Презентація "Розкладання трицифрових чисел на розрядні доданки"

Про матеріал
продовжувати навчати дітей визначати в числі кількість сотень, десятків та одиниць; вправляти у розкладанні трицифрових чисел на розрядні доданки, формувати навичку групувати числа за певними ознаками, самостійно утворювати різні трицифрові числа із поданих цифр; розвивати обчислювальні навички; вміння розв’язувати задачі; працювати в парах, групах; здійснювати самоконтроль, самооцінку; розвивати логічне мислення та любов до математики.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розкладання трицифрових чисел на розрядні доданки Презентаціявчителя Запорізької гімназії № 93 Шевчук Н. М.

Номер слайду 2

Організація класу. Проспівав уже дзвінок –Починається урок. Клас готовий працювати? Додавати й віднімати? Числа й вирази рівняти? На розряди розкладати? Вчасно руку піднімати? Вміло в групах працювати?

Номер слайду 3

"Очікування"

Номер слайду 4

Каліграфічна хвилинка

Номер слайду 5

Математика з LEGO

Номер слайду 6

150+45195196146

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

149 100 186 119 113 121 180

Номер слайду 15

Розшифруй числа{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}СотніДесятки. Одиниці

Номер слайду 16

Поміркуй. Наш помічник Поспішайко вирішив купити настільну лампу за 525 грн, а Мрійниця – картину за 212 грн. Якими банкнотами вони повинні розрахуватись?

Номер слайду 17

Розкладання трицифрових чисел на розрядні доданки

Номер слайду 18

Розклади на розрядні доданки875 658 742 394 296 968

Номер слайду 19

Самоперевірка742 = 700 + 40 + 2394 = 300 + 90 + 4296 = 200 + 90 + 6968 = 900 + 60 + 8

Номер слайду 20

Назви числа, записані у вигляді суми розрядних доданків700+20+1 300+40+7500+70+7 100+30+8900+50 600+5400+3 300+60

Номер слайду 21

Фізхвилинка. Ми цеглиночки взяли, рахувати почали. Синя – раз, червона – два,Математика проста. Потім пара ще така,Блакитно-жовта має бути вона. Лічим ще раз всі спочатку – 1, 2, 3, 4, 5 – помаранчеву будем добавлять. Що залишилось візьмемо, шість цеглиночок зберемо.

Номер слайду 22

Математичне дослідження. За якою ознакою можна розкласти числа у два кошики? А у три? 249 397 200 260 785 786 333 800 305 812

Номер слайду 23

Задача 569 Вівторок - 240 гл. Середа - ?, на 10 гл. б. Розв’язання1)2)Відповідь:

Номер слайду 24

Задача 569 Вівторок - 240 гл. Середа - ?, на 10 гл. б. Розв’язання1) 240 + 10 = 250 (гл.) - було в середу2) 240 + 250 = 490 (гл.)Відповідь: за два дні разом на виставі було 490 глядачів.

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Розв’яжи задачу. Карлсон за 4 сніданки з’їдає 40 млинців. За скільки сніданків він з’їсть 80 млинців?4 сн. – 40 мл.? сн. – 80 мл.

Номер слайду 27

Творче завдання. Робота в групах

Номер слайду 28

Рефлексійна вправа«Піраміда позитивних почуттів»

Номер слайду 29

Домашнє завдання Зошит с. 44

pptx
Додав(-ла)
Шевчук Наталья
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
27 листопада 2021
Переглядів
2304
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку