Презентація,, Розв'язування лінійних нерівностей із знаком модуля"

Про матеріал

В даній презентації пригадано визначення модуля,показано як використовувати його означення можна навчитися розв'язувати лінійні нерівності з однією змінною.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок № 12 Розділ 1. Тема: Розв’язування лінійних нерівностей з однією змінною,які містять змінну під знаком модуля..

Номер слайду 2

КОМПЕТЕНТНІСТЬОБДАРОВАНІСТЬРАДІСТЬУСПІХУРОКr

Номер слайду 3

Розвивати логічне мислення, вміння аналізувати. Формувати вміння застосовувати теоретичні відомості на практиці при розв’язуванні прикладних задач. Поглибити знання про способи розв’язуванялінійних нерівностей,які містять змінну підзнаком модуля. Мета уроку: Виховувати культуру математичних міркувань. Розвивати пам’ять. Продовжити формувати поняття систем лінійних нерівностей з з однією змінною. Ввести поняттяпро нерівність,які містять змінну під знаком модуля. .

Номер слайду 4

Тип уроку : комбінований. Обладнання: Мультимедійна дошка,проектор,креслярське приладдя.

Номер слайду 5

Відповіді до д/з: Провірка готовності учнів до уроку: № 229(2) ( 3; 5).№ 231(2) ( -∞; 1).№236(2) .( 5; 7 ).№ 227(1).(ні).

Номер слайду 6

Розв’язування нерiвностей з модулем. Вивчення нового матеріалу1. Нерiвнiсть виду |x| < a

Номер слайду 7

Приклад 1. (зразок). Розв’язати нерiвнiсть |2x−3| < 5. Розв’язання. Виходячи з геометричного змiсту модуля, замiнимо нерiвнiсть рiвносильною їй системою нерiвностей:<=><=>Х Є (-1;4)Відповідь: ( -1; 4)

Номер слайду 8

Приклад 2. Розв’язати нерiвнiсть |2x−3| < −5. Розв’язання. Оскiльки −5 < 0, то нерiвнiсть не має розв’язкiв. Вiдповiдь. Розв’язкiв немає.

Номер слайду 9

2. Нерiвнiсть виду |x| > a. Приклад 1. Розв’язати нерiвнiсть |2x−3| > 5. Розв’язання. Виходячи з геометричного змiсту модуля, замiнимо нерiвнiсть рiвносильною сукупнiстю нерiвностей:

Номер слайду 10

2х – 3 > 5,2х -3 < -5;<=>2х > 8,2х < -2;<=>х > 4,х < -21 Вiдповiдь. (−∞;−1) ∪ (4;+∞). Приклад 2. Розв’язати нерiвнiсть |2x−3| > 0. Розв’язання. Виходячи зi схеми, маємо: 2x−3 ≠ 0, звiдки x ≠ 1,5. Вiдповiдь. (−∞;1,5) ∪ (1,5;+∞).

Номер слайду 11

Виконання вправ1. Яка з наведених нерiвностей не має розв’язкiв? а)|x| > 2; б) |x| < −3; b) |x| > 0; c) |x| ≥ 0; d) |x| > −3.2. Має розв’язком усю числову пряму?Відповіді: 1) ( б; d);Відповіді: 2) ( с);

Номер слайду 12

Виконання письмових вправ1. Знайдiть на координатнiй прямiй множину чисел, якi задовольняють нерiвнiсть, i запишiть цю множину у виглядi промiжку або об’єднання промiжкiв:1)|x| < 3; 2) |x| > 4; 3) |x+1| > 10,5; 4) |x−3| ≤ 4,7. Відповіді:1) (-3; 3);3) (-∞; -11,5); (9,5;+∞);4) [-7,7; 1,7];2) (-∞; -4); (4;+∞);

Номер слайду 13

2. Розв’яжiть нерiвнiсть:1) (x−1)(2x+5) > 0; Відповідь:1) (1; +∞), або ( -∞; -2,5);Відповідь:2) [ 0,5; 2]

Номер слайду 14

Домашнє завдання. Вивчити схеми розв’язання нерiвностей виду |x| < a, |x| > a. Виконати вправи.1. Розв’яжiть нерiвнiсть:1) 8x+4 > 10x+1; 2) |x| > −2; 5) |3x−4| ≤ 5.

Номер слайду 15

Підсумок уроку.1. Під час проведення уроку мені сподобалось2. Свої знання япоповнив …3. Я добре виконав … 4. Я вважаю, що поставлену мету ми…

Номер слайду 16

МОЛОДЦіДякую за урок!

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.5
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
4.5
Загальна:
4.5
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Куніцина Ганна Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Стойка Тетяна Михайлівна
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
pptx
До підручника
Алгебра 9 клас (Істер О. С.)
Додано
25 липня 2018
Переглядів
6022
Оцінка розробки
4.5 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку