Літературний пінг-понг «Згадай важливі факти про Кобзаря!»
Мета: розширити знання учнів про життя і творчість Т.Г.Шевченка;
сприяти вихованню національної самосвідомості здобувачів освіти; формувати громадянську і загальнокультурну компетентності;
виховувати любов до національної культури;
виховувати почуття гордості за Україну, за її національного генія – Тараса Григоровича Шевченка.
Пінг-понг - спортивна гра з маленьким целулоїдним м'ячем, який перекидають (за певними правилами) дерев'яною ракеткою над столом, розділеним невисокою поперечною сіткою.
Наш літературний матч з пінг-понгу складатиметься з кількох сетів. Тож розпочнемо!
1 сет – «ТАК чи Ні»
(Здобувачі освіти швидко відповідають на запитання у форматі «ТАК»-«НІ»)
1. Шевченко народився у вересні 1815 року? (Ні)
2. Шевченко народився кріпаком? (Так)
3. Шевченка навчила писати і читати мати? (Ні)
4. Тараса Шевченка поховали за його заповітом? (Так)
5. Тарас Шевченко знав іноземні мови? (Так)
6. Чи дісталась Шевченку спадщина від батька? (Ні)
8. Заслання поета проходило в Росії? (Ні)
9. Збірка під назвою «Кобзар» вийшла 1840 р.? (Так)
10. Шевченко є автором вірша «Contra spem spero»? (Ні)
2 сет – «Доповни…»
3 сет – «Розшифруй хмаринку слів»
(Здобувачам освіти необхідні по порядку скласти рядки поезії і сказати назву поезії)
Як умру, то поховайте
Мене на могилі,
Серед степу широкого
На Вкраїні милій:
Щоб лани широкополі
І Дніпро, і кручі
Було видно, − було чути
Як реве ревучий!
4 сет – «Реставрація»
(Здобувачі освіти доповнюють слова, яких не вистачає у рядках поезій Шевченка)
Хрущі …над вишнями….. гудуть.
2. Розкажи, як за горою
Сонечко …сідає..… ,
Як у Дніпра веселочка
Воду …позичає…..
3. Наша дума, наша ...пісня.....
Не вмре, …не загине…
4. Нема на світі України,
Немає …другого… Дніпра.
5 сет – «Комікс»
У коміксі описані події у баладі «Тополя»
6 сет – «Що приховують емодзі?»
(Здобувачі освіти переглядають відеосюжет, де за допомогою емодзі зашифровані назви поезій. Подібні відеосюжети можна знайти на каналі Youtude)
Підсумки матчу. Як бачимо сьогоднішній матч закінчився перемогою здобувачів освіти. Всі подачі ви влучно відбили! Сподіваюсь, що ви отримали задоволення від змагання, перевірили свої знання, уважність та спритність.