Квест-технології - це освітня методика в основі якої лежить інтерактивна розвиваюча гра, в ході якої здійснюється цілеспрямований пошук необхідної інформації, щоб перейти на наступний рівень. Найбільший плюс квесту, який я для себе відмітила, це – вільна діяльність, що дає можливість вибору, самовираження і саморозвитку. Найбільшим мінусом квесту вважаю те, що він потребує порівняно багато часу для підготовки. Мені більше подобається «живий квест» через активність, емоційність, можливість спілкування. У своїй практиці я ще не використовувала квест-технології. В даній презентації перша спроба створення власного квесту.
Номер слайду 2
Мета: поглибити знання учнів про Австралію; повторити вивчений материк; розвивати вміння працювати з джерелами географічних знань; виховувати тактовність, почуття відповідальності за спільну справу. Квест«Австралія»
Номер слайду 3
Організація гри. Повідомлення теми та мети квесту;Пояснення цілі: у ході гри команди збирають за кожне виконане задання окремі склади слів, з яких в кінці гри мають зібрати і пояснити ключове словосполучення («ма-», «-те-», «-рик», «нав-», «-па-», «-ки»);Обꞌєднання учнів у групи і жеребкування для присвоєння назв («Аборигени», «Джентельмени удачі») та отримання костюмів для сюжету;Пояснення правил: кожне наступне завдання та назву виграного складу учасники отримують лише після виконання попереднього завдання.
Номер слайду 4
Завдання 1. Розгадати ребус, в якому зашифрований синонім назви команди («туземці», «пірати»)
Номер слайду 5
Завдання 2. Написати на аркуші назви 10 австралійських тварин.
Номер слайду 6
Завдання 3. Відгадати загадку, написану задом наперед і з кінця на початок. Дати визначення відгаданому слову..іхулг ілмез втилом о. Д,іхус ьтажел ьтег модог. З.ьтюілім хачо ан алсу. Р,єіражаз ецнос кя А.икотоп ьладв ьтюаждяроп. С- икорк огой ьтюючоп ши. Л
Номер слайду 7
Завдання 4. Впізнати на фото 4 географічні обꞌєкти Австралії (г. Косцюшко, ск. Айерс-Рок, р. Дарлінг, Великий Барꞌєрний риф)