В даній презентації пригадано визначення модуля,показано як використовувати його означення можна навчитися розв'язувати лінійні нерівності з однією змінною.
Урок № 12 Розділ 1. Тема: Розв’язування лінійних нерівностей з однією змінною,які містять змінну під знаком модуля..
Номер слайду 2
КОМПЕТЕНТНІСТЬОБДАРОВАНІСТЬРАДІСТЬУСПІХУРОКr
Номер слайду 3
Розвивати логічне мислення, вміння аналізувати. Формувати вміння застосовувати теоретичні відомості на практиці при розв’язуванні прикладних задач. Поглибити знання про способи розв’язуванялінійних нерівностей,які містять змінну підзнаком модуля. Мета уроку: Виховувати культуру математичних міркувань. Розвивати пам’ять. Продовжити формувати поняття систем лінійних нерівностей з з однією змінною. Ввести поняттяпро нерівність,які містять змінну під знаком модуля. .
Номер слайду 4
Тип уроку : комбінований. Обладнання: Мультимедійна дошка,проектор,креслярське приладдя.
Номер слайду 5
Відповіді до д/з: Провірка готовності учнів до уроку: № 229(2) ( 3; 5).№ 231(2) ( -∞; 1).№236(2) .( 5; 7 ).№ 227(1).(ні).
Номер слайду 6
Розв’язування нерiвностей з модулем. Вивчення нового матеріалу1. Нерiвнiсть виду |x| < a
Номер слайду 7
Приклад 1. (зразок). Розв’язати нерiвнiсть |2x−3| < 5. Розв’язання. Виходячи з геометричного змiсту модуля, замiнимо нерiвнiсть рiвносильною їй системою нерiвностей:<=><=>Х Є (-1;4)Відповідь: ( -1; 4)
Номер слайду 8
Приклад 2. Розв’язати нерiвнiсть |2x−3| < −5. Розв’язання. Оскiльки −5 < 0, то нерiвнiсть не має розв’язкiв. Вiдповiдь. Розв’язкiв немає.
Номер слайду 9
2. Нерiвнiсть виду |x| > a. Приклад 1. Розв’язати нерiвнiсть |2x−3| > 5. Розв’язання. Виходячи з геометричного змiсту модуля, замiнимо нерiвнiсть рiвносильною сукупнiстю нерiвностей:
Виконання вправ1. Яка з наведених нерiвностей не має розв’язкiв? а)|x| > 2; б) |x| < −3; b) |x| > 0; c) |x| ≥ 0; d) |x| > −3.2. Має розв’язком усю числову пряму?Відповіді: 1) ( б; d);Відповіді: 2) ( с);
Номер слайду 12
Виконання письмових вправ1. Знайдiть на координатнiй прямiй множину чисел, якi задовольняють нерiвнiсть, i запишiть цю множину у виглядi промiжку або об’єднання промiжкiв:1)|x| < 3; 2) |x| > 4; 3) |x+1| > 10,5; 4) |x−3| ≤ 4,7. Відповіді:1) (-3; 3);3) (-∞; -11,5); (9,5;+∞);4) [-7,7; 1,7];2) (-∞; -4); (4;+∞);