24 вересня о 18:00Вебінар: Використання елементів проєктної діяльності в умовах змішаного навчання

презентація роботи вчителя трудового навчання та інформатики

Про матеріал
Педагогічне кредо Дати дітям радість праці, радість успіху в навчанні, пробудити в їхніх серцях почуття гордості, власної гідності. В.О.Сухомлинський
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Презентація вчителя трудового навчання

Номер слайду 2

Вчитель трудового навчання та інформатики Стельмах Олег Олександрович. Педагогічне кредо. Дати дітям радість праці, радість успіху в навчанні, пробудити в їхніх серцях почуття гордості, власної гідності. В. О. Сухомлинський

Номер слайду 3

Сходинки професійної майстерності2005 р. вчитель трудового навчання та інформатики. Керівник гуртка“Художня обробка деревини”2009 р. класний керівник 5 класу2010 р. спеціаліст ІІ категорії

Номер слайду 4

Мій друг і порадник

Номер слайду 5

Актуальні питання1 Як розвивати творчі здібності учнів?2 Як сформувати креативну особистість?3 Як зробити кожен урок цікавим?4 Як досягти творчої співпраці вчителя і учня?5 Які педагогічні технології доцільно обрати?

Номер слайду 6

Проблема над якою працюю: Диференційований підхід при тематичному оцінюванніДиференціація в перекладі з латинського «difference» означає розподіл, роз пластування цілого на різні частини, форми, ступені. Диференціація навчання – форма організації навчального процесу, при якій учитель працює з групою учнів, що складається з врахуванням наявності в них будь-яких значущих для навчального процесу спільних якостей. Його орієнтація зводиться до навчання на рівні кожного на рівні його можливостей і здібностей та адаптації навчання до здібностей різних груп учнів . Загальні вікові особливості в кожного учня виявляються по різному. Це пов’язано, по-перше з тим, що дитина народжується з тільки їй властивими задатками, типологічними особливостями нервової системи, визначеними якостями органів чуття і мовлення; і по-друге, із своєрідними умовами соціального оточення, в якому відбувається її розвиток і виховання .

Номер слайду 7

Вирішив спробувати : ВикористовуватиІКТ на уроках. Візуалізацію навчального матеріалу і варіативність навчання. Творчу співпрацювчителя та учнів

Номер слайду 8

Впроваджую:Індивідуальна робота над власним виробом. Робота в парі

Номер слайду 9

Працюю над впровадженням. Групова робота над комплексним виробом. Проектна робота

Номер слайду 10

У роботі задіяні всі учні класу. У роботі задіяні всі учні класу. Підсилюється унаочнення і забезпечується науковість навчання;проходить розвиток пізнавальних інтересів і здібностей учнівІКТ МАЮТЬ ПЕРЕВАГИКожна дитинамає можливістьпропонувати свою думку. Активізується самостійна робота учнів. За короткий час опановується багатонового матеріалу. Вважаю, що Учні вчаться працювати у команді

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Найкраще про вчителя скажуть роботи його вихованців

Номер слайду 13

Інструменти з якими ми працюємо

Номер слайду 14

Мій клас

Номер слайду 15

Моє хоббі : Займаюсь бджільництвом, мрію збудувати здоровий вулик

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Дякую за увагу

pptx
До підручника
Інформатика (рівень стандарту) 11 клас (Лисенко Т.І., Ривкінд Й.Я., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.)
Додано
7 лютого
Переглядів
446
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку