Квест-технології - це освітня методика в основі якої лежить інтерактивна розвиваюча гра, в ході якої здійснюється цілеспрямований пошук необхідної інформації, щоб перейти на наступний рівень. Найбільший плюс квесту, який я для себе відмітила, це – вільна діяльність, що дає можливість вибору, самовираження і саморозвитку. Найбільшим мінусом квесту вважаю те, що він потребує порівняно багато часу для підготовки. Мені більше подобається «живий квест» через активність, емоційність, можливість спілкування. У своїй практиці я ще не використовувала квест-технології. В даній презентації перша спроба створення власного квесту.
Організація гри. Повідомлення теми та мети квесту;Пояснення цілі: у ході гри команди збирають за кожне виконане задання окремі склади слів, з яких в кінці гри мають зібрати і пояснити ключове словосполучення («ма-», «-те-», «-рик», «нав-», «-па-», «-ки»);Обꞌєднання учнів у групи і жеребкування для присвоєння назв («Аборигени», «Джентельмени удачі») та отримання костюмів для сюжету;Пояснення правил: кожне наступне завдання та назву виграного складу учасники отримують лише після виконання попереднього завдання.