Мета уроку:узагальнити та закріпити навички розв’язування рівнянь і задач за допомогою рівнянь; розвивати навички усної лічби, вміння аналізувати умову задачі й вибирати ту величину для позначення її змінною х, яка приводить до найпростішого рівняння; виховання допитливості, уважності, любові до навчання та вміння працювати разом.
Гра “Закінчи речення” Рівність, що містить невідоме число, значення якого треба знайти називають…рівнянням. Значення невідомого, при якому рівняння перетворюється на правильну числову рівність, називається…коренем рівняння. Розв’язати рівняння — означає знайти всі його корені або встановити, що… рівняння не має жодного кореня.
Від жаб пішла, жуку відмовила – куди тепер діватися? Холодно і голодно Дюймовочці. Тут побачила вона мишачу нірку. «Заходь, бідненька, до мене погрітися, - сказала добра тітка миша. Тільки розв’яжи задачу за допомогою рівняння, а виконаєш правильно – то й жити залишайся». Миша задумала число. Якщо до нього додати 123, то вийде 321. Яке число задумала Миша ?
Дізнавшись про Дюймовочку сусіда Миші – Кріт. Старий, нудний, сліпий – теж хоче дівчинку у дружини взяти! Коли Дюймовочка завітала до нори крота, то там лежала замерзла ластівка. Добра дівчинка зігріла пташку, обійняла її міцно – і тут ластівка відкрила очі. Я знаю теплі країни, де багато світла, повітря і красивих людей. Летимо зі мною! – сказала ластівка. Але перш за все ти мусиш виконати мої завдання.
На болоті жили 96 жабенят. Після того, як декілька з них покинули своє місце відпочинку на болоті залишилось 54 жаби. Скільки жаб покинули свою територію?Маса крота у 7 разів перебільшує масу Дюймовочки. Знайти масу Дюймовочки і Крота, якщо маса крота більша від маси Дюймовочки на 12.
Домашнє завдання 1. Розв'яжіть рівняння: а)2х-3=5-3х; б)4(-3,5+3х)=-3+10х; в) 0,3(6 – 3y) = 4,5 - 0,8(y - 9); г)(-4х–3)(-3х+0,6)= 0. 2. Розв'яжіть задачу: 509 кг бананів розподілили між трьома школами, причому в одну школу відправили у 7 разів більше, ніж у другу, а в третю на 158 кг більше, ніж у другу. Скільки бананів відправили в кожну школу?