Презентація "Розв’язування рівнянь та задач за допомогою рівнянь"

Про матеріал
узагальнити та закріпити навички розв’язування рівнянь і задач за допомогою рівнянь; розвивати навички усної лічби, вміння аналізувати умову задачі й вибирати ту величину для позначення її змінною ікс, яка приводить до найпростішого рівняння; виховання допитливості, уважності, любові до навчання та вміння працювати разом.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок-казка 5 клас. Вчитель: Олійник В. В.

Номер слайду 2

Тема уроку: Розв’язування рівнянь та задач за допомогою рівнянь. Двадцять сьоме листопада. Класна робота

Номер слайду 3

Дьордь Пойа Якщо ви хочете навчитися плавати, то сміливо входьте у воду, а якщо хочете навчитися розв’язувати задачі, то вирішуйте їх

Номер слайду 4

Мета уроку:узагальнити та закріпити навички розв’язування рівнянь і задач за допомогою рівнянь; розвивати навички усної лічби, вміння аналізувати умову задачі й вибирати ту величину для позначення її змінною х, яка приводить до найпростішого рівняння; виховання допитливості, уважності, любові до навчання та вміння працювати разом.

Номер слайду 5

Гра “Закінчи речення” Рівність, що містить невідоме число, значення якого треба знайти називають…рівнянням. Значення невідомого, при якому рівняння перетворюється на правильну числову рівність, називається…коренем рівняння. Розв’язати рівняння — означає знайти всі його корені або встановити, що… рівняння не має жодного кореня.

Номер слайду 6

Гра “Закінчи речення” Для знаходження невідомого доданка треба…x+а=bвід суми відняти відомий доданокx=b-a

Номер слайду 7

Гра “Закінчи речення” Гра “Закінчи речення” Для знаходження невідомого зменшуваного треба…х-а=bдо різниці додати від’ємникx=b+a

Номер слайду 8

Гра “Закінчи речення” Гра “Закінчи речення” Для знаходження невідомого від’ємника треба…а-х=bвід зменшуваного відняти різницюx=a-b

Номер слайду 9

Гра “Закінчи речення” Гра “Закінчи речення” Для знаходження невідомого множника треба…х∙а=bдобуток поділити на відомий множникx=b:a

Номер слайду 10

Гра “Закінчи речення” Гра “Закінчи речення” Гра “Закінчи речення” Для знаходження невідомого діленого треба…х:а=bчастку помножити на дільникx=a∙b

Номер слайду 11

Гра “Закінчи речення” Гра “Закінчи речення” Гра “Закінчи речення” Для знаходження невідомого дільника треба…а : х=bділене поділити на часткуx=a : b

Номер слайду 12

Жила собі у чудовій квітці Дюймовочка. Красива добра дівчинка, тільки на зріст маленька. І щоб дізнатися про першу її пригоду необхідноправильно знайти корені рівняння, що знаходяться на пелюстках квітки лілеї.

Номер слайду 13

На болоті жила жаба із жабеням. Хотіла вона одружити свого лінивого сина із Дюймовочкою. Але вона не хотіла заміж тим більше за такого чудовиська! Щоб втекти від жаби Дюймовочці необхідно розв’язати рівняння.

Номер слайду 14

(х–170 )+124=324(х+385)-459=126(х-381)*25=475(703+х):13=131

Номер слайду 15

Фізкультхвилинка

Номер слайду 16

Розв’язавши рівняння, Дюймовочка пішла від жаби і потрапила до жука. «Виходь за мене заміж, Дюймовочка» – каже жук. Тільки який із нього наречений – брюхатий, мохнатий, а рук і ніг стільки!style.colorfillcolorfill.typeppt_x

Номер слайду 17

Від жаб пішла, жуку відмовила – куди тепер діватися? Холодно і голодно Дюймовочці. Тут побачила вона мишачу нірку. «Заходь, бідненька, до мене погрітися, - сказала добра тітка миша. Тільки розв’яжи задачу за допомогою рівняння, а виконаєш правильно – то й жити залишайся». Миша задумала число. Якщо до нього додати 123, то вийде 321. Яке число задумала Миша ?

Номер слайду 18

Дізнавшись про Дюймовочку сусіда Миші – Кріт. Старий, нудний, сліпий – теж хоче дівчинку у дружини взяти! Коли Дюймовочка завітала до нори крота, то там лежала замерзла ластівка. Добра дівчинка зігріла пташку, обійняла її міцно – і тут ластівка відкрила очі. Я знаю теплі країни, де багато світла, повітря і красивих людей. Летимо зі мною! – сказала ластівка. Але перш за все ти мусиш виконати мої завдання.

Номер слайду 19

На болоті жили 96 жабенят. Після того, як декілька з них покинули своє місце відпочинку на болоті залишилось 54 жаби. Скільки жаб покинули свою територію?Маса крота у 7 разів перебільшує масу Дюймовочки. Знайти масу Дюймовочки і Крота, якщо маса крота більша від маси Дюймовочки на 12.

Номер слайду 20

Полетіла Дюймовочка з Ластівкою у теплі країни де немає страшних жаб, жуків і старих кротів. Ластівка посадила її на лілею і там Дюймовочка знайшла свого принца з яким стала жити щасливо.

Номер слайду 21

- Чи досягли ми поставленої мети? - Що вам сподобалось на сьогоднішньому уроці?Як знайти невідомий доданок? - Як знайти невідоме зменшуване? - Що означає розв’язати рівняння?

Номер слайду 22

Робіть добро, посміхайтеся найдобрішою усмішкою, яка перетворить ваше життя і життя оточуючих на казку. Життя — це казка, тож будьте добрими героями у ній!style.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 23

Домашнє завдання 1. Розв'яжіть рівняння: а)2х-3=5-3х; б)4(-3,5+3х)=-3+10х; в) 0,3(6 – 3y) = 4,5 - 0,8(y - 9); г)(-4х–3)(-3х+0,6)= 0. 2. Розв'яжіть задачу: 509 кг бананів розподілили між трьома школами, причому в одну школу відправили у 7 разів більше, ніж у другу, а в третю на 158 кг більше, ніж у другу. Скільки бананів відправили в кожну школу?

pptx
Додано
7 лютого 2019
Переглядів
1497
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку