Вчитель трудового навчання та інформатики Стельмах Олег Олександрович. Педагогічне кредо. Дати дітям радість праці, радість успіху в навчанні, пробудити в їхніх серцях почуття гордості, власної гідності. В. О. Сухомлинський
Номер слайду 3
Сходинки професійної майстерності2005 р. вчитель трудового навчання та інформатики. Керівник гуртка“Художня обробка деревини”2009 р. класний керівник 5 класу2010 р. спеціаліст ІІ категорії
Номер слайду 4
Мій друг і порадник
Номер слайду 5
Актуальні питання1 Як розвивати творчі здібності учнів?2 Як сформувати креативну особистість?3 Як зробити кожен урок цікавим?4 Як досягти творчої співпраці вчителя і учня?5 Які педагогічні технології доцільно обрати?
Номер слайду 6
Проблема над якою працюю: Диференційований підхід при тематичному оцінюванніДиференціація в перекладі з латинського «difference» означає розподіл, роз пластування цілого на різні частини, форми, ступені. Диференціація навчання – форма організації навчального процесу, при якій учитель працює з групою учнів, що складається з врахуванням наявності в них будь-яких значущих для навчального процесу спільних якостей. Його орієнтація зводиться до навчання на рівні кожного на рівні його можливостей і здібностей та адаптації навчання до здібностей різних груп учнів . Загальні вікові особливості в кожного учня виявляються по різному. Це пов’язано, по-перше з тим, що дитина народжується з тільки їй властивими задатками, типологічними особливостями нервової системи, визначеними якостями органів чуття і мовлення; і по-друге, із своєрідними умовами соціального оточення, в якому відбувається її розвиток і виховання .
Номер слайду 7
Вирішив спробувати : ВикористовуватиІКТ на уроках. Візуалізацію навчального матеріалу і варіативність навчання. Творчу співпрацювчителя та учнів
Номер слайду 8
Впроваджую:Індивідуальна робота над власним виробом. Робота в парі
Номер слайду 9
Працюю над впровадженням. Групова робота над комплексним виробом. Проектна робота
Номер слайду 10
У роботі задіяні всі учні класу. У роботі задіяні всі учні класу. Підсилюється унаочнення і забезпечується науковість навчання;проходить розвиток пізнавальних інтересів і здібностей учнівІКТ МАЮТЬ ПЕРЕВАГИКожна дитинамає можливістьпропонувати свою думку. Активізується самостійна робота учнів. За короткий час опановується багатонового матеріалу. Вважаю, що Учні вчаться працювати у команді
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Найкраще про вчителя скажуть роботи його вихованців