівних; усвідомлення особистісної цінності; можливість вільно висловлювати свою думку і вислуховувати інших

Номер слайду 7

Прийоми реалізації ситуації успіху

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Висновок Для досягнення позитивного результату у ситуаціях успіху педагог повинен скоординувати свої дії за певним алгоритмом: Зняття страху. Допомагає перебороти невпевненість у своїх силах. (люди вчаться на своїх помилках і знаходять інші шляхи вирішення проблем.) 2. Авансування успішого результату. Допомагає вчителю висловити тверду переконаність у тому, що його учень обов’язково впорається з поставленим завданням. ( У тебе обов’язково вийде. Я навіть не сумніваюсь у позитивному результаті.) 3. Прихований інструктаж дитини про способи та форми здійснення діяльності. ( Виконуючи роботу, не забудь про…) 4. Внесення мотиву. Показує дитині, заради чого, кого здійснюється ця діяльність, кому буде добре після виконання.( Без твоєї допомоги твоїм друзям не впоратись). 5. Персональна винятковість. Визначає важливість зусиль дитини в діяльності, що здійснюється або здійснюватиметься. ( Тільки тобі можу це доручити). 6. Мобілізація активності або педагогічне виконання. Спонукає до виконання окремих дій.( Ми дуже хочемо розпочати роботу) 7. Висока оцінка деталей. Допомагає емоційно пережити не результат в цілому, а якоїсь окремої деталі. ( Найбільше тобі вдалось це…, Найбільше мені сподобалося у твоїй роботі…)

Номер слайду 14

ppt
Пов’язані теми
Хімія, Інші матеріали
Інкл
Додано
1 травня 2018
Переглядів
1041
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку