презентація " Розв'язування трикутників"

Про матеріал
Урок - практикум дозволяє на уроці повторити теоретичний матеріал, перевірити рівень знань із даної теми, сформувати різнорівневі групи, які будуть працювати над задачами. Результати роботи обговорюються і оцінюються. Запропоновано задачі практичного змісту ( вимірювання на місцевості) на місцевому матеріалі.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

9 клас геометрія Розв’язування трикутників (підсумковий урок по темі)Вчитель: Григорук Оксана Іванівна, Сутковецький ЗЗСО І –ІІІ ст. ім. Романа Лабаня

Номер слайду 2

Епіграф: Геометрія –це мистецтво добре вимірювати П. Раме. Цілі: Повторити теоретичний матеріалрозвивати уміння застосовувати набуті знання до розв’язування задач ( в тому числі практичних)формувати здатність висловлювати свою думку, слухати і чути іншихрозвивати інтерес до даної теми, предмету

Номер слайду 3

І. Повторення теоретичних знань ( робота з підручником О. С. Істер):теорема косинусів – стр.94наслідки теореми косинусів- стр.96, задача 5 – стр. 97теорема синусів – стр. 104наслідки теореми синусів – стр. 105

Номер слайду 4

Математичний диктантіз самоперевіркою. Розв’язати трикутник -це означає знайти невідоміЯкі основні теореми лежать в основі розв’язування трикутників……Коли відома 1 сторона і 2 кути, то яку слід використати теорему для розв’язання трикутника. Якщо відомі 2 сторони і кут між ними, то для знаходження 3 сторони використовуємо теорему…. Радіус описаного кола навколо трикутника можна знайти з наслідку теореми... У трикутника АВС кут С тупий. Яка сторона найбільша…ВС – найбільша сторона трикутника АВС і квадрат сторони ВС менший суми квадратів сторін АС і ВС. Який кут А? сторони, кути. Косинусів та синусів. Синусів. Косинусів. Синусів. АВгострий

Номер слайду 5

Математичний диктантіз самоперевіркою. Запишіть теорему синусів для прямокутного трикутника…. Чому дорівнює сума квадратів діагоналей паралелограма…10. Чому дорівнює сума квадратів діагоналей ромба Радіус кола, описаного навколо трикутника рівний R. Який кут лежить навпроти сторони, що дорівнює R?12. 𝛼2=𝑏2+𝑐2−𝑏𝑐 . Який кут, що лежить навпроти а? Якщо а і в – катети, а с – гіпотенуза, то а/𝐬𝐢𝐧⁡𝛂 = ссумі квадратів усіх сторінквадрат сторони помноженому на 4 11. 30°12. 60° 

Номер слайду 6

Оголошується склад груп в залежності від результату математичного диктанту: Група А – 1- 6 балів Група Б - 7-9 балів Група С- 10-12 балів

Номер слайду 7

ІV. Практична частина уроку (розв’язування задач)Это изображение, автор: Неизвестный автор, лицензия: CC BY-NC-ND

Номер слайду 8

Задача 1 Для групи А: Сторони паралелограма 3 і 4см, а кут між ними 60°. Обчислити діагональ паралелограма, що лежить проти цього кута. Для групи В: Дано трикутник АВС із сторонами АВ =32см, <С =45°, <В =60°. Знайти АС. Для групи С: Сторони трикутника, одна з яких удвічі більша за другу утворюють кут 120°, а довжина третьої сторони 33см. Знайти найменшу сторону. 

Номер слайду 9

Задача 2 Для групи А: Який вид трикутника, якщо його сторони 4, 5, 6см. Для групи В: Сторони трикутника5, 6, 7см. Знайти косинус кута, що лежить навпроти кута 7см. Для групи С: Знайти діагоналі паралелограма, якщо вони відносяться як 4:7, а сторони паралелограма дорівнюють 7 і 9см

Номер слайду 10

V. Обговорення результатів. Кожна з груп захищає результати дослідження,Учні в процесі уроку оцінюють свої відповіді. Вчитель оцінює роботу кожного учня.

Номер слайду 11

Задача практичного змісту. Яка висота Свято-Покровської церкви в с. Сутківці, якщо АВ=10м, кут В=120°, кут А=30° . А В см

Номер слайду 12

Задача на місцевості ( знаходження кута нахилу)За 80м від місця підйому літака ростуть дерева до 20м. Під яким кутом має підніматись літак, щоб не зачепити дерева?Розв’язати задачу, якщо МN= 20м, <β=12°,

Номер слайду 13

Задача на місцевості ( вимірювання відстані до недоступної точки)На малюнку схематично зображено спосіб вимірювання недоступної відстані АВ. Поясніть вимірювання. Знайдіть відстань АВ, якщо СD=200м, < КСВ=28° , < КСА=39°.

Номер слайду 14

Підсумок: Чи задоволені ви результатом своєї роботи. Які виникли труднощі в процесі уроку. Що нового дізнались на уроці?Чи цікавим був урок?

Номер слайду 15

Домашнє завдання № 590, 591 ( Істер)

Номер слайду 16

Дякую за увагу!!!Это изображение, автор: Неизвестный автор, лицензия: CC BY-SA-NC

pptx
Пов’язані теми
Геометрія, 9 клас, Презентації
До підручника
Геометрія 9 клас (Істер О. С.)
Додано
23 грудня
Переглядів
29
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку