Презентація "Розміщення і викладка товарів"

Про матеріал
Система розташування товарів на площах торгового залу, інших приміщень магазину або ж на окремих ділянках робочого місця продавця за певними асортиментними ознаками, притаманними окремим товарам (вид, група, артикул, розмір, фасон, сорт) називається розміщення товарів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Презентація на тему: Розміщення і викладка товарів. Виконала. Майстер в/н. Попова Г. П.

Номер слайду 2

Розміщення товарів. Система розташування товарів на площах торгового залу, інших приміщень магазину або ж на окремих ділянках робочого місця продавця за певними асортиментними ознаками, притаманними окремим товарам (вид, група, артикул, розмір, фасон, сорт) називається розміщення товарів.

Номер слайду 3

Розміщення товарів Розміщування товарів за товарно-галузевим принципом передбачає виділення одного робочого місця, зони або торгового відділу для виробів однієї товарної групи;

Номер слайду 4

Розміщення зон продажу. У практиці вітчизняних магазинів самообслуговування традиційно додержуються такої послідовності розміщення зон продажу продовольчих товарів :"хліб і хлібобулочні вироби — бакалійні товари — кондитерські вироби — гастрономічні товари";

Номер слайду 5

Хліб і хлібобулочні вироби

Номер слайду 6

Бакалійні товари

Номер слайду 7

Кондитерські вироби

Номер слайду 8

Гастрономічні товари

Номер слайду 9

Розміщення зон продажуокремо розміщують відділи (зони, робочі місця) з продажу м'яса, риби, свіжих овочів і фруктів, тобто товарів з особливими фізико-хімічними властивостями й особливими вимогами щодо застосовуваних прийомів їх продажу, а також супутніх непродовольчих товарів.

Номер слайду 10

Вимоги щодо розміщення. Основні вимоги щодо розміщування товарів у торговому залі традиційно передбачають:• забезпечення широкого вибору товарів;• додержання правил товарного сусідства;• достатність кількості товарів для забезпечення безперебійності торгівлі;• урахування руху потоків покупців;• забезпечення доброї видимості і доступності товарів для покупців;• забезпечення покупцям можливостей орієнтуватися щодо розміщення окремих комплексів або товарних груп і здійснення купівлі з мінімальними витратами часу на пошук та придбання товару;• закріплення за кожною групою товарів (комплексом) постійних місць розташування; "раціональне використання площі торгового залу для розміщування і викладання товарів.

Номер слайду 11

Принципи розміщення товарів у торговому залірівномірне розміщення всього асортименту товарів магазину на торговій площі, використання для викладення товарів усіх вільних місць у торговому залі;

Номер слайду 12

Принципи розміщення товарів у торговому залі переважно концентроване розміщення однорідних товарів (на одному боці обладнаннях хоча допускається розміщення однорідних товарів у різних місцях торгового залу, якщо ці товари входять складовою частиною до різних споживчих комплексів, або ж якщо їх концентрація приводить до затримки потоків покупців;

Номер слайду 13

Принципи розміщення товарів у торговому залі- особливе виділення нових товарів;

Номер слайду 14

Принципи розміщення товарів у торговому залі розміщення супутніх товарів поряд з основними;

Номер слайду 15

Принципи розміщення товарів у торговому залігрупування продовольчих товарів, як правило, за товарно-галузевим принципом

Номер слайду 16

Принципи розміщення товарів у торговому залірозташування товарів зниженого попиту поряд з відповідними товарами підвищеного попиту;

Номер слайду 17

Принципи розміщення товарів у торговому залірозташування на перших поверхах багатоповерхових будівель магазинів товарів більш частого попиту, які не потребують тривалого вибору.

Номер слайду 18

Окремі зони розміщення:товарів, попередня підготовка до продажу яких здійснюється безпосередньо в магазині, поряд з приміщеннями для їх підготовки;

Номер слайду 19

Окремі зони розміщеннятоварів, запаси яких потребують частого поповнення, поряд з приміщеннями для зберігання відповідних запасів;

Номер слайду 20

Окремі зони розміщенняпродовольчих товарів, які в процесі продажу потребують нарізання, зважування, упаковування (м'ясна, рибна, молочна гастрономія, овочі та ін.) на робочому місці продавця прилавку обслуговування;

Номер слайду 21

Окремі зони розміщеннятоварів зі специфічними фізико-хімічними властивостями та шкідливими впливами на інші товари з погляду товарного сусідства — на торцях острівних гірок або в ізольованих від основної маси товарів корзинах;

Номер слайду 22

Окремі зони розміщення дорогих товарів і товарів у дрібній упаковці поблизу кабіни контролера-касира (у "зоні ефективного спостереження").

Номер слайду 23

Дякую за увагу!!!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Рябчун Ірина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Федорович Іванна
    дякую за гарно підібраний матеріал!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Чунихина Олена Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
5 червня 2020
Переглядів
6707
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку