Розміщення товарів. Система розташування товарів на площах торгового залу, інших приміщень магазину або ж на окремих ділянках робочого місця продавця за певними асортиментними ознаками, притаманними окремим товарам (вид, група, артикул, розмір, фасон, сорт) називається розміщення товарів.
Вимоги щодо розміщення. Основні вимоги щодо розміщування товарів у торговому залі традиційно передбачають:• забезпечення широкого вибору товарів;• додержання правил товарного сусідства;• достатність кількості товарів для забезпечення безперебійності торгівлі;• урахування руху потоків покупців;• забезпечення доброї видимості і доступності товарів для покупців;• забезпечення покупцям можливостей орієнтуватися щодо розміщення окремих комплексів або товарних груп і здійснення купівлі з мінімальними витратами часу на пошук та придбання товару;• закріплення за кожною групою товарів (комплексом) постійних місць розташування; "раціональне використання площі торгового залу для розміщування і викладання товарів.
Принципи розміщення товарів у торговому залі переважно концентроване розміщення однорідних товарів (на одному боці обладнаннях хоча допускається розміщення однорідних товарів у різних місцях торгового залу, якщо ці товари входять складовою частиною до різних споживчих комплексів, або ж якщо їх концентрація приводить до затримки потоків покупців;