Тема: Брейн-ринг «Сім раз подумай, один –розв'яжи».
Мета: розвивати в учнів пізнавальні інтереси і здібності, потребу глибокого і творчого оволодіння знаннями, зацікавити учнів у вивченні математики, навчати самостійно набувати знання, виховувати позитивні мотиви до навчальної діяльності, створювати умови длясамореалізації учнів.
Завдання: 1. Перевірити знання учнів з геометрії і математики.
2. Навчати дітей творчо оволодівати знаннями, розвивати пізнавальні інтереси.
3. Розвинути інтелектуальні можливості дітей, виховати позитивні мотиви до навчальної діяльності.
Виховний захід
Брейн-ринг «Сім раз подумай, один –розв’яжи»
Підготувала:
учитель математики та інформатики
Мархалівського НВК загальноосвітньої
школи І-ІІІ ступенів
Кириченко Оксана Миколаївна
Тема: Брейн-ринг «Сім раз подумай, один –розв’яжи».
Мета: розвивати в учнів пізнавальні інтереси і здібності, потребу глибокого і творчого оволодіння знаннями, зацікавити учнів у вивченні математики, навчати самостійно набувати знання, виховувати позитивні мотиви до навчальної діяльності, створювати умови длясамореалізації учнів.
Завдання: 1. Перевірити знання учнів з геометрії і математики.
2. Навчати дітей творчо оволодівати знаннями, розвивати пізнавальні інтереси.
3. Розвинути інтелектуальні можливості дітей, виховати позитивні мотиви до навчальної діяльності.
Місце проведення: класна кімната.
Програма виховного заходу
Дійові особи та виконавці:
I ведучий, II ведучий.
2 команди по 5 чоловік у кожній: «ПУПС», «Прогресивчики».
Журі у складі двох чоловік.
Глядачі (учні класу).
Вступ
I в.: - Всім, хто навчає Математики! Всім, хто вивчає Математику! Всім, хто любить Математику! Всім, хто ще не знає, що може любити Математику! Присвячується наш захід «Сім раз подумай, один –розв’яжи».
II в.: - Ширше двері відчиняйте Розуму й кмітливості. Ви старанність проявляйте. Й максимум сміливості!
I в.: - А щоб змагання було чесним, ми вибрали журі почесне. Погляньмо разом з вами, друзі, хто буде в цім почеснім крузі.
_________________________________________
_________________________________________
На столі перед кожним членом журі лежать картки з цифрами від 1 до 3 – це бали, якими члени журі будуть оцінювати гру команд.
II в.: - Зустрічайте команди «ПУПС» і «Прогресивчики».
I в.: - Перший конкурс називається «Математичні загадки». Кожній із команд пропонується загадка, на яку вони повинні дати правильну відповідь. Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал.
II в.: - Другий конкурс називається «Случай в цирке».
Перед тем как виехать на арену,
клоун случайно пробил стену.
Сосчитай-ка поскорей,
Сколько он одним ударом
Сразу вышиб кирпичей.
Командам роздаються по малюноку, на якому вони повинні порахувати кількість пропущених цеглин. Хто швидше і правильно порахує отримає максимальну кількість балів (3 бали). (Відпов.: 80 цеглин)
I в.: - Поки команди будуть рахувати цеглини, пропонуємо гру для глядачів «Цифровой портрет». Завдання: якими цифрами користувався художник, малюючи портрет. Скільки таких цифр? (35 цифр)
II в.: - А зараз давайте послухаєм наші команди, як вони справились з конкурсом «Случай в цирке». Третій конкурс називається «В метро».
Завдання: постарайся внимательно подсчитать, только обязательно в уме, сколько пассажиров участвует в нашем рассказе …
Поезд метро отправился от станции, быстро набирая скорость. Через несколько секунд освещенный перрон исчез за окнами. Летчик Иванов осмотрелся.
В вагоне, в который он сел, находилось, кроме него, всего 26 человек. Уже на первой станции из вагона вышло четверо мужчин, но вошло шесть других.
Подсчитали? Отлично.
Тем временем поезд тронулся дальше. На следующей остановке девять человек вышло, а семь вошло. На третьей станции вышло из вагона двенадцать человек, а вошли только двое. Потом, когда поезд снова остановился, вошло двое мужчин и трое женщин, а две женщины вышли. На следующей остановке вошло шесть человек, а вышел только один.
Сосчитали? Как раз вовремя, так как поезд подъехал уже к новой станции. Тут вышло десять человек, а восемь вошло. На следующей остановке семь человек вошло, а четыре человека вышли из вагона. Наконец, на последней станции вместе с летчиком Ивановым вышло еще четверо мужчин и уже никто не вошел.
Можешь ли ты ответить, сколько пассажиров поехали дальше?
(Відпов.: 27-4+6-9+7-12+2+2+3-2+6-1-10+7+7-4-5=20 )
I в.: Поки журі будуть оцінювати результати першого, другого і третього конкурсів, пропонуємо гру як з командами, так і з глядачами.
Гра називається «Впиши цифры», потрібно вписати у пусті клітинки цифри, щоб виконавши математичні дії, отримати правильну відповідь.
II в.: - Вельмишановне журі! Оголосіть, будь-ласка, результати конкурсів. А зараз пропонуємо змагання між капітанами команд. Завдання називається «Два гнома». треба порахувати скільки раз зустрічається цифра 2 у вірші.
Ночью шум стоял в по2ле,
Там 2 гнома побывали.
Залезали на весы,
Часто морщили носы,
Но без гирь они б е2ли
На весах свой вес узнали!
(Відпов.: 3 рази)
I в.: - Конкурс для обох команд «Домик», треба порахувати скільки трикутників і чотирикутників пішло на будування будинку. (Відпов.: 14 трикутників і 5 чотирикутників)
II в.: - Останній наш конкурс «Девять шашек». Надо расположить девять шашек в десять рядов по три шашки в каждом ряду. Это можно, но как? Ответ:
I в.: - А зараз давайте послухаємо наше журі, які оголосять результати за останні три конкурси.
II в.: - Ми дійшли до фінішу. Змагання закінчилися. Ви показали ваші вміння і знання. Надаємо слово журі: Чия ж бо першість в нашій грі?
(Командам вручаються грамоти)
I в.: - Скінчилася гра, скінчилася казка. За це вам нуликів аж в’язка! Ще – одиничок на кінець, а слухав хто, той молодець!
II в.: - До різних наук ми охочі, вони ведуть нас до вершин. Проникаючи в зоряні далі, в таємниці земної кори, математика всіх закликає: «Ти міркуй, фантазуй і твори».