Розв’язування систем рівнянь. Розв’язування задач.
Номер слайду 3
Що означає розв’язати систему рівнянь?Розв’язати систему рівнянь означає знайти всі її розв’язки або довести, що їх не існує.
Номер слайду 4
Які системи рівнянь називаються системами рівнянь другого степеня?Система рівняння з двома змінними, що містить хоча б одне рівняння другого степеня, утворюють систему рівнянь другого степеня з двома змінними
Номер слайду 5
Способи розв’язування систем рівнянь1) Графічний спосіб2) Спосіб підстановки3) Спосіб додавання4) Спосіб порівняння
Номер слайду 6
Прикладна задача – текстова задача, яка містить нематематичні поняття. Етапи розв’язування прикладної задачі: створення математичної моделі;розв’язування задачі (створеної моделі);аналіз відповідей
Номер слайду 7
Алгоритм розв’язування задачі за допомогою системи рівнянь
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Складіть рівняння за даною умовою:одне число х, друге у, добуток 15;довжина прямокутника а, ширина b, площа 48 см2;гіпотенуза прямокутного трикутника 10, катети х, у;швидкість велосипедиста х км/год, швидкість пішохода у км/год, за 2 год пішохід проходить на 1 км менше, ніж велосипедист проїжджає за 1 год.ціна однієї булочки х грн, а ціна рогалика – у грн. Скільки коштує 2 булочки та 3 рогалики? х у=15;2) аb=48 см2;3) 102=х2+ у2;4) х -2 у = 1 5) 2х+3у
Номер слайду 10
№1. Укажіть систему, яка відповідає умові задачі: «Число х на 3 менше від числа у, а їхній добуток дорівнює 88. Чому дорівнюють ці числа?».у-х=3ху=88
Номер слайду 11
Номер слайду 12
№ 22 . За допомогою якої системи рівнянь можна знайти катет прямокутного трикутника ABC (див. рисунок), якщо катет AC на 7 см більший, ніж катет BC? БАВАС-ВС =7 За теоремою Піфагора: АС2+ВС2=АВ2
Номер слайду 13
№3. Укажіть рівняння, яке відповідає умові задачі: «Периметр прямокутника дорівнює 28 дм, а діагональ дорівнює 10 дм. Знайдіть сторони а і b прямокутника». Р= а + а +b+ b=2(а+ b)2(а+ b)=28а2 +b2=102
Номер слайду 14
Номер слайду 15
№4. Навколо прямокутної ділянки землі площею 2400 м2 поставили огорожу завдовжки 220 м. Знайти довжину та ширину ділянки. ХУПлоща прямокутника S=ху. Периметр прямокутника Р= х+х+у+у = 2(х+у)
Номер слайду 16
х=110−уу110−у=2400 110у-у2=2400у2-110у= -2400у2-110у+2400=0у1+у2=110у1∙у2=2400 ; у1=30у2=80 Відповідь: 30 м і 80 м.
Номер слайду 17
Номер слайду 18
Робота в парах
Номер слайду 19
І група. Обчислити довжину і ширину годівнички, площа основи якої 1200 см2, а на бортики затрачено 140 см лиштвиІІ група. Обчислити довжину і ширину годівнички, площа основи якої 2000 см2, а на бортики затрачено 180 см лиштви
Номер слайду 20
Номер слайду 21
Номер слайду 22
У парку росло х рядів по у дерев у кожному. Під час озеленення парку до кожного ряду додали по одному дереву, і загальна кількість дерев у парку збільшилася від 40 до 48. Скільки дерев і рядів було в парку?Обчисліть скільки годівничок потрібно виготовити, якщо їх вивішують на кожному 6 дереві.
Номер слайду 23
Номер слайду 24
Задача. Іванко виготовляв комплект годівничок 9 годин, після чого до нього приєднався Назар. Після 7 годин спільної роботи вони закінчили комплект. За скільки годин міг би виготовити комплект годівничок кожний хлопчик, працюючи окремо, якщо Іванку потрібно для цього на 3 години більше, ніж Назару?
Номер слайду 25
Номер слайду 26
Номер слайду 27
Як приємно знати, що ти про щось дізнався (Мольєр)Я знаю, що я нічого не знаю (Сократ)Скажи мені і я забуду, покажи – я запам’ятаю, залучи мене я зрозумію (Конфуцій)Пізнання починається з подиву (Арістотель)Рефлексія