Проблема над якою працюю: Диференційований підхід при тематичному оцінюванніДиференціація в перекладі з латинського «difference» означає розподіл, роз пластування цілого на різні частини, форми, ступені. Диференціація навчання – форма організації навчального процесу, при якій учитель працює з групою учнів, що складається з врахуванням наявності в них будь-яких значущих для навчального процесу спільних якостей. Його орієнтація зводиться до навчання на рівні кожного на рівні його можливостей і здібностей та адаптації навчання до здібностей різних груп учнів . Загальні вікові особливості в кожного учня виявляються по різному. Це пов’язано, по-перше з тим, що дитина народжується з тільки їй властивими задатками, типологічними особливостями нервової системи, визначеними якостями органів чуття і мовлення; і по-друге, із своєрідними умовами соціального оточення, в якому відбувається її розвиток і виховання .
У роботі задіяні всі учні класу. У роботі задіяні всі учні класу. Підсилюється унаочнення і забезпечується науковість навчання;проходить розвиток пізнавальних інтересів і здібностей учнівІКТ МАЮТЬ ПЕРЕВАГИКожна дитинамає можливістьпропонувати свою думку. Активізується самостійна робота учнів. За короткий час опановується багатонового матеріалу. Вважаю, що Учні вчаться працювати у команді